Ketoosin jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Riina23
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Riina23

Vieras
Jos lopetan laihdutuksen huomenna illalla niin kuinka kauan kestää kun ketoosin haju lähtee virtsasta ja hengityksestä? Aion mennä treffeille ja pusuttelemaan yhen ihanan kundin kans torstaina ja en halua, että hengitys haisee. Please auttakaa etten mokaa:)

Ketoosi tulee mielestäni diabeetikoille,kun sokerit ovat pitkään koholla ja elimistö yrittää itse laskea sitä. Eli henkilöllä on pitkään korkeavs. Miten ketoosi liittyy diettiin,sitä en tiedä. Ketoosi saadaan laskemaan,siis 0.0 sairaalassa,jos Se on korkea. Myös hoitamalla pitkään ollut vs matalaksi ja seuraamalla ketoosi arvoja. Olenko ihan hakuteillä?

Tarkoitan siis sitä tilaa joka on vähähiilihydraattisella niukalla dieetillä jolloin elimistö käy säästöliekillä ja henki haisee. Siis laihduttajan tila. En muista sitten nimeä oikein. Voiko joku auttaa? Ja osaisko vastata kuinka kauan henki haisee

Siis olen ostanut apteekista niitä ketoositikkuja vai mitä olivatkaan nimeltään siis kuitenkin niitä joilla mitataan onko laihdutuksessa säästöliekillä. Ja mulla on se tila tällä hetkellä. Tietääkö kukaan joka on ollut ketoosidieetillä miten kauan hajun saaminen pois kestää?

[QUOTE="tui";28705321]Ketoosi tulee mielestäni diabeetikoille,kun sokerit ovat pitkään koholla ja elimistö yrittää itse laskea sitä. Eli henkilöllä on pitkään korkeavs. Miten ketoosi liittyy diettiin,sitä en tiedä. Ketoosi saadaan laskemaan,siis 0.0 sairaalassa,jos Se on korkea. Myös hoitamalla pitkään ollut vs matalaksi ja seuraamalla ketoosi arvoja. Olenko ihan hakuteillä?[/QUOTE]

Olet hakoteillä. Sinä tarkoitat ketoasidoosia,aloittaja puhui ketoosista. Nämä ovat kaksi eri asiaa.

Keto-aineet tekevät ihmisen asidoottisemmaksi. Eli ketoosi ja ketoasidoosi ovat samaa asiaa. Sairaalahoitoa vaativat ketoasidoosit ovat vaan huomattavasti vakavammin elimistön tasapainoa järkyttäneitä tiloja kuin laihduttajan ketoosi.

En tiedä mitä se sinun laihdutukselle tekee, mutta juo erittäin hyvin, esim apteekin korvausjuomaa (Osmosal/Floridral) ja nauti hieman enemmän hiilihydraatteja +50gHH/pv aina treffeihin asti. Tämän pitäisi lopettaa ketoosi ja siitä se haju tulee. Kun ketoaineita ei enään ole niin suurissa määrin, niin ei se haise suussakaan. Uskoisin, että saat hajun pois ennen huomisillan treffejä.

Yhteistyössä