Ketipinor kokemuksia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Minulle määrättiin ahdistukseen ketipinor nimistä lääkettä annoksella 25 mg.

Eilen otin lääkettä ensimmäisen kerran aamulla ja noin 30 minuuttia ottamisen jälkeen alkoi nukuttaa ihan kamalasti. Jalat eivä meinanneet kantaa ja silmät menivät väkisin kiinni. Tunnin ottamisen jälkeen väsytti jo niin että en jaksanut enää edes jutella kunnolla. Puoli toista tuntia ottamisesta jaksoin sinnitellä hereillä, jonka jälkeen nukahdin koska en vain jaksanut enää pitää silmiä auki. Heräsin kolmen tunnin päästä ja olo oli todella tokkurainen ja väsynyt. Olin ehkä noin tunnin hereillä jonka jälkeen oli pakko mennä uudestaan nukkumaan.

Onko normaalia että lääke nukuttaa näin paljon?

Mulle määrättiin ahdistukseen kokeiluna myös tota... ekaks tipahin melkein samantien kun otin MUTTA suuta kuivui ihan järjettömästi! Nenä oli ihan tukos , ja unesta tuli siks katkonaista...aamulla en ollut jaksaa nousta ylös...olo oli kuin zombilla ,ihan tunteeton tyhjä olo ,sitten jossain vaihees iski hirvee hermostuneisuus ja kunnon paniikki kohtaukset! Toiste en tohon lääkkeeseen koske!

Mulla toi kokeilu sen takia että omalääkäri oli lomalla ja hänen sijainen ei suostunut uusimaan mun xanor reseptiä :O ku omalääkäri tuli takas ni sain omat lääkkeeni takasin ja seki sano että turha niitä vaihtaa ketipinoriin kun mulle sopinut hyvin alkuperäset lääkkeet...

ihan hirveä lääke joillekkin, itse sain nuiden jo kuvailemasi oireiden lisäksi realistisia perheen teurastus unia ja paniikki kohtaukset alkoivat lopetin lääkkeen syönnin ja aion mennä tästä sanomaan seuraavalla lääkäri kerralla.

Yhteistyössä