ketkä valvoo

Minä. Koira on keisarinleikkauksessa. 100% korotus, toivottavasti edes 1 elävä pentu kun maksaa himpun yli 1200e ilman komplikaatioita. Voisin parkua kun eläin. Meidän oma el oli kipeä, seuraava ei osannu mut lupas 300e laskun. Ja nyt sit täällä :( Mä hajoon kun seuraavan kerran joku väittää et koiran kasvatuksel tienaa rahaa.

Alkuperäinen kirjoittaja johnu83:
Alkuperäinen kirjoittaja uneilmasäleikkö:
mä heräsin ilta päivällä puoli 2 :D :D

:D Sulla on ollut sitten lepposaa. Vapaapäivä ja lapset hoidossa vai?

vanhempi oli hoidossa ja nuorempi oli kotona mutta lapset heräsi aamulla 4 aikaan kun isi lähti töihin ja mentiin 3.v kanssa 9 jälkeen taksas nukkuu ja herättiin puoli 2

Alkuperäinen kirjoittaja Selekta:
Minä. Koira on keisarinleikkauksessa. 100% korotus, toivottavasti edes 1 elävä pentu kun maksaa himpun yli 1200e ilman komplikaatioita. Voisin parkua kun eläin. Meidän oma el oli kipeä, seuraava ei osannu mut lupas 300e laskun. Ja nyt sit täällä :( Mä hajoon kun seuraavan kerran joku väittää et koiran kasvatuksel tienaa rahaa.

:hug: :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja johnu83:
Alkuperäinen kirjoittaja Snowflake:
hoitajana palvelutalossa. Kaikki mammastit ja paapat nukkuu ja aika käy pitkäksi.

On varmasti tosiaan tylsää! Oonkin miettinyt että mitä hoitajat tekee öisin suurimman osan ajasta. Siis kun ei just sillon ole kierroksella tms.

ehkä se nois vuodeosastoilla ja vanhainkodeis ja sairaalois pitää kiirusta kun on enempi väkeä ja sairaita ihmisä jotka työllistää toisin kuin meillä jossa väki on suht terveitä ja omatoimisia ettei tartte esim kääntää ja kuivittaa. Valvoa vain jos tarttevat apua tai sattuu jotain esim sairauskohtaus.
kyl välil on tekemistä kun siivotaan öisin ja vaihdetaan puhtaat petivaatteet intervellihuoneisiin. mut rauhallista on voisi ihan hyvin olla nukkuva yökkö joka vastailisi hälytyksiin.

Huomenna alkaa työt :|
Äippäloma loppui jo kesällä, ja nyt sitten hoitovapaakin.
En ole yhtään iloissani, toivon että saan fudut. Käytännössä on yövuoroa 3-5 per viikko. Kotona on 1.v. ja 3.v. ja mies on kans vuorossa.
:xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Selekta:

Mitäs koiralle kuuluu tähän aikaan

Yhteistyössä