Ketkä EI tee kesäloma reissua??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyssäri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kyssäri

Vieras
Meijän porukka on kesän kotona, työt, harrastukset ja lasten ikä vaikuttaa ettei mihinkään "lomalle" lähetä. Onko muita perheitä jokka ei tee lomareissua?

Itte olen varsin tyytyväinen ettei tarvi etes lähteä mihinkään, olen kotihiiri :D

No ei varsinaisesti tehdä.Mies töissä(yrittäjä) ja minä käyn tyttöjen ja serkkuni ja hänen tyttönsä kanssa kahden päivän reissun siuntion kylpylässä, mutta ei muuten ihmeempiä suunitelmia.Lisäksi luvattu tytöille linnanmäen reissu eli siinäpä ne lomareissut meillä.
Minä nautin olla kotona, ei tarvitse potea lomastressiä ja pestä parin viikon aikana kertyneitä likapyykki kasoja....

Me käydään mummoloissa ja mökillä, mutta niin me käydään muutenkin ympäri vuoden, joten ei pidetä niitä minään varsinaisina kesälomareissuina. Minnekään kauemmas ei olla tänä kesänä lähdössä.

Mikä on lomareissu? Emme lähde mihinkään ihmeelliseen paikkaan, koska kotona on niin ihana olla. Jonkun päiväretken kylläkin, mutta ei mitään sen ihmeellisempää. Mä olen koko talven odottanut, että pääsen puutarhaan hommiin...

Uusimmat

Yhteistyössä