Ketipinor

Huuhkajarocks

Jäsen
23.07.2011
421
1
16
Mikkeli
Huomenta. Kaikki asiat on kunnossa, mutta nyt vain pääs käymään niin että mun iltalääkkeet, eli ketipinorit, unohtu tyttöystävän luokse. Ajattelin että big deal. No, enpä tiennyt että siitä tulee tämmöset vierotusoireet :O Sydän hakkaa miljoonaa, tuntuu ku veri kiertäs kahta nopeemmin, rentoutumaan ei pysty yhtään, mahanpohjassa kutisee ja sängyssä ku makaa joutuu melkei tekemää töitä vapinaa vastaan. Huhhuh. Oon tota syöny säännöllisesti kesäkuusta, sitä ennen meni imovanea viime marraskuusta unettomuuteen.

Kokemuksia? Ahdistaa tää tunne näin aamuyön aikaan että pakko vähän avautua jos helpottas, käyn tänään kyllä hakee ne lääkkeet se on vissi se...

Veli syö tuota myös ja sama juttu. Ja jos ei tule varsinaisia vierotusoireita, niin nukkumaan ei ainakaan pysty. Ei ilmeisesti ole mitenkään vaarallista, mutta yön saa tehokkasti menemään pilalle. Varmaan kannattaa pitää useammassa paikassa lääkettä vastaisuuden varalle.

[QUOTE="vieras";24871133]Veli syö tuota myös ja sama juttu. Ja jos ei tule varsinaisia vierotusoireita, niin nukkumaan ei ainakaan pysty. Ei ilmeisesti ole mitenkään vaarallista, mutta yön saa tehokkasti menemään pilalle. Varmaan kannattaa pitää useammassa paikassa lääkettä vastaisuuden varalle.[/QUOTE]

Jep, näin mä oon tähä asti toiminu. Ei tuo tosiaan vaarallista oo, mut yllätti sinällään. Muistu mieleen mite pahat tärinät tuli imovanesta, ku sen teho lakkas. Ketipinorit on kyllä auttanu nukkumisen kanssa huimasti. Puol yheksältä illalla ku ottaa ni kymmeneltä joutaa jo petiin.

omakohtaista kokemusta ei ole mutta kuulostaa samalta kun ystävän oireet kun unohtuu ottaa. menee kyllä ohi kun saat lääkettä nassuun. koita kestää ja kannattaa pitää osa lääkkeistä tyttöystävän luona ja osa kotona, ja muutama aina taskussa mukana ;)

Yhteistyössä