Ketkä vielä hereillä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bad Virgin-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
a010.gif
Minä

Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:

Tod oon siis niinku hereil, koht mun pitäs niinku alkaa taas niinku hoitaa mun jalkoi ja sit joogaa se tunti, sit vois niinku alkaa nukkuu.

Ihkuu, oon tosi häpi.

Miks sul on muute tollee niinku toi suu, jotenki niinku tosi oudon näköi sillee.

*pi55is*

Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Yllätys et mä täällä vielä notkun vaikka pitäis jo nukkumaan mennä kovaa kyytiä. :headwall:

siis ei nukkumaa niinku kannata mennä mitenkää siis kovaa kyytii kato voi niinku sattuu sua, niinku tulla joku tiiäks vaik niinku pipi , omg. Ota hei nyt ihan kato iisisti ja meet ihan sillee niinku rauhallisesti sinne niinku sänkyyn niinku bed.

<3

*pi55is*

Yllätys et mä täällä vielä notkun vaikka pitäis jo nukkumaan mennä kovaa kyytiä. :headwall:

No hus hus siitä jo,munkin oli iltavuoron jälkeen pakko tulla täällä pyörähtää =)
Ai alkoko sulla aikasemmin hommat?Muistaakseni viimeks sanoit et oot vielä pari viikkoo vapaalla?

No hus hus siitä jo,munkin oli iltavuoron jälkeen pakko tulla täällä pyörähtää =)
Ai alkoko sulla aikasemmin hommat?Muistaakseni viimeks sanoit et oot vielä pari viikkoo vapaalla?

No mä vähän "lämmittelin" pomoa :laugh: :xmas: 3päivää on nyt töitä ja ens kuussa sitten meen kokoaikaiseksi =) Ihan hyvä vaan edes muutama päivä,rahaa tarvitsee aina =)

No mä vähän "lämmittelin" pomoa :laugh: :xmas: 3päivää on nyt töitä ja ens kuussa sitten meen kokoaikaiseksi =) Ihan hyvä vaan edes muutama päivä,rahaa tarvitsee aina =)
Sehän on hyvä että lämmittely tuotti toivottua tulosta. :D Mut nyt on pakko mennä palaillaan taas...öitä. :wave:

Yhteistyössä