Kevään 2009 yrittelijäät

  • Viestiketjun aloittaja Sida82
  • Ensimmäinen viesti
Rapsu-81
Huomenta! *haukotus*

Liputan kyllä kanssa niin tuon kohtuus kaikeissa ja maalaisjärki mukana -meiningille. Voihan sitä tosiaan kokeilla kaikkea jos siltä tuntuu, mutta tuskinpa tulokset ovat suoraan verrannollisia apukeinoihin :) Ehkä mietin asioita vähän liiankin tieteellisesti, ja mitä ei ole todistettu, ei myöskään toimi ;) Mihinkäs "tieteentekijä" luonteeltaan pääsee...

Manna, ovis on joo tuntunut olevan aikaisin. Tai no välillä mietin että mistäs mä edes tiedän onko se silloin kun kuvittelen, varsinkin kun noi ovistikut pisti luulot ihan sekaisin. Mutta kierrot ovat olleet suht lyhyet, 24-27, mitä nyt muutama ihan sekalainen liian pitkä/lyhyt kierto. En muista yhtään kiertojen pituutta ennen hormonitonta aikaa. On tässä kuitenkin tullut (ikävä kyllä) pumpattua itseensä sekä e-pilleriä, minipilleriä että hormonikierukan tuotoksia jo vuosia.

Olen testaillut ovista mammaksi.fi:n liuskatesteillä. Jatkan nyt vielä satsin loppuun, taitaa olla 3-4 jäljellä. Jos ei plussaa niistä näy niin en kyllä tilaa ainakaan niitä enää uudestaan.

Itse pääsen huomenna gynelle sorkittavaksi ja kyselytunnille. Olen ihan samaa mieltä kuin Manna: huojentavaa päästä tsekkaamaan, onko kaikki pelit ja vehkeet ok, kun mulla on ollut nyt noita välivuotojakin. Ja toivon, että gynellä olisi myös jotain viisaita sanoja :) Olen käynyt samalla gynellä nyt monta vuotta, sekin on ihan mukavaa että hän tietää taustani ja tilanteeni. Viime kerroilla kun olen siellä käynyt, on gyne jo vauvoista vihjaillutkin... :) (olen tosiaan rampannut siellä usein sen hormonikierukkatutkimuksen takia + jos on ollut muita huolia)

Mikähän muuten tuon kahvin pois jättämisen pointti on? Saahan sitä raskausaikanakin juoda kohtuullisessa määrin. Tosi vaikea uskoa, että se vaikuttaisi mitenkään raskautumiseen, jos juo 1-2 kuppia päivässä. Hmm...

Kaikille ovislaisille vireyttä ja hyväntuulisia miehiä! ;)

Ps. Meillä eilen mies muisti "velvollisuutensa" ja taas heiluteltiin peittoja, ei ole ainakaan yrityksestä kiinni! :D

-Rapsu kp12, harkitsee josko vetäisi tirsat työpaikan komerossa...
 
Catriina
Tiputteluvuotokin loppui jo tuossa pari, kolme päivää sitten. Nyt on jo ihan normaali olo ja mieliala odottava.

Kävin lääkärissä maanantaina. Hän tsekkäsi kohdunsuun ja otettiin vielä se hcg-arvo verestä. Eilen sain tuloksen ja alle 2 se oli jo eli istukkakudosta ei pitäisi enää olla missään. Lääkäri oli sitä mieltä ehkä olisi hyvä odottaa seuraavat menkat ja sitten jatkaa yritystä, mutta ei tuominnut vaikka yrityksen aloittaisi hetikin. Monet kuulemmat tekee niin ... ja niin mekin ajateltiin eli viimeistään huomenna peittojen heiluttelua. Olo on jo sellainen että ovis on ovella.

Kysyin vielä lääkäriltä, että lasketaanko tämä nyt sitten km:ksi kun tämä tapahtui näin varhaisilla viikoilla ja hän sanoi, että lasketaan eli tämä oli sitten jo toinen km puolen vuoden sisällä. Siitä kyllä masennuin. Tuo km on sana jotenkin kammottava.

Itse en juo kahvia, joten tuohon asiaan en voi kommentoida. Cokista lasin ehkä kerran viikossa, kahdessa. Vihreää teetä juon ja joskus paljonkin. Nyt pitää panostaa tuohon kermajäätelöpuoleen ja kasviksiin. Raskausvitamiinien popsimisen aloitin jo reilu viikko sitten. Tuosta kermajäätelöstä oli joskus juttua, että se parantaisi raskautumismahdollisuuksia. :)))

Tsempitykset kaikille ovistelijoille!

Catriina kp 10
 
Manna78
Halit Catriinalle, km ei kuulosta kivalta. Toivotaan että seuraava tärppi kestää ja kehittyy!

Mulla on Rapsu ollut ihan samanpituisia kiertoja, 24-27 päivää ja nyt viimeiset aina 25-26. Oletin alussa että mun ovis, kaikkien oireiden ja liuskatestien huonon tulkittavuuden perusteella olisi jo kp 11-12 mutta nyt olen tajunnut että se on oikeasti vasta kp 14. Itseasiassa vielä kp 15 aamulla mulla tuli vikat limat mutta tulkitsen ne oviksen jälkimainingeiksi koska lämmöt lähti samana aamupäivänä nousuun.
Toivottavasti gyne osaa sulle kertoa kaikkia hyviä uutisia! On se kivaa kun gyne tuntee historian niin ei tavrvitse ihan puhtaalta pöydältä lähteä liikkeelle:)

Kahvista vielä niin kai siitä oli joku puoli vuotta takaperin juttuja mm. "kahvi lisää varhaisia keskenmenoja" ja vastaavaa mutta jutut perustuu suuriin määriin (3-5< kuppia päivässä). Ja samat vaikutukset kai muillakin "huumeilla" on liiallisissa määrissä nautittuina.

Catriina, mäkin tunustaudun vihreän teen himoitsijaksi. Sitä menee päivässä 1-2 kuppia latte kahvin lisäksi.

Sateista päivän jatkoa kaikille jännäilijille!

Manna kp17 (joka voisi tehdä päikkäriseuraa Rapsun työpaikan komeroon)
 
Rapsu-81
Catriinalle ekstratsempitykset uuteen kiertoon ja pysyvään tärppiin!

Hmm vai kermajäätelö auttaa, toi kuulostaa hyvältä kikalta :D Hyvä syy herkutella! Punaviinikin olisi hyvää, mutta saan alkoholista tosi helposti migreenin. Siihen riittää yksikin lasi punaviiniä, joten ei viitsi kyllä joka ilta koetella onneansa. Raskausvitamiineja on tullut popsittua varmaan jo parisen kuukautta.

Ai sulla on Manna ollut kuitenkin noinkin myöhään ovis :O Onko sen paikka yhtään vaihdellut eri kierroissa, kierron pituuden mukaan? Kyllähän siinä kuitenkin silti jää ihan hyvin aikaa luteaalivaiheelle. Mulla vaan kun tulee noita tuhruja ennen menkkoja, niin toivoisi että ovis olisi mahdollisimman aikaisin kiertoon nähden. Olikos sulla mitään tuhruongelmia?

Ajattelin huomenna yrittää udella gyneltä, josko se näkisi munasarjoissa joko kypsynyttä munasolua tai puhkeamisen merkkejä. Olisi ihan oikeasti kiva tietää, koska ovis on, vai onko sitä ollenkaan! Taisi olla vikatikki ne ovistestit, pistää ressaamaan kyllä vielä enemmän kun en niillä plussaa saa. Vaikka voihan se piikki olla kait sen verran lyhkäinenkin, että se jää testeissä näkymättä. Mietin taas ihan liikaa kaikkea!

-Rapsu, takaisin työmodeen

 
Hansu78...
Hei kaikille!

Poistin itseni tuolta plussanneista, meille tuli toinen keskeytynyt keskenmeno nyt. Tällä kertaa alkio oli kuollut jo 8+5 ja se selvisi vasta 12. raskausviikolla. Ei mitään vuotoa eikä muutakaan merkkiä mistään, kuten viimeksi oli. Nyt sitten seuraava raskaus menee raskaushormonipiikkien ja verenohentajien kanssa hakuammunnalla, josko auttaisi. Epäilevät, että molemmat keskenmenot on johtuneet istukan veritukoksesta. Meillä on suvussa sydän- ja verisuonisairautta, korkeaa verenpainetta ja mulla lisäksi todella paksu veri, hemppa 157.

Olen ottanut sen asenteen, että se kolmaskin keskenmeno vielä tulee ja sitten alkaa ne tutkimukset. Täällä Norjassa pääsee kahden keskenmenon jälkeen jo noihin hoitoihin ja ultraan joka viikko plussasta lähtien. Eli tukea ja turvaa on luvassa ensi kerralla roppa kaupalla. Sitä täällä kyllä tarvitaankin, vaikka olo onkin nyt hyvä enkä ole ottanut tätä keskenmenoa läheskään niin raskaasti kuin sen ensimmäisen. Yritys jatkuu joskus vuoden lopulla varmasti uudestaan. Olen tuolla keskenmenon jälkeen haaveilevien puolella nyt, kun nämä jutut pyörii niin paljon näiden kokemuksien ympärillä.

Eikä yhtään plussaa ole tullut minun jälkeen ja tämäkin päättyi näin:( Voi itkujen itku. Nyt on kyllä tämä ketju ansainnut paljon positiivista energiaa ja uutisia!!! Tsemppiä teille kaikille, älkää tekään luovuttako!!!!

Homegirl80, yk11, (1), (kkm 02/09), 12.6.
Sari_80, yk5, (1), (kkm 11/08 ja skm 4/09), 26.6.
Unelmoija78, kkm 01/09, yk14 (1) 06/10/09
MamaLii, yk2, (2), 20.8.
Kauris55 yk1
Nelli79, yk12 5.8.
Katriina_, yk9(?), (2), (km 05/09, km 07/09), 25.8.
Manna78, yk9, (1), 22.8.
Pieni-suuri toivomus, yk 7, (1), 24.8.
Elina77, yk8, (1), 26.8(?)
Rapsu-81, yk3, (1), ???
Catriina, yk3, (2), 2.9.
Kisu_mirri, yk9 (2), 7.9.

+++ Plussanneet:
Inya ('81), +13.9. (yk1)
Elli83, + 10.10. (yk3)
Lotta*80, +11.10. (yk1)
Amalia79 +10.11. (yk3)
Minttu +16.11. (yk3)
Muppelo, +30.11. (yk5)
Aurora81, +6.12. (yk2)
Maruzen, +8.12. (yk5)
Lehmus28, +10.12 (yk3)
Siina76, + 21.12. (yk3)
Elviira 82, +24.12 (yk3)
Suvipilvipäivikki, +1.1.2009 (yk4)
Kata-82, +6.1.2009 (yk4)
Lilli-81, +8.2.2009 (yk8)
Pilvi82, +1.3.2009 (yk7)
Chili28 +9.3.2009 (yk5) (Km 02/09)
Sofia-79 +17.3 (yk2)
Veera81 +9.4.2009 (yk1)
Sida82 +10.4.2009 (1.iui)
Milan +14.5.2009 (yk9)
 
Unelmoija78
Voi apua Hansu, isot voimahalit sinulle!!Kiva kuitenkin lukea etta olet saamassa hoitoja ja pidetaan muutenkin paremmin silmalla etta mika on tilanne. Hei mutta ehka se kolmas kerta toden sanoo!
Rapsu toivottavasti saat gynelta huomenna hieman selvyytta tilanteeseen ja valotusta noiden valivuotojen aiheuttajaan. Kiva etta se gyne tietaa sun taustan niin helpompi sinne mennakin ja varmasti ymmartaa sinun tilanteen. Kateeksi kylla kay noita sinun lyhyita kiertoja :) Meikalaisen kierrot menee 30-32paivaa joten ei mikaan monsteri kierto, mutta nain yrittaessa sita toivoisi sita 26-28paivan kiertoja. Mutta en valita, on kuitenkin kierrot pysynyt suht tasasena joten toivon etta se oisi hyva homma...juu ja ne tirsat kylla maistuisi tannekin suuntaan :)
Catriina aivan itketti sinun puolesta, ei se ole helppoa se keskenmeno tuli sitten koska tulikaan. Nyt toivottelen teille mielettomasti positiivista tunnelmaa ja rentoa oloa oviksen ajalle ja lahetan hieman baby dust:ia taalta suunnasta teille kaikille!!Kuten Hansu sanoi etta jo oisi aika tamankin ketjun saada plussa taikka 10plussaa jos ei enemmankin.
Olikos Mannallakin nyt piinaviikot meneillaan? Vai ovistako odottelit? On tullut niin mukavasti tekstia etta on ihan paa pyoralla kuka menee missa. Jahas luinkin tuossa Rapsun kommenttia etta sulla ovis oisi ollut jo ja mennyt. Onneksi joku on matkassa mukana :)
Taalla alkaa oleen hieman positiivisempi fiilis nyt ovista odotellessa joka on ehka ensi viikon loppu puolella, joten viela on melkolailla odottamista. Meilla on talla hetkella appi ukko kylassa joten on hieman muutakin tekemista kun murehtia omia juttuja :) Ja laakari aika on ensi viikolla. Olen kirjoitellut pitkan listan mita on tehty ja kauan yritetty ja ja.
No mutta eipa taalla juuri kummempaa. Suomalaisella sisulla etiapain, rampien lapi suon ja harmaan kiven kunnes paastaan perille keinolla taikka toisella!!
 
Rapsu-81
Aluksi, Hansulle erittäin suuret pahoittelut uudesta km:stä :( Sanattomaksi pistää... Toivon teille kaikkea hyvää tulevaisuuteen!

Nyt tulee vähän omanapaista tekstiä, pahoittelut! Olin tosiaan tänään siellä gynellä ja olo on niiiiin huojentunut! Pakko päästä jakamaan tämä teidän kanssa! Kauhea jännitys ollut koko päivän päällä, mutta nyt helpottaa :)

Ensinnäkin, gyne sanoi, ettei kiertojeni epäsäännöllisyys vaikuttanut ollenkaan pahalta ja viime kiertojen sekoilu on johtunut luultavimmin stressistä (häät, häämatka, kolme työmatkaa jne.) Välivuodotkin ovat ihan "normaalia", joskus semmoisia tulee. Sisätutkimuksessa gyne totesi, että kaikki on tosi hyvin ja munarakkula näkyi juuri vähän aikaa sitten (ehkä vrk sitten) puhjenneena, kooltaan 20mm! Minä oikeasti siis ovuloin, ja ovisliuskatestit negoineen voi heittää kankkulan kaivoon! Gyne totesikin, että netin halpistestit on todettu melko epäluotettaviksi, kuten vähän arvelinkin. Olen ollut ihan oikeassa tarkkaillessani limoja ja nippailuja, ja gyne sanoi että mun kannattaakin jättää ovistestit hyllylle.

Nyt vaan kuulemma voin odotella, alkaako kuukautiset, kun sekstailtukin on oikeaan aikaan. Mulla pitäisi olla hyvät mahkut raskautua ja nyt pitää vaan gynen sanojen mukaan "nauttia elämästä ja tuoreesta avioliitosta" :) Muutaman kuukauden voi ihan rauhassa yritellä eikä hermostua, vaikkei heti tärppäisikään. Vitsit kun jäi hyvä mieli, mahtava gyne!

Toivon niin, että saataisiin ketjuun monen monta plussaa lähiaikoina! Ja muistakaa tekin nauttia elämästä ja miehestänne :)

-Rapsu

Lista päivitetty omalla jännäpäivällä:

Homegirl80, yk11, (1), (kkm 02/09), 12.6.
Sari_80, yk5, (1), (kkm 11/08 ja skm 4/09), 26.6.
Unelmoija78, kkm 01/09, yk14 (1) 06/10/09
MamaLii, yk2, (2), 20.8.
Kauris55 yk1
Nelli79, yk12 5.8.
Katriina_, yk9(?), (2), (km 05/09, km 07/09), 25.8.
Manna78, yk9, (1), 22.8.
Pieni-suuri toivomus, yk 7, (1), 24.8.
Elina77, yk8, (1), 26.8(?)
Rapsu-81, yk3, (1), 26.8.
Catriina, yk3, (2), 2.9.
Kisu_mirri, yk9 (2), 7.9.

+++ Plussanneet:
Inya ('81), +13.9. (yk1)
Elli83, + 10.10. (yk3)
Lotta*80, +11.10. (yk1)
Amalia79 +10.11. (yk3)
Minttu +16.11. (yk3)
Muppelo, +30.11. (yk5)
Aurora81, +6.12. (yk2)
Maruzen, +8.12. (yk5)
Lehmus28, +10.12 (yk3)
Siina76, + 21.12. (yk3)
Elviira 82, +24.12 (yk3)
Suvipilvipäivikki, +1.1.2009 (yk4)
Kata-82, +6.1.2009 (yk4)
Lilli-81, +8.2.2009 (yk8)
Pilvi82, +1.3.2009 (yk7)
Chili28 +9.3.2009 (yk5) (Km 02/09)
Sofia-79 +17.3 (yk2)
Veera81 +9.4.2009 (yk1)
Sida82 +10.4.2009 (1.iui)
Milan +14.5.2009 (yk9)
 
Manna78
Voi Hansu mitä joudut kokemaan :( todella hieno sinun asenteesi mutta on se varmaan kamalaa kun jo toista kertaa ja noinkin myöhäisillä viikoilla tulee keskenmeno. Ihan hirveää!
Onneksi kuitenkin tuo veriongelma otetaan siellä vakavasti ja saat seuraavaan raskauteen apuja.

Tosi kiva kuulla Rapsun lääkärireissusta ja että gynekin kertoi noinkin hyviä uutisia. Ovistestit hiiteen sanon minäkin, en itse saanut koskaan testiviivaa vahvempaa eli aina näytti negaa. Luotan nyt enemmän tuntemuksiini. Olisi ehkä sittenkin hyvä ajoittaa gynekäynti juuri ennen tai jälkeen oviksen niin sieltä ehkä näkee jotain. Mulla on kp 7 aika ensi kierrossa ja ovis on kaiketi siitä vasta viikon päästä.

Unelmoijakin punnertaa suomalaisella sisulla eteenpäin:) pitäisi tosiaan saada muuta ajateltavaa niin ettei asiat pyöri vaan kiertopäivien ympärillä. Helpommin sanottu kuin tehty!

Täällä piinaviikko alkaa kun reilu viikko jäljellä tädin mahdolliseen vierailupäivään.

Manna kp18
 
Rapsu-81
Manna, ehdottomasti kannattaa luottaa vain omiin tuntemuksiinsa. Ihan turhaa stressata itseään ovistikkujen tuijottamisella, jos ne ei tunnu toimivan. Mullakin tuli ihan selvät limat ja alavatsan nippailua, mutta testi vaan tyrkytti negaa... Mulla muuten limat näyttäisivät tulevan paria päivää ennen ovista. Ovis oli nyt siis kp11-12 paikkeilla, kierron pituus varmaan sitten ~26.

Gyne sanoi, että kierron puoliväli on ehdottomasti paras aika mennä tsekkaamaan tilanne: silloin pystyy näkemään puhkeamassa olevan tai puhjenneen munarakkulan ja muutakin. Mullahan gynekäynnin ajankohta oli ihan sattumaa. Kannattaa Manna harkita gyneajan siirtämistä viikolla eteenpäin, jos se on mahdollista! Tai toivotaan sittenkin että joudut perumaan koko ajan tarpeettomana... ;)

Unohdinkin sanoa, että gyne vielä totesi kohdun limakalvojen näyttävän juuri siltä miltä pitääkin tässä kierron vaiheessa ja että kohdunkaulassa näkyi joku limatulppa.

-Rapsu kp13
 
Manna78
Huomenta! Voi että toivon meidän ketjuun jo sitä plussaa... Miellä taitaa olla MamaLii seuraavaksi jännättävänä. Onko tuntemuksia suuntaan tai toiseen? Minä tulen sitten heti perässä. Mitä Sarille muuten kuuluu, onko sulla jotain positiivisia uutisia?

Rapsun gynekäynnistä innostuneen siirsin nyt sen oman aikani vähän eteenpäin. Kiva jos siellä nyt näkyisi jotain konkreettista. Enemmän toivon kyllä että vihdoin kävisi tärppi eikä koko aikaa tarvittaisi.

Kiinnostaisi muuten kokeilla jotain rentoutushoitoa, vyöhyketerapiaa tai akupunktiota. Onko kenelläkään mitään kokemuksia tai oletteko kuulleet tutuilta? Ainakin rentoutumiseen ne varmasti auttavat. Olen huomannut että hektinen työ ja nykyiset harrastukseni eivät ehkä ole tarpeeksi rentouttavia. Niillä tosin pysyy kunnossa ja stressitaso on korkealla ;) mutta joku lihaksia rentouttava olisi kiva juttu. Käyn kyllä kävelyllä muutaman kerran viikossa ja silloin pääsee irti arjesta mutta se ei rentouta kehoa samalla tavalla...

Aurinkoista viikonloppua jännäilijöille!
Manna kp19
 
MamaLii
Hei vaan. Täällä vapaapäivää viettelen kotosalla. Harvinaisia tällaiset, kun saa olla kotona ihan yksin!
Kurjaa oli lukea Hansun km:stä, isot lohdutukset sinnepäin.
Rapsu sait varmaan rutkasti tsemppiä ja uskoa itseesi tuon gynekäynnin jälkeen! Noita gynejäkin on niin joka lähtöön. Olen käynyt niillä kaikilla!

Omassa navassa ei ihmeempää. Tänään kp 24, viime kierto oli 28 päivää. Odottelen siis tätiä keskiviikoksi. Eilen vähän vihlo alavatsasta, muita oireita suuntaan eikä toiseen ei ole. Jotenkin on vaan sellanen olo, ettei tässä kierrossa tärpännyt. En tiä. Jos ei tätiä kuulu ensi viikon perjantaihin mennessä, niin sitten testaan.

On ollut vähän stressiä kotosalla. Vaikka mies onkin nyt taas töissä, niin on meillä niin paljon maksuja rästissä, että menee rahat aina tosi tiukoille. Pidemmän päälle todella voimia vievä tilanne. Valoa on jo kuitenkin näkyvillä. Vielä kun tämän syksyn sinnittelee kädestä suuhun, joulukuun alussa saamme molemmat kunnon veronpalautukset josta jää jo jotain muuhunkin kuin ruokaan ja laskuihin. Tammikuussa voi sitten aloittaa puhtaalta pöydältä.
Onneksi ei tarvitse paljoa hankkia tarvikkeita/vaatteita seuraavalle tulokkaalle. Mulla oli pojalla vauvana aika paljon vaaleita sävyjä: valkoista, vihreää, keltaista, ruskeaa. Nuo värit käy myös tytölle. Rattaat löytyy, samoin pinnis, sitteri, turvakaukalo... Kannattaa muuten nyt käydä lastentarvikeliikkeissä, voi saada tosi hyviä tarjouksia!!

 
Unelmoija78
Erittain hyvaa perjantaita tukijoukko!!
Onneksi on jo viikonloppu edessa ja voi hieman rentoutua. Taalla hieman sama tilanne kuin Mannalla etta toissa melkoinen meno paalla, joten stressitaso nousee melkolailla ja se tuskin tilannetta auttaa sen kummemmin. Muuten Manna sen verran tuosta akupunktiosta, etta olen sita kokeillut ihan muissa olosuhteissa kuin tan vauva touhun aikana, ja oli todella rentouttavaa touhua, vain valitettavan kalliiksi tulee se homma taalla ainakin. Vyohyketerapiasta kans olen kuullut hyvia uutisia taikka lukenut siis, mutta enemman noitten IVF hoitojen aikana on monelle suositeltu esim tuota akupunktiota, mutta en sitten tieda etta miksei se toimisi muutenkin.
MamaLiilla oikea asenne kirjoitellessa seuraavasta tulokkaasta :) Toivotaan etta pian haikara loytaa sinne suuntaan.
Omaa napaa sen verran etta meni sitten eilinen ilta isan kanssa puhelimessa veljeni tulokkaasta hopottaessa. Hieman oli jarkyttynyt uutisista, mutta han on lapsen lapsia odotellut varmaan siita lahtien kun lapset muuttivat kotoa joten on melkosen ilonen asiasta. Hoh ei kylla ollut helppo siita keskustella. Isa ei meinaan tieda meidan tilanteesta ja en oikein tieda miten asiaa otta esille, joten jatkoin sitten sita kovasti rennon oloisena yrittaen olla. Viela pitaisi ainakin viikko vissiin odotella sita ovista. No meilla on talla hetkella appi ukko vierailemassa joten melkosen hiljaseksi on tama meidan makuhuone muuttunut talla hetkella, mutta eikohan se siita sitten kun saamme talon takasin. Ensi viikolla onkin sitten se laakarin tapaaminen. Hieman jannittaa, mutta hyvalla mielella etta paasee purkamaan tunteitaan.
Oikein hyvaa viikonloppua naiset!!
 
Pieni-suuri toivomus
Moikka vaan kaikille!

Hansu, olipas todella ikävää lukea keskenmenostasi :( toivotan voimia ja entistä kovempaa tahtoa ja uskoa tulevaisuuteen, että lääkärikäyntien ym. kautta saisitte selvyyttä tilanteeseen!!!

Rapsu, tosi mukava kuulla hyvät uutiset lääkärireissulta! Nyt vain sitten eteenpäin ja rutkasti yritystä!!! :)

MamaLii, tsemppiä teillekin vaikeaan taloudelliseen tilanteeseen! Kiva kun näet jo paremman tulevaisuuden, vaikka tilanne onkin tiukka. Sulla on hyvä asenne, jaa sitä meille muillekin :)!

Manna, sääkin siellä piinailet kuten mä :D On tää niin jännää aikaa.. kun ei tiedä mitä tuleva tuo. Tsempitykset sinne!!! Koskas aiot testailla?

Ja unelmoija, toivottavasti teillä oli kiva viikonloppu ja saatte taas pian talon normikuntoon ;) Pääsee simpatkin liikkeelle taas rentoutuneina.. :)

Omaa napaa tosiaan sen verran, että testintekoa tiedossa viikon päästä, mikäli menkat ei oo siihen mennessä tulleet. ÄLKÄÄ TULKO!!!! PYSYKÄÄ SIELLÄ HORNANTUUTISSA missä olette nytkin!!!:) Kovasti ollaan positiivisella, mutta myös jotenkin rauhallisella mielellä. Hyvä näin.

Muuten, ankarasta "lapsenteosta" rangaistiin sitten virtsatietulehduksella, johon jouduin syömään kuurin viime viikolla. Ensin paruin ja surin sitä, että kuuri mahd. tuhoaa MAHD. hedelmöittyneen lapsosen.. äääääh. En tiedä, sitä vaan jatkuvasti stressaa seurauksista vaikka ei ole edes vielä mitään stressattavaa!!! Ei kai sitä sitten sille perimmäiselle luonteelleen mitään voi. Ei. Noh, nyt oon tulehduksesta parantunut ja flunssaa pukkaa päälle täyttä häkää, joten ibumaxia on ollut pakko ottaa pari tablettia. En tiedä... pitää vain toivoa, että jos olen raskaaksi tullut niin mitään syytä huoleen ei ole näin aikaisilla viikoilla tapahtuneella lääkekäytöllä. Vitsittää vaan siksi niin paljon, että normisti en syö lääkkeitä ollenkaan, en siis ole tarvinnut mitään lääkkeitä aikoihin. Ja nyt kerralla sitten kunnon antibiootit ja särkylääkkeet.. noh. Ei auta parkua, tilanne on nyt tämä ja tästä vaan eteenpäin! :)

Kaikille toivon hyvää vointia ja tsemppiä jälleen kerran piinaavaan ja ihanaan yritykseen! Sytytellään kynttilöitä ja nautitaan alkavan syksyn tunnelmasta <3

PST ja todellinen piinaviikko
 
Rapsu-81
PST, kiva kuulla sun kuulumisiasi! Siirryttiin tuonne Syksyn 2009 yrittelijäät -ketjuun, joka tulee olemaan erittäin plussarikas ;) Pastea vaikka tämä teksti sinnekin, niin jatketaan puhtaalta pöydältä, kun tässä ketjussa plussajuna jumahti asemalle!

 

Yhteistyössä