AP:n kysymykset eivät ole järkeviä, en minä eikä varmaan moni muukaan halua olla mikään sometähti.
Jos joku haluaa tietää minusta jotakin henkilökohtaista, suosittelen rekisteröitymistä. Sen jälkeen voin jotain kertoakin halutessani, kuten olen muutamille nykyvakkareistakin tehnyt.
Olin nuorempana jonkinlainen hakkeri ja tehnyt myös töitä tietotekniikan parissa. Pitäkää huolta tietoturvastanne.
Vastaan kolmeen viimeiseen, ne eivät ole henkilötietoja vaan mielipiteitä.
Jos joku haluaa tietää minusta jotakin henkilökohtaista, suosittelen rekisteröitymistä. Sen jälkeen voin jotain kertoakin halutessani, kuten olen muutamille nykyvakkareistakin tehnyt.
Olin nuorempana jonkinlainen hakkeri ja tehnyt myös töitä tietotekniikan parissa. Pitäkää huolta tietoturvastanne.
Vastaan kolmeen viimeiseen, ne eivät ole henkilötietoja vaan mielipiteitä.
- Suomen ei pidä erota EU:sta, mutta aktiivisesti viedä unionia parempaan suuntaan. EU on ollut pettymys ennen kaikkea siksi, että päätöksenteko on eteläeurooppalaista loputonta veivaamista: sovitusta ei pidetä kiinni.
- Voin äänestää mitä tahansa puoluettaa, jos sen ohjelma ja ennenkaikkea ehdokkaan mielipiteet ja ajattelukyky miellyttävät. Olen äänestänyt useampia puolueita ja auttanut ehdokasta, jonka puolueen ohjelma ei minua miellyttänyt.
- Ilmastonmuutos on totta, mutta siihen reagointi paljolti väärää. Enemmän kuin ilmastonmuutoksen "torjuntaan" pitää Suomessa keskittyä ilmastonmuutokseen sopeutumiseen. Suomi hyötyy enemmän kuin kärsii ilmastonmuutoksesta. Hiemankaan pidemmällä aikavälillä tärkein torjuntakeinoista on Afrikan ja muslimimaiden väestönkasvun hillitseminen - kaiken kehitysavun pitää olla ehdollista (syntyvyys alle 3 lasta/nainen). Yksilötasolla olen tarkka ympäristön- ja luonnonsuojelija, mutta en "eläinsuojelija" - suuri osa lemmikeistä joutaisi pois.
Viimeksi muokattu: