M
MAma
Vieras
Minusta ainakin tuntuu, että aina kun tänne tulee, niin täällä on ainakin Rukoilijasirkka, Ravistettava Omaskakas, ja Töllin Ruusa. Lunatic myös aika usein, ja scarlett sekä Plääh.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:No jos sisäpiiri määräytyy sen perusteella kuka on eniten paikalla, niin mä pääsin mukaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Kaikki ne, jotka osataan luonnehtia jossakin kehumispinossa.
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Kaikki ne, jotka osataan luonnehtia jossakin kehumispinossa.
Sit minä en kuulukaan, vaikka oon aina luullut niin :'(
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Kaikki ne, jotka osataan luonnehtia jossakin kehumispinossa.
Tuleeko parempi mieli, jos totean samaa haukkumispinosta?
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Kaikki ne, jotka osataan luonnehtia jossakin kehumispinossa.
Ei minuu ole vissiin pahemmin haukuttukaan :'( :'( :'(
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Kaikki ne, jotka osataan luonnehtia jossakin kehumispinossa.
Ei minuu ole vissiin pahemmin haukuttukaan :'( :'( :'(
Eikö se mielestäsi olekaan hyvä asia?!
Alkuperäinen kirjoittaja Wilkins:Mun ehdotus olis nämä ällölällyketjuilijat![]()
Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:Mä oon ainaki ihan out. Kukaan varmaan ei enää edes muista mun olemassaoloa...![]()