Kevään 2008 yrittäjät 3

  • Viestiketjun aloittaja elsis
  • Ensimmäinen viesti
Myy80
Täällä on yksi Lissaboniin rakastunut. Ihana kaupunki...voisinpa melkein asua siellä vähän aikaa... Upeat rannat kätevästi lyhyen junamatkan päässä. Siellä luulis olevan vielä elokuussa lämmintä...

Omaa ---> o : ei oikein huvita, viime menkat vähän masensi...tätsy tuli, näki ja voitti... Ja mä olin niiiin varma, että tällä kertaa...:( Kun mulla oli niin mehevät oireetkin...mutta ensi kerralla en mene samaan halpaan ***kele. Alan olla niin loman tarpeessa, vielä ensi viikko...

Tsemppiä kaikille jännäilijöille!!!

Myy. Kpjotain
 
Sars76 (kirjautumatta)
Mä en oo ikinä käynyt Lissabonissa, mutta kaikki on niiiiin kehunut sitä. Ja nyt vielä Myykin. Täähän tarkoittaa sitä, että ehkä ens kesänä se on meidän reissulistalla.
Nyt täytyy vaan "tyytyä" kotimaahan ja suunnata kavereiden mökille Korppooseen. Noh, en valita, koska ilmat on nyt ihanat ja tuntuu vihdoin ja viimein kesältä.
Myy on kyllä siinä mielessä onnekas, et loma alkaa viikon kuluttua: sehän tarkoittaa sitä, että lomailet mega-hyvissä keleissä. Mä sen sijaan hikoilen siinä vaiheessa töissä ja kiermustelen, ko tekis mieli istua vaan kahviloissa ja terdellä...

Mun täytyy myös yhtyä tohon Myyn jälkimmäiseenkin kommenttiin; viime kierrossa olin tosiaan ihan sata varma, että nyt tärppäs. Oli eka kerta, kun mulla oli muka niiiiin hirveesti oireita ja kaikki viittas raskauteen. Täti oli myöhässäkin 4pvää, mutta kätevästi heitti sitten japanin lipun mulle. Hitto, että masensi.
Ja tässä kierrossa on ollut hiljaista tuolla sänkyosastolla; me ollaan miehen kanssa touhuilun sijaan keskitytty tosiaan keskustelemaan, joten enpä usko, et nytkään tärppää. Tosin pientä toivonkipinää mulla pitää yllä se, että tiistaina tikutin selvän ovisplussan (maanantaina myös, omata mielestäni. Mut keskiviikkona ei viivaa ollenkaan...) ja silloin sain simppalastin tonne sisuksiin :) Siis tiistaina.
Mut enpä sit tiiä...

Tänään aion kyllä nauttia tästä kesäpäivästä. Toi auringonpaiste saa mut kyllä hyvälle tuulelle. Eli hyvää torstaita kaikille.
Ja tsemiä jännäilijöille. Mä kyllä pidän matalaa profiilia sen suhteen, jottei taas se pettymys olis liian suuri.

T: Sars, jolle maistuu mansikat ja suklaakahvi.
 
elmeri77
Hirvee matkakuume kyllä tuli, kun luki noita teidän ehdotuksia. Ja töissä on niin hiljaista, että surffasin eilen MIlanon hotellit läpi ;)
Myy: mulla kans alkaa viikon kuluttua loma. Toivottavasti sittenkin on yhtä hyvät ilmat kuin nyt! Tosin työpaikanvaihdoksen takia mulla on vain viikon loma, mutta parempi sekin kuin ei mitään...

Menkkamaisia kipuja on taas alamahassa, rinnat tosi kipeät, mutta tätiä ei edelleenkään näy. Plussaan en kyllä kuitenkaan usko, kroppa on vaan jotenkin sekaisin kierukan jäljiltä. Testaan kuitenkin vielä "varmuuden vuoksi" huomisaamuna, voipahan sitten viikonloppuna istua hyvällä omallatunnolla terassilla..

Aurinkoista päivänjatkoa!

t, elmeri (kp 37)
 
Myy80
Joo, toivotaan mukavia lomakelejä... Aurinkoiseen Turkuun käy tie ja siellä paistaa aina aurinko :) ainakin silloin, kun me ollaan oltu siellä. Parasta lomassa, kun pääsee tapamaan ihania ystäviä, joita näkee aivan liian harvoin.

Toivon, että loma vähän palauttas tätä Rouvaa, niin, että munasolukin tykkäis vaikka solmia liiton nuijapään kanssa.

Myy.
 
Sars76 (kirjautumatta)
Pitäiskö muuten aloittaa uus ketju: Kevään 2008 yrittäjät 4? Ko tää on jo niin saakutin pitkä?

Kysyy Sars, joka toivottaa Myylle hyvää lomaa ja mega-aurinkoista Turkua! Oot niin oikeassa siinä, että hyvät ystävät on elämän suola. Ja harmillisesti niitä näkee aina turhan harvoin...
 
kevätkukkanen (ei kirj)
mun puolesta voi aloittaa uuden ketjun

täällä kp 17/27 eli hiljaiseloa ... jännäilypäivää odotellessa. Aloin touhuamaan yläkerran sisustusta että olis muuta ajateltavaa niin ja toki esikoinenkin pitää kiireisenä. Eilen ekaa kertaa teki kauhutemput eli heittäytyi kaupan lattialle vaatimaan jätskiä. No ei saanut. En ole sisustukseen kyllä vielä muuta saanu aikaan kuin tilattua kasan tavaraa anttilasta :) Pitäis vielä raivata romua pois, hioa ja petsata yks kaappi ja houkutella mies verhotanko, hylly yms. laittoihin. Loput listatkin olis kiva saada laitettua mutta niihin tarvii sit jo vähän enempi rahaa niin saavat odottaa. Toivottavasti saatais ne ennen vauvan syntymää (olen siis vakaasti päättänyt etät meille tulee ensi vuona vauva :)) Viikonloppuna mökille jonne tulee kavereita.
 
elmeri77
Ihan uskomatonta! Tein "varmuuden vuoksi" aamulla testin, että voin sitten hyvällä omallatunnolla istua vkl:na terassilla. Testiin ilmestyi ihan selvä plussa! Ihan uskomatonta! Ei ole _mitään_ raskausoireita, menkkamaisia kipuja vain alamahassa. En voi uskoa, että tämä olisi muka totta :) Ihan uskomatonta!

t, elmeri - ihan sekaisin ;)
 
Sars76 (kirjautumatta)
Huomenta kaikille.

pikavisiitti (pakko mennä tekee aamiaista, ko lähdetään mökille): oon siis poissa pari päivää.
Nauttikaahan siis keleistä ja viikonlopusta ja miekkosistanne.
Palataan.

T: Sars, joka haluais ton kevätkukkasen luottamuksen siitä, että lapsi olis jo ens vuonna kehissä. :)
 
Sars76 (kirjautumatta)
LOISTAVAA Elmeri!
ONNEA ONNEA.
Ihanaa, että tässä ketjussa alkaa tapahtua plussauksia!
Me halutaan kans!
:)

Mega hyväää viikonloppua! Ja se on terdellä nyt sitten vaan vissyä! Jeah!
 
elmeri77
Sars: sulla oli hyvät kutiaiset ;) En suostunut uskomaan, mutta tässä sitä ollaan! En kyllä vieläkään usko, että se ois totta! Tilasin viime viikolla 5 raskaustestiä eli 4 odottaa käyttämättömänä kotona (oliko niitä pakko tilata kerralla semmoinen määrä...;) Juu, eli testaan kyllä vielä parin päivän päästä uudelleen ja soittelen ens viikolla neuvolaan, jos tulos on edelleen plussa.
Kiitos onnitteluista ja mukavaa mökkiviikonloppua! Mie pysyttelen vissyssä :)
 
Myy80
Plop, plop...Onnea Elmeri!!! Olet varmaan onnesta sekaisin...nyt jarrusukkia pienokaiselle matkaan ja hyviä vointeja!!!! :)

Aika hassua, että semmoisen määrän raskaustestejä olit vielä tilannu...:))

Hope, pääsen kokemaan saman onnen..pian...

Myy.
 
kevätkukkanen (ei kirj)
onnitelut plussasta elmerille!!!

sarsille: luottamus perustuu tällä hetkellä siihen että esikoinen tärppäsi tokasta kierrosta ja nyt vasta toinen yrityskierto menossa... mutta eihän sitä koskaan tiedä... no maaliskuussakin 09 ehtii tehdä vielä 2009 vauvan että on tässä aikaa :)
 
Iiris86
Elemeri hirmusti onnee plussasta!!!

Mulla varmaankin tänään on ovis eli illalla kylvöpuuhat tiedossa ;) ja toivottavasti nyt tärppää. Mut tietenkään en oo ihan varma et onko se ovis tänään ku eilisessä ovistestissä se viiva oli silleen toispuoleisesti yhtä tumma kuin kontrolliviiva, mut sit tänään oli jo haalee, eli ottaa nyt noista testeistä selvää. Mulla on joka kerta toi ovisplussa ollu tommonen toispuoleinen, täytyy varmaan vaihtaa testimerkkiä jos tulis kunnon plussa. Mut mitään ovislimoja ei oo, mut pikkusen on nipistelly tuolta oikealta puolelta alavatsasta.

Mut täytyy lähtee kauppaan.

-Iiris kp 17/30-
 
Pampulei
IHANIA UUTISIA!!! =))
Ihan hurjasti onnea Elmeri!!!! Ihan mahtavaa =D

Heh, täälläkin on tehty neljä raskaustestiä ja nyt alkaa hiljalleen uskomaan ;)Hyvä niitä on olla "riittävä" määrä ;)

Ja kovasti tsemppiä ja onnea kaikille kylvöpuuhissa oleville! Sieltä se ihan varmasti tärppää teilläkin, kun nyt on näin hyvä vauhti päällänsä =D

Aurinkoisia päiviä!Toivoo Pampulei=)

 
ex-jolly
Jihuu, ONNEA Elmeri ihan mielettömästi! Moneskohan plussaaja jo olet meidän ketjussa...

Täällä on kans ajatukset onneksi olleet kesälomalla ja maanantaina olis taas paluu arkeen edessä. Kävin jopa eilen ystäväni kanssa "juhlistamassa" viimeistä lomapäivää paikallisessa. Ja laskeskelimme, että olen tainnut viimeksi käydä baarissa ihan oikeasti olusella noin neljä vuotta sitten!!! (no, sitä ennen tuli kyllä käytyä ihan siitäkin edestä...) Kivaa oli, ja olusten määräkin pysyi niin kohtuudessa, että kykenin ajamaan fillarilla kotia, jes! Ja kylläpä olis aamulla uni maistanu =)

Hei mäkin haluan ton kevätkukkasen luottamuksen! On siis vain ajan kysymys, missä kuussa beibi haluaa syntyä!

Tämän kierron Villi veikkaus on, että ovuloin eilen iltapäivällä ja aamulla oli kyllä kylvöjä suoritettu joten mahiksia olis. Jos ei nyt sitten vaan himotukset ylly =) ja ovuloinkin myöhemmin. Joten jännäilyt menee noin 12.8.

Jolly kp9/24-26
 

Yhteistyössä