No niin uusi alotus tehty....joten tänne rakkaat ketjuntappajat....
ja laitetaas oikein kunnon kuva heti alkuun
ja laitetaas oikein kunnon kuva heti alkuun
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:|O |O |O |O ja miehän en kohta enää tämmösiin ketjuihin tule, jos tuo yks yökytys aina komeilee tossa heti ensimmäisenä :kieh: :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:mikäköhän ihme muutes näiin ketjuihin aina tulee kun alkaa ossain vaiheessa tökkimään oikein kunnolla..eihän tossa edellisessäkään ollut ku vaivaiset 91 sivua![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:pikkis, mie teen kohta siulle näin, jos vielä pistät nuita himskatin kuvia tänne :kieh: :kieh:
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:mä oon kolme tuntia taas pieninyt klapeja ulkona ja pinonnut niitä :| ....nyt pitäis kohta viedä poika jalkkisharkkoihin ja ajattelin ite mennä samalla kuntosalille siksi aikaa
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahiiri:pikkis, mie teen kohta siulle näin, jos vielä pistät nuita himskatin kuvia tänne :kieh: :kieh:
![]()
![]()
...sä oot kyl hirmu hurja
...mut kuule hurjimus, mun pitää nyt mennä laittaa ruokaa :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit::kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja HuittistenHullunHuvit::kieh:
moro huittis:wave: oot vissii tosi hyväl pääl ku muriset?
![]()