Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin::wave:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Yllätys et mä täällä vielä notkun vaikka pitäis jo nukkumaan mennä kovaa kyytiä. :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Yllätys et mä täällä vielä notkun vaikka pitäis jo nukkumaan mennä kovaa kyytiä. :headwall:
Ai alkoko sulla aikasemmin hommat?Muistaakseni viimeks sanoit et oot vielä pari viikkoo vapaalla?Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Yllätys et mä täällä vielä notkun vaikka pitäis jo nukkumaan mennä kovaa kyytiä. :headwall:
No hus hus siitä jo,munkin oli iltavuoron jälkeen pakko tulla täällä pyörähtää =)
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Ai alkoko sulla aikasemmin hommat?Muistaakseni viimeks sanoit et oot vielä pari viikkoo vapaalla?Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Yllätys et mä täällä vielä notkun vaikka pitäis jo nukkumaan mennä kovaa kyytiä. :headwall:
No hus hus siitä jo,munkin oli iltavuoron jälkeen pakko tulla täällä pyörähtää =)
Sehän on hyvä että lämmittely tuotti toivottua tulosta.Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Ai alkoko sulla aikasemmin hommat?Muistaakseni viimeks sanoit et oot vielä pari viikkoo vapaalla?Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Yllätys et mä täällä vielä notkun vaikka pitäis jo nukkumaan mennä kovaa kyytiä. :headwall:
No mä vähän "lämmittelin" pomoa:xmas: 3päivää on nyt töitä ja ens kuussa sitten meen kokoaikaiseksi =) Ihan hyvä vaan edes muutama päivä,rahaa tarvitsee aina =)