ketkä salkkareissa on teiän inhokkeja,ketkä suosikkeja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sire
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sire

Vieras
joo,mulla ei oo elämää;)
mulla inhokkeja salla-ei tarvii ees kommentoida elina-ärsyttävä nipo ismo-ihan kamala,esim käytös siellä kaupassa....maaritkin alkanu jotenkin etoo niitten sikareittensa kanssa....eero -niin nössö
seppo on suosikki,ihana papparainen,kari taalasmaa on vaan niin ihku ja jennistakin on tullu aika mukava,paljon muuttunu entisistä ajoista jolloin oli vastuuntunnoton höhlä...oona tuntuu myös omilla aivoillaan ajattelevalta.

Ainakin se "Rafael" on järjettömän huono näyttelijä :xmas:
Elina on ok, jotenkin uskottavakin, varsinkin kun sanoi viime viikolla että "Mä lähden just sille tielle miltä musta tuntuu" tms. :D

laura ja salla on inhokkeja ja maarit on kans alkanu ällöttämää,samoten ismo on jotenki yöks...lemppareita on seppo,kari(ihania letkautuksia) ja nikokaa ei kuulu kyl suosikkeihin,jotenki neitimäinen,kenties homomainen jos nyt näin sallitte sanoa

Maarit ja Sofia on ärsyttäviä. Samoin Nikossa ei oo mitään mielenkiintoista.
Oonasta mäkin tykkään... Salla jotenkin ärsyttävä, mutta toisaalta ihan hyvä mauste siihenkin sarjaan. Ismo etoo mua myös sillä koppavalla käytöksellään.
Tanja sais kakistaa totuuden ulos sille Juulialle joka ei myöskään tee muhun kovin suurta vaikutusta. Karista mäkin tykkään. Siinä on särmää. Romeo on myös jees. Hmph... kaikki ne on jotenkin katottavia, toisaalta ärsyttäviä, mutta siedettäviä. Elina on kyllä nössö. Tympii sen valitus, että eikö se koskaan löydä ketään... no voi voi...

Yhteistyössä