Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Snowflake:pakko kun on töissä.
Alkuperäinen kirjoittaja uneilmasäleikkö:mä heräsin ilta päivällä puoli 2![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Snowflake:hoitajana palvelutalossa. Kaikki mammastit ja paapat nukkuu ja aika käy pitkäksi.
Alkuperäinen kirjoittaja johnu83:Alkuperäinen kirjoittaja uneilmasäleikkö:mä heräsin ilta päivällä puoli 2![]()
![]()
Sulla on ollut sitten lepposaa. Vapaapäivä ja lapset hoidossa vai?
Alkuperäinen kirjoittaja Selekta:Minä. Koira on keisarinleikkauksessa. 100% korotus, toivottavasti edes 1 elävä pentu kun maksaa himpun yli 1200e ilman komplikaatioita. Voisin parkua kun eläin. Meidän oma el oli kipeä, seuraava ei osannu mut lupas 300e laskun. Ja nyt sit täälläMä hajoon kun seuraavan kerran joku väittää et koiran kasvatuksel tienaa rahaa.
Alkuperäinen kirjoittaja johnu83:Alkuperäinen kirjoittaja Snowflake:hoitajana palvelutalossa. Kaikki mammastit ja paapat nukkuu ja aika käy pitkäksi.
On varmasti tosiaan tylsää! Oonkin miettinyt että mitä hoitajat tekee öisin suurimman osan ajasta. Siis kun ei just sillon ole kierroksella tms.
Alkuperäinen kirjoittaja johnu83:Alkuperäinen kirjoittaja drakonia:Joo, ma just asken tulin kotiin![]()
Mistäs tulit?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Teen joulahjoja B)
Alkuperäinen kirjoittaja unikeko:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Teen joulahjoja B)
minkälaisia lahjoja teet?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja unikeko:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Teen joulahjoja B)
minkälaisia lahjoja teet?
Tämän tyylistä neulon käsin. http://farm3.static.flickr.com/2010/2396390182_7f364b0fbb.jpg
Alkuperäinen kirjoittaja Selekta:Minä. Koira on keisarinleikkauksessa. 100% korotus, toivottavasti edes 1 elävä pentu kun maksaa himpun yli 1200e ilman komplikaatioita. Voisin parkua kun eläin. Meidän oma el oli kipeä, seuraava ei osannu mut lupas 300e laskun. Ja nyt sit täälläMä hajoon kun seuraavan kerran joku väittää et koiran kasvatuksel tienaa rahaa.