Hae Anna.fi-sivustolta

Kevennys

Viestiketju osiossa 'Kilot kuriin' , käynnistäjänä Asiakas kadulta, 19.09.2012.

1. Asiakas kadulta Vierailija

Sähköpostiini tupsahti uusi suomalainen "Kevennys" -laihdutusvalmiste kaksi viikkoa vain postimaksun hinnalla. Onko teillä kokemusta ko. tuotteesta? Auttaako laihtumaan vai laihtuuko vain rahapussi?

2. Jos jokin ihmeaine olisi keksitty, joka laihduttaa ilman elämäntapamuutoksia, olisiko maailmassa enää yhtäkään ylipainoista? Jos tällainen ihmeaine olisi olemassa, lääketieteellinen kirjallisuus tuntisi sen aivan varmasti. Googlaapa, löytyykö vakavasti otettavista lähteistä (yliopistoista ja lääketieteen tutkimuslaitoksista) valmisteen "vaikuttavaan aineeseen" liittyvää tutkimusta.

Yleensä voi sanoa, että jos jokin kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta, se ei ole totta. Lihavuustutkijoiden sivuilta voit tarkistaa, mille kaikille tuotteille on vuosittain myönnetty "Laihdutuslimbo" -palkinto. Palkinnon jakamisessa ainoa ongelma on, että tarjokkaita on niin paljon.

Ei kannata, näistä aineista laihtuu vain kukkaro. Lue, mitä Pertti Mustajoki sanoo asiasta:

Laihdutushuuhaa voi paksusti

3. Asiakas kadulta Vierailija

Oikeassa olet. Vain tämä karppaukseen vetoaminen sai kiinnostukseni heräämään. Mutta voihan sitä karpata ihan ilman valmisteitakin.

4. ihanaa elämää Vierailija

Kummallista, mitä kaikkea karppauksen nimissä yritetäänkään kaupitella.

Ja ihan varmaan enemmän hyötyä saat karppaamalla syöden oikeaa, ravitsevaa ruokaa.

5. höynäytetty Vierailija

ÄLÄ vain missään nimessä lähde tuohon leikkiin-siitä ei pääse pois, kuin 9 kk:n päästä!!!! Olen kuullut paljon tuosta tuotteesta-ja kaikki negatiivia ja ostopakotettuja!

6. 999 Vierailija

täyttä huijausta, älkää missään nimessä tilatko kyseistä tuotetta!!!! eroon pääseminen hankalaa.yritin itse erota kevennys tuotteesta koska ei sopinut vatsalle, mut ei vastaa sähköposti ja sitten kun sinne yritti soittaa niin ei vastattu alussa. :(

7. yksi haksahtanut Vierailija

ÄLKÄÄ MISSÄÄN NIMESSÄ OSTAKO TÄTÄ, VAROKAA FENNOTUONTI OY:n ns. ihmetuotteita! Firma toimii epäeettisesti kaupantekovaiheessa ja nämä laihdutuspillerit voivat olla toisille opa terveyttä vaarantavia. Lisäksi et meinaa päästä eroon määräaikaisesta 9kk:n sopimuksesta vaikka itse toimisit aivan pykälien mukaan eli yrittäisit perua 14 vrk:n sisällä tilauksesta. Se siitä mahtavasta 2viikon ilmaisesta koepakkauksesta. Eivät vastaa sähköpostiin ajallaan jne. Kannattaa lukea seuraava keskusteluketju:
    Kevennys pakkomyy! - Mainonta ja markkinointi - Suomi24

8. tuuliatuisku Vierailija

Lompakko taatusti laihtuu, ja voin sanoa, että todennäköisesti olet kaulaasi myöten keltaisessa nesteessä, kuten sadat sinua ennen..!! Lue otsikon; kevennys pakkomyy -alta kokemuksia,please!!

9. Huijattu Vierailija

Minulle tuli monta kallista pakettia tuota mömmöä, josta tuli vaan paha olo. Jouduin hakemaan lääkärintodistuksen, että sain poikki tilauksen, josta tuli aina vain laskua, vaikka olin palauttanutkin. Lääkäri sanoi heti, että pitää ottaa yhteys kuluttajansuoja asiamieheen. En jaksanut enää tapella. Mutta varmaa on että en enää tilaa mitään. Lehdetkin ostan irtonumeroina.

10. Huijattu Vierailija

11. Huijattu Vierailija

Minulle tuli myös noita pillereitä. Aivan turhia, eroon et pääse tästä kerhosta millään tavalla vaan joudut ottamaan ja maksamaan lähetyksen 9 kuukautta. Olen laittanut heille sähköpostia ja kertonut tulevani kipeäksi niistä. Tapletin saavat minut oksentamaan ja voimaan pahoin. Mikään ei auta, pian minulla kasa pillereitä. Mitä niille sitten teen. Kannattaa katsoa Valviran sivuilta mitä mieltä he ovat niiden käytöstä.

12. petetty Vierailija

ihan huijausta koko paska tuotteet olkaa varovaisia.

13. Jukka paksuniemi Vierailija

Älkää tilatko mitään tuosta kevennys firmantuotteista..eivät vastaa puheluihin, eivätkä lähetettyihin sähköposteihin sen 14vrk.ns kokeilujakson aikana, väittävät etteivät ole muka saaneet peruutus ilmoitusta, vaikka oikeesti pitäs olla hyväksymis ilmoitus jatkotilauksesta. minulla on tallennettu sähköpostiviesti tilauksenperuuttamisesta kyseisenä ns. Kahdenviikon kokeilu jalkson lopulla, milloin se on otettu käyttöön, et voi tietää milloin se oln kirjattu vastaanotetuksi ja milloin se on lähetetty ja kaun se on postin kujetuksessa ollut, ja oletko ollut itse silloin kotona kun se on postilaatikkoon tullut. Et voi muka perua jatkotilausta, vaikka sovittu vain kokeilusta joka ei maksa mitään, ja en ollut tilannut jatkotilausta missään vaiheessa. huiputusta eikä pääse eroon tilauksesta millään.. olen yrittäny ottaa selvää kuka politiikko tai ministeri tässä on mukana..kun viranomaiset ei tätä huiputusta lopeta. vaativat tuhansia euroja saamattomista pillereistä väärin perustein ja uhkailevat puhelimessa luottotietojen menettämisellä.. vaikken ole ensimmäistäkään pilleriä suuhuni laittanut, meni hölmö tilaamaan ne silloiselle naisystävälleni..Kun saan kiinni sen pilleri kauppiaan niin syötän sille ne pillerinsä..

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri