Kevään 2008 yrittäjät 3

  • Viestiketjun aloittaja elsis
  • Ensimmäinen viesti
Moon Fairy
Onnea enskertalainen ja Pampulei! Jee!

Minäkin olen kyllä säännöllisesti lukenut keskusteluun tulleita viestejä, mutta harvemmin tulee kirjoiteltua, kun olisi varmaan aika tyhjänpäiväistä asiaa eikä sitä juurikaan kerkeä. :D

Täällä alkoi kp 16/27-30. Ovis sattui laskelmien mukaan eiliseks ja saattoipa niin ollakin limojen ja himojen perusteella. :D En sitten varmaks tiiä... Toivottavasti nyt nappais! Jaksoin jopa maata sängyssä sen puolisen tuntia, ylikin ennen kuin ponkaisin ylös. :)

Ihanaa, mulla on varmaanki eka viikonloppu vapaata koko kesänä! Mennään äijän kanssa pikkufestareille ja mökkeilemään. :)
 
Sars76 (kirjautumatta)
Hip hei, heti kun on pois muutaman päivän, alkaa tapahtua!
Onnea onnea Pampulei! Niin mahtavaa. Toivon kuitenkn, että vaikka siirryt sinne odottavien puolelle, viihdyt kuitenkin meidän kanssa täällä ja kerrot kuulumisia. Se kato tsemppaa meitäkin, kun tiedetään, mitä sulle kuuluu.

Mulla ei mitään uutta. Ovis ei oo ainakaan vielä ovella - en oo bongannu mitään limoja tai muutakaan. Lisäks keskustelut miehen kanssa ja pohdinnat tästä elämän oikullisuudesta on saanu mut vähän mietteliääks; pitäiskös hakeutua hoitoon, tuleeks tästä yhtään mitään.
Ja Tuiskuliin yhtyen; täällä ollaan ja melkein vuosi tahkottu, (okei, olin tossa muutaman kuukauden ulkomailla työkeikalla ja silloin ei tullut yllätys yllätys puuhailtua...) ja oikeasti haluaisin niiiiiin paljon saada sen positiivisen tuloksen raskaustestiin.
Toisaalta myönnän sen, että varron tässä rauhassa oviksen tuloa ja sitten kellistän miekkosen. Hhehehee. Helppoa tää naisen elämä.

Mutta tosiaan, tuli oltua mökillä tässä muutama päivä. Peitto ei pöllynnyt, mutta oli ihanaa. Hitto, että mä rakasta merta ja sen tuoksua ja koko fiilistä...Mieli on nyt levännyt ja seesteinen - haluan uskoa, että kyllä nää hommat hoituu luomusti. hehhehe (helpommin sanottu kuin tehty). Mutta jokatapauksessa: mökkiloma oli luksusta. Nautin miekkosen seurasta, tehtiin hyvää ruokaa ja saunottiin ja uitiin.
SIIKASAARI rules!

Mutta pistäkääs lisää plussaviestejä! :)
Mä jätin miekkosen kallistukset mökillä vähäisiksi, koska ovis ei oo viel mestoilla. Heh. Ajattelin, et sit viimeistään viikonloppuna ja ens viikon alussa. Sit heiluu tytöt. Let me tell yah!

Ja kiitos tästä palstasta! Ootte mahtavia tyyppejä!
 
elmeri77
Jännäyspäivä sitten täällä muuttui pettymyksen päiväksi. Testi oli kyllä aika selvä nega ja tulosta ei siis tästäkään kierrosta. Hitto, olin jo muutaman päivän toiveikas, on jotenkin niin erilaisia nipistyksiä mahassa, että ajattelin, että on tärpännyt. Mutta ei..
Yritän nyt vielä ajatella, että niin kauan kuin tätiä ei näy, on toivoa, mutta jotenkin en tällä hetkellä jaksa uskoa siihenkään. Itku..

Viikonloppuna juhlitaan pojan 6-v synttäreitä, kiva että saa ajatuksia vähän muualle. Täytyis varmaan yrittää kääntää ajatusmaailma tosiaan samaan suuntaan Tuiskulin ja Sarsin kanssa. Kyllä se vauva tulee, jos on tullakseen - tai sitten sitä ei ole meille tarkoitettukaan.

Parempaa plussaonnea muille jännääjille. Ja Myylle pahoittelut tädistä..

t, elmeri
 
kevätkukkanen (ei kirj)
kääk!!! ovisoireita (ehkä) ja kp vasta 10, no ei kai se mitään kunhan luteaalivaihe eli oviksesta menkkoihin (joita siis tietenkään ei tule :)) on tarpeeksi pitkä. Joskus muinaisessa luomuelämässä kierrot vaihteliki 21-29 välillä viimeiset pari vuotta. Mennään viikonlopuksi mökille vanhempien ja siskon+sen miehen kans ja esikoinenkin nukkuu samassa huoneessa ... ööh... pitänee harrastaa iltakävelyjä tai saunoa ahkerasti :) mökillä vielä sellainen extranariseva sänky !!!!

viikonloppuja...
 
Ex-jolly
Voi Elmeri, samassa veneessä ollaan!!! KP 1 kele! Enpä tiedä, mitä tässä muuta enää sanoisi. No ehkä Huokaus!

voi känttyjen käntty. Aika masis, mutta kyllä kai tämä tästä taas. Kierto jäi nyt 24 päivään. Mitä se luteaalivaihe siis olikaan, valistakaa mua. Onkohan se mulla tarpeeksi pitkä? Pitääkö tässä ny vielä alkaa sitä surffaamaan... Siis nyt mua alkoi oikeasti ahistamaan. Kierto jää aika lyhyeksi. Antakaa ny äkkiä joku hyvä linkki-vinkki!

Poistun etsimään luteaalivaihetta ja venttaan niitä vinkkejä.

Rättihousu-keppana kourassa Jolly
 
Iiris86
Pahoittelut tädistä Jolly :(

Mulla oli kans eilen kp 10 ja mulla tuli ihan kuin ovis-limaa, mut eihän mul vielä ovis voi olla! Ei sitä tullu ku vaa yhellä pyyhkimiskerralla mut ihmetyttää silti. Toivottavasti se ei sit mikään ovis ollu ku oltiin eilen molemmat niin väsyneitä ettei jaksettu tehä mitään. Jokatapauksessa keskiviikkona alan tikuttelemaan ovista ja loppuviikosta sit peitto heiluu ja kunnolla ;)

-Iiris kp 11/30-
 
Luteaalivaiheesta..
Normaaliluteaalivaihe on 12-16 vrk, yleisimmin se 14 vrk. Alle 10 vrk:n luteaalivaihe on liian lyhyt ja limakalvo alkaa rapistua ennen kuin alkio voisi siihen kiinnittyä. Onneks siihenkin vaivaan on olemassa lääkitys eli Lugesteron tsm keltarauhashormoni.
 
Sars76 (kirjautumatta)
Ou nou Elmeri - oon pahoillani. ja samoin Ex-jolly. Täti on kyllä syvältä.
Saitteko muuten bongattua oviksen? Vai menittekö ihan vaan fiilistuntumalla?

Mä nimittäin kans mietiskelen tota luteaalivaihetta ja oon kelannut, et mitäs jos se on liian lyhyt mulla. Päätinkin, et nyt tässä kierrossa laskeskelen tarkasti nää päivät...
Tänään käytin myös ekan ovistikun ja se ei ainakaan ollut positiivinen - huomenna pitäis olla ovis...Hmmmm....Aion kuitenkin nyt tikuttaa niin kauan, että se ovis löytyy. Ja sitten tsekata sen luteaalivaiheen pituuden.
Raskautumista en uskalla ees toivoa, koska sit taas sapettaa niin perhanasti, kun se täti kurvaa mestoille...Enkä haluu todellakaan kehittää mitään oireita niinkuin viime kierrossa. Olin sata varma plussauksesta, mutta kanan perseet mä mitään olin.

Mutta koitetaan kestää.
Tänään oli ainakin ihanan kesäinen päivä. Onko se kesä vihdoin tullut? Ja just kun pitäis mennä takas duuniin. Puuh.

T: Sars, joka etsii limaa.
 
Pampulei
Pikamoikkaus mökkeilijältä!

Rynnistin sukulaisten luona koneelle kurkkaamaan teidän kuulumiset! Tosi kovasti pahoitteluja elmerille ja jollylle tädistä =( ja kaikille muillekin tietty kelle se horror-akka on tiensä löytänyt. Nyt vaan sitten niin hurja tsemppi enskiertoon päälle, että varmana tärppää!!!
Ollaan mökkeilty jo monta päivää ja vielä jatketaan ja sukuloidaan. Kamalan hankala olla pullauttamatta uutista jokaiselle vastaantulijalle, mutta ollaan onnistuttu pitämään toistaseks tieto vasta perhepiirissä =) Mua on vähän jännittänyt kun välillä on tuntunut alavatsassa siltä, kun menkat alkais, mutta ei ne sitten ole alkaneet. Onkohan se ihan normaalia? Tietääkö kukaan?

Nyt pitää päästää serkkupoika takas koneelleen =)Kovasti tsemppiä ja hurjasti plussapuhuria kaikille! Ja ihan tosi paljon kiitos kaikille onnitteluista!Ootte ihkuja =)

Peukut tanassa teidän puolesta, mökki-Pampulei =)
 
Iiris86
Oon kuullu monien sanovan että raskauden ensi oireita on just et tuntuu et menkat alkais mut ei oo sit alkanukkaan, eiköhän Pampulei toi oo aivan normaalia :)

Tänään on ollu jo kolmas päivä ku multa on tullu semmosta venyvää kananmunankeltuaislimaa eli just niinku ovislimaa. Tein sit ovistestin tos illalla mut nega se oli, ei tullu ees hailakkaa toista viivaa. Pakko kuitenkin varmuuden vuoksi tänään pupuilla jos tää tarkottais sittenkin ovista ja tietenkin muutenki ku ukko tuli just reissusta ;)

-limojaan ihmettelevä Iiris, kp 12/30-
 
Iiris86
Alkuperäinen kirjoittaja Iiris86:
Oon kuullu monien sanovan että raskauden ensi oireita on just et tuntuu et menkat alkais mut ei oo sit alkanukkaan, eiköhän Pampulei toi oo aivan normaalia :)

Tänään on ollu jo kolmas päivä ku multa on tullu semmosta venyvää kananmunankeltuaislimaa eli just niinku ovislimaa.
Sori, siis tarkotin valkuaislimaa..nolo minä :D
 
kevätkukkanen (ei kirjaudu taaskaan)
heipähei

oletettavsti se ovis oli siis kp 10-11, ainakin vasenta puolta vihloi niin pirusti (viimeksi oli niin epämääräistä nippailua ettei puolesta ottanut selvää, nyt oli ihan selvä vihlonta kuten esikoista edeltävissä luomukierroissa) niin ja limaa kans. Erinäisistä rajoitteista huolimatta onnistuttiin touhuilemaan pe, la ja eilenkin ja kai sitä vois varmistella vielä nyt alkuviikosta :) Mietin että pitäsköhän jännäyspäivää siirtää nyt aiemmas mutta en tiedä...

pahoittelut tädistä keillä se nyt sitten olikin...

viljely suoritettu ... satoa odotellessa :)
 
elmeri77
Edelleen täällä odotellaan tätiä saapuvaksi. Oireita ei oikeastaan ole, ei menkka- eikä raskausoireita. Rinnat vaan on ihan sikakipeet, mutta kai se kuuluu luomumenkoissa asiaan. Hermot vaan meinaa taas mennä, kp 34 ja _mitään_ ei tapahdu. Mitenköhän kauan tässä menee, että kroppa suostuu taas yhteistyöhön tuon kierukan jäljiltä... Ihan fiilistuntumalla ollaan menty, mutta täytynee ehkä harkita niitä ovistikkuja, jos tulosta ei pikkuhiljaa ala tulla. Voihan se olla, ettei ovista olekaan, kun kierto on niin pitkä... argh.

Pahoittelut Jolly tädistä! Eihän tämä mitään auta, mutta hengessä ollaan mukana...:)
Ja tsemppiä teille, jotka etsitte/ihmettelette limoja tai odottelette jo tulosta ;)

terv. elmeri
 
Sars76 (kirjautumatta)
Elmeri, mä oon nyt tikuttanut ja yrittänyt paikallistaa sitä saamarin ovista...Ja oon todella todella hämmentynyt: oon ajatellut, että limat viittais oviksen suuntaan...Mutta mökillä ollessa limailin (heheheh, onpa jotenkin ihanasti sanottu...), mutta en tikuttanut. Tein ovistestin heti kun palattiin mökiltä ja näytti negaa. Ja nyt, kun limat on loppu, eilinen tikutus näytti jo plussemmalta (teen uuden tikutuksen tossa puolen päivän jälkeen...). Ajallisesti tää vois olla kyl oviksen paikka (olis 13pvää tädin tuloon)...
Mutta siis...mitä tää limattomuus tarkoittaa?
Mutta tarkoitin siis, että tikut saattaa olla ihan jees, mut mua nyt ainakin ihmetyttää tää oma kroppani. Perhana.

Tänään töissä käymässä ja sitten huomenna jo möksälle (kavereiden kanssa). Pitäis yrittää vaan saada toi mies kellistymään tänään ja huomenna ja ylihuomenna ja puuh mitä puurtamista...Lisäks ärsyttää se, että miehellä on nyt vähän halut vähissä; tuntuu, ettei se tajua ollenkaan, mistä tässä on kysymys.
Tai sit mä vaan ylireagoin. :)

Aah, huomaan, että Iiriksellä on ollut sama tilanne ko mulla noitten ovistestien kanssa. Eli samassa veneessä ollaan...
Mitähän me voitais Iiris tehdä? Luotetaanko kroppiimme vai ovistikkuihin? :)

Mutta siis.
Palataan. Ja sori tilitys.

T: Sars, joka piehtaroi duunissa. On tylsää.
 
magpie
Heissan kaikille!

Pahoittelut Jollylle kuukautisista, tosi ikävä homma. Elmerille myös tsemppiä, mutta kun ei kuukautisia niin silloinhan toivoa vielä on. Oletko testannut uudelleen?

Pampuleille kovasti onnea! Mahtavaa kun plussia tulee lisää tähän ketjuun.

Mulle on tulossa huomenna kaveri kylään Suomesta lähes pariksi viikoksi. Hän tietty haluaisi kovasti baareilla ym., mutta jännittää vähän miten jaksan. Vaikka olenkin palannut suht koht normaaliksi itsekseni muuten, niin iltaisin meinaa väsyttää viimeistään yhdentoista maissa. Ja onhan se tietty muutenkin hieman tylsää istua kuppiloissa ilta toisensa jälkeen suu kuivana. Kiva kuitenkin että tulee, mietin että jos tehtäisiin joku pieni reissu vaikka tai mentäisiin viikonloppuna alkavaille festivaaleille pariksi päiväksi (festivaalien kanssa tietty sama ongelma kuin baarien)...

Sars, mä ehkä luottaisin niihin tikkuihin, ei kai ne ihan väärin näytä? Jos viiva on tänään tummempi, niin ei kun miehen kimppuun. Eihän se nyt millään voi kieltäytyä, otat kaikki konstit käyttöön!

Mä lähden ihmettelemään keittiiöön, että mitähän mä keksisin laittaa ruokaa valtavasta säkistä paprikoita jotka miehen äiti toi. Kai se on jotain vihanneshöystöä alettava väsäämään.
 
Nilla87
Eli en ole varmaan kuukauteen käyny täällä edes lukemassa:( Kiirettä ollu ja konekkin oli huollossa välissä ja lainakonetta ei lähistöllä:( Siis ketkäs kaikki täällä on blopannut plussat??ONNEE HIRMUSESTI KAIKILLE PLUSSANNEILLE JA UUSILLE TULOKKAILLE:D Täällä täti tuli taas tänään:( Masentaa kai tässä pitäs ostella ovistikkuja itsekunkin ku ei näytä muuten tärppivän..tai no eihän ne tikutkaan sitä varmuutta tuo:( ollaan kyllä mun mielestä oltu hyvin aktiivisia muutamaa kuivaa viikkoa lukuunottamatta..tietenkin ollut ne hedelmä'viikot:/ Joskos nyt sitten eli nyt ainakin kp selvillä pillereiden jälkeen..:)
 
Iiris86
Joo en tiiä mihkä sitä luottais limoihin vai testeihin? Tänään ei oo sit enää sitä limaa tullukkaa, eli vois ajatella et ovis olis ollu eilen ja onneks kylvettiin siemeniä ;)
Meinaan kuitenkin huomenna alotella tikuttelua, koska laskujen mukaan ovis pitäis olla tän viikon loppupuolella.

Elmeri teehän nyt ihmeessä vielä testi jos menkat eivät ole alkaneet, älä heitä toivoasi vielä menemään.

-Iiris kp 13/30-
 
elmeri77
Iiris / Magpie, en ole vielä uudelleen testannut. Tilasin viime perjantaina netistä testejä ja odottelen niitä. Oireita ei tosiaan ole, joten en jaksa uskoa plussaan. Mutta jos täti ei ennen vkl:a tule, testaan perjantaina, kun ollaan taas vkl:ksi lähdössä reissuun.

Matkusteluista oli tuossa jossain vaiheessa puhetta. Me käytiin huhtikuussa miehen kanssa Ateenassa ja tykästyin kovasti kaupunkiin. Nähtävää oli paljon, ja jos olisi ollut vielä toinen viikko aikaa, olisi ehtinyt lähteä katselemaan vähän kauemmaksikin. Lämmintäkin oli mukavasti, n. +25 joka päivä. Joulukuun loppuun suunnitellaan nyt vielä kahdenkeskeistä reissua, on vain niin vähän aikaa, että ei ehdi minnekään kauas (ja lämpimään :). Milano ja Pariisi on nyt oikeastaan vaihtoehtoina, onko kenelläkään kokemuksia, millaista etelä-Euroopassa on talvella?

t. elmeri (kp 35)
 
Sars76 (kirjautumatta)
Elmeri, en ainakaan suosittele Lontoota talvella (6 vuotta kaupungissa asuneena tiedän, että talvi ON syvältä. Menee luihin ja ytimiin...)
Mutta muutenhan Lontoo on yliveto kaupunki. Samoin kyllä tykkään Pariisista ihan älyttömästi...
Ylipäätänsä diggaan hirveesti kaupunkilomista; on mahtavaa löytää markkinoita ja kirppareita ja hengailla kahviloissa ja lueskella lehtiä. Ja tietty tsiigailla ihmisiä. :)
Vaikka on se kyllä kiva maata rannallakin ja pulahtaa uimaan LÄMPIMÄÄN mereen. :)

Me päätettiin miekkosen kanssa, ettei tänä kesänä reissata - toisaalta harmittaa, mut toisaalta ei. Syksyksi on nimittäin luvassa duunikeikkoja ulkomaille, joten on ihan kiva olla kotonakin.
Ja tästä pääsen kätevän aasinsillan kautta taas omaan napaan :)
Eli eilen olisi ollut mun kierrossa (ainakin ovistikkujen mukaan) varmasti se kaikkein parhain päivä hedelmöittyä...mutta...saatiin miehen kanssa VAAN suuren suuri keskustelu aikaiseksi. Olin niin raivoissani, kun toista ei huvittanut. Puuh.
Mutta jos positiivisesti ajattelen, niin selvisi paljon asioita ja kumppanin haaveita ja tuli itseasiassa aika seesteinen olo. Lisäksi ovistikut oli hyvä juttu; opin tästä omasta kehostani vielä lisää + huomasin, että meidän pupuilut on ajoitettu aina liian "aikaiseksi" - me kun ei olla puuhailtu sillä joka toinen päivä mentaliteetilla...
Ja mitä siitä, jos yks kierto menee vähän mönkään? Nyt ainakin tiedän ne parhaimmat päivät peuhata. Ja tikkuja aion tilata lisää. Definitely.

Heh, tajuan nyt myös, että tää hei-meillä-on-nyt-hirvee-hinku-raskautua kuukausi on ollut kaikista vähäseksisin kuukausi.
Mitä tästä siis opimme? Miehet on herkkiä painostukselle, hehheheheee.

Ja voi hitto Elmeri, mulla on hyvät kutinat sun plussauksen suhteen. Otat jotenkin niin rennosti ton testauksen ja venailun...

Mun pitäis lähtee kaupungille heilumaan, mutta nyt pari laskua maksettuani tili huutaa taas nollaa...Ja kaupungilla tulee aina sorruttua johonkin turhaan tuhlailuun...
Täytyy ehkä vaan linnoittautua tähän netin ääreen ja pestä vaikka pyykkiä.

Mahti-tiistaita kaikille!

T: Sars, joka tietää tädin tulevan parin viikon päästä :)
 
magpie
Elmeri: Etelä-Euroopassa on talvella vaihtelevaa, voi olla aika lämminkin mutta voi myös sataa ja olla koleaa ym. Ei tietty niin kylmä kuin Suomessa. Itse valitsisin Milanon ja Pariisin välillä ehdottomasti Pariisin, Milano ei kauheasti koskettanut mua. Oli jotenkin tylsä... Tämä on siis vain mun mielipiteeni. Roomahan voisi kanssa olla kiva? Ateenassa en ole käynnyt mutta olisi mukava mennä, ehkäpä vauvan kanssa sitten.

Heh Sars, mä en edes uskalla kattoo mun tiliä... Sen verran haipakkaa on ollut viime aikoina kortin käyttö. Pakko se on ehkä kuitenkin uskaltautua, kun olisi yksi lasku maksettavana myös.
 
Sars76 (kirjautumatta)
Uuh, Rooma on ihana kaupunki. Mä suosittelen sitä myös. Italiassa on muutenkin niin hiton hyvää ruokaa (nim. Rucolaa sen olla pitää ja paljon) ja tietty viinejä.
Heh, tekis mieli lähtee itekin reissuun, mutta kuten jo aikaisemmin mainitsin, tili on tyhjennetty. Käyttääköhän joku muukin sitä mun lisäksi? :)

Ja Ateenasta vielä: mä oon käynyt siellä kerran (tosin vaan yhden päivän matkalla Johannesburgiin) ja kuumana kesäpäivänä oli uskomattoman tukahduttava kaupunki. Ja jotenkin likainen ja pakokaasuinen...
Tosin mun kokemus on hyvin lyhyt ja varmasti kaupungista löytyy mukavia esikaupunkialueita ja mestoja, missä voi nautiskella...

T: Sars, joka lähtee postiin ja vuokraamaan leffan: Junon.
 
elsis
jos haluu lämpimään paikkaan matkustaa talvella, niin eurooppa ei oo se paikka! jo elokuussa italias (firenzes) on iltasin tosi kylmä (sanoo vilukissa). katseltavaa kyllä on mut lämmintä ei.

mulla on kirjottelut jääny kans väliin ku passasin koko yrittämisen tässä kierrossa. mun "miesryhmä" on alkanu käydä vaativaks (seksiä siis) enkä halua itse sitä. eli täytyy harkita uudelleen miten toimia...

mut olinpa tos sunnuntaina kaupas mammani ja mummini kanssa luontaistuote kaupassa ostamassa mummille ja mulle rautavalmistetta (on ollu vähän alhaalla) ni se myyjä tuumas et miks mä sitä rautaa tarviin, et mähän oon raskaana!!! joo, vatsa pömpötti ku en seissy suorana ja vetäny sitä sisään... joo, enhän mä kyl oo, mut vähänkö yllätyin joteski! =) hassu tapaus.

ja eilen sit ku kävin ikeas, ni hypistelin niit vauvakamoja ja illalla kävin läpi mun vauvantarvikekassin, eli mitä oon hankkinu täs vuosien varrella, sitten-jos-ja-kun... vaatteita ym...... mun mieliala on vaan ollu taaas laskussa, joten siksikin on ollu hyvä pidättäytyä yrityksestä nyt.
 
elmeri77
Elsis: lämpimään haluaisin, mutta kun ei aika riitä! Eli täytyy "tyytyä" Eurooppaan, tosin tykkään kyllä kaupunkilomista, ja toisaalta on ihan sama, mihin mennään, kunhan vaan mennään :) Rooma ois varmasti hieno paikka, on vaan vedettävä joku raja matkan hintaan ja Milano on jonkin verran halvempi (matkahinnoiltaan siis)..

Sars: toivottavasti sun kutiaiset pitää paikkaansa :) Tosin oon ihan varma, että raskaana en ole, viimeksikin kierto venyi 50 pv:ään eli en kyllä toiveita elättele tälläkään kertaa.

t, elmeri
 
Sars76 (kirjautumatta)
Elsis: onko teillä ollut pitkäkin yritys takana? Meinaan, että (sori, oma napa samoin tein) meillä tulee vuosi täyteen elokuussa ja olenkin ajatellut, että sitten pistetään homma vähän kuin taka-alalle, koska alkaa uusi duuniprojekti...
Joskohan sitä sitten helpommin "pamahtaisi", kun ei ajattele raskautumista koko ajan?
Eli välttämättähän se pidättäytyminen oo huono juttu...

Ja Elmeri: mä pidän sulle peukut pystyssä ja toivon toivon...

Ihana päivä tänään. Täytyy kai hilpasta kaupungille ja mennä vaikka kahville. Mahtavaa, kun lomaa on jäljellä vielä melkein kaks viikkoo...
Lämpö ja aurinko: please come! Now!

T: Sars, joka on aikasta hyvillä fiiliksillä tänään.
 
Iiris86
Mäki pidän peukut pystyssä elmerille et siel kuitenkin olis vaavi tulossa..

Joo tänään oli ihana päivä ja lisää on vissiin tulossa, jihuu! Toivottavasti myös ens viikolla on ihanat ilmat ku me lähetään reissuun.

Tikuteltu on nyt 2 päivää, eilen tuli tosi hailakka viiva ja tänään oli jo vähän vahvistunu, mut edelleen haalee. Eiköhän se siitä vahvistu viikonloppua kohden :)

Mut nukkumaan tästä jo joutaa..

Onko muuten jännäilijöitä lähipäivinä?

-Ovista odotellessa Iiris kp 15/30-
 

Yhteistyössä