Kevät

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tulee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tulee

Vieras
Hänen rintansa pullistuivat esiin väljän paidan aukosta kun hän kumartui ottamaan lattialle eteeni pudonneen hakaneulan, jolla paita oli etumuksestaan kurottu kiinni, ennen kuin hakaneula irtosi ja putosi lattialle. Napit olivat irronneet jo aikaa sitten. Nainen oli sen näköinen muodoiltaan, että hänen valintansa vuosia sitten miss hiilimutkaksi oli onnistunut päätös kolmimiehiseltä sikatalouskoulun kolmannen luokan pojista valitulta tuomaristolta. Hän laittoi hakaneulalla paidan etumuksen kiinni ja sinne ne hävisivät. Suurimmat ja samalla kauneimmat rinnat, jotka olin koskaan nähnyt. Nännit olivat muodoltaan kuin limsapullon korkit ja nöpöttivät kovina ja odottavina täyteläisten kumpujen päällä. Vesi oli kohonnut jo kielelleni ja alakerrassa alkoi myös tapahtua. Punttini alkoi täyttyä ja miss hiilimutkan katse alkoi etsiytyä kohdalle, josta yleensä asiaa tutkitaan eli hieman polven yläpuolelle. Sitten hän lähestyi minua ja tarrasi voimakkaalla otteella kalustani kiinni ja puristi siitä oikein perkeleen kovaa. Minua sattui aivan aikuisten oikeesti elikkä helvetisti. En voinut muuta kuin kiljua tuskasta ja häpeästä, koska kaluni oli vain 23 senttimetriä pitkä ja 8 senttimetriä paksu.
Mutta kevät tulee kuitenkin.......

Yhteistyössä