Ketuttaa.

hyytikyppynen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
26 410
8
38
puurajan takana
Ottaa aivostoon se että ukko on aina oikeassa :headwall: Se vissin ajattelee asiat jotenki vähemmän pää pilvissä ko mie, koska aina ko se minut rysäyttää maan pinnalle ja mie suutun sille, niin kohta huomaanki että se pirulainen on oikeassa... |O
Ei se onneksi ikinä sano "mitä mie sanoin" mutta se ilme... Se julman tietäväinen ja varma ilme :kieh:
Ja eilen oli taas tämmönen tilanne, sitte riieltiin puoli yötä ja vieläki mökötän, oikeastaan minun kyllä pitäs tämä minun kiukku osottaa johonki ihan muualle mutko se ei nyt oo mahollista niin kiukkuan miehelle.
Karkasinki jo kerran, lähin yöpaijassa ja kumppareissa kipittelleen rannalle ja mies tuli perässä, kanto minut väkisin takas sisälle :snotty:

Mie en nyt vain voi taas antaa sille anteeksi sitä että se oli oikeassa. :ashamed:

Mut se on niinku ei mittään.... :xmas:

Kiviäki kiinnosti.
e050.gif

B) Sä opit vuosien myötä pitää sisälläs asiat, joiden oikeassa olemisesta et oo varma. Eli oot ihan yhtä väärässä ku ennenki, mutta mies ei pääse sanoo, että mitäs mä sanoin ;) :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja vippis:
B) Sä opit vuosien myötä pitää sisälläs asiat, joiden oikeassa olemisesta et oo varma. Eli oot ihan yhtä väärässä ku ennenki, mutta mies ei pääse sanoo, että mitäs mä sanoin ;) :hug:

Oppiskohan sitä :whistle: Mulla ko on luontainen tyyli sanoa ennen ko ajattelen.
Ja tämä juttu nyt oli enemmänki sellanen että minun ees tarvinnu sanoa sen kummemmin mittään, mies jo huomasi minun käytöksestä että mie oon yhestä tietystä asiasta taas mietteissäin ja epävarma... Ja se siitä lauko mielipitteensä ja mie aloin sitä sättimään. |O Ja oikeassahan se oli... :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Toi non äsryttävä tunne, tiedän..
Mutta ei auta kuin kestää. Ei se mies vittuillessaan oo oikeessa , vai mitä ?

No ei ole ei... Se on ihan totta. Kai mie toivoisin että oisin itekki vähemmän sydämen mukaan elävä ja aattelisin tiettyjä asioita järjellä ja osaisin olla kylmä ja inhottava... Sitte sitä huomais nuo jutut itekki eikä mies pääsis ikinä mulle sanomaan mittään. :snotty:

Yhteistyössä