Keventäjät vs. Kiloklubi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kumpiko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kumpiko

Vieras
Hei

Kertoisitteko kokemuksia te, jotka ootte näitä kokeilleet eli kumpi olis parempi Keventäjät vai Kiloklubi???? Mietin laihiksenalotukselle jompaan kumpaan liittymista, kun ei tää ihan itsekseen tunnu ikinä onnistuvan.

Eli kokemuksia niin hyviä kuin huonoja haluaisin kuulla, kiitos!

keventäjät on toiminu mulla.. 5 viikkoo takana ja 4 kiloa pois painoa...välillä tosin turhauttaa kun nousee puntarille ja on omasta mielestään tehny hullun lailla töitä painon pudottamiseksi mut sit on tyyliin lähteny vajaa kilo... mut eikös se oo niin et hiljaa hyvä tulee..

mullon se kolmen kk:n paketti 29:- euroo ja kyllä se mun mielestä on jo hintansa haukkunu.. kokeilu mielessä aloitin ja nyt musta on tullu urheiluhullu.. tavoite mulla on pudottaa n. 20 kiloa eli vielä löytyy 16 kiloa kevennettävää..

toivottavasti tästä oli jotain apua et voit miettiä kumpi olisi paras tapa sinulle.. ollaanhan n vuoden päästä kevyempiä..

tsemmpiä kovasti!!!!!!!!!!!!!!1 B) B) B) B)

Minä kuulun kiloklubiin, koska mun mielestä se on mukava juttu, että sitä saa kokeilla viikon veloituksetta ja näkee, että minkämoinen juttu se on..toisin kuin keventäjät..tulee tunne, että ostaa sian säkissä, kun ei pääse yhtään kattomaan systeemiä ennenkuin maksaa ;) !!

Ja olikohan se uusimmassa Sport-lehdessä, kun näitä vertailtiin ja siinä kiloklubi sai mun muistaakseni myös enempi kehuja =) !<br><br>

minä kans liputan kiloklubin puolesta.tosi kätevää.tosin en tiedä keventäjistä mitään,mutta kokeile toki tuota kiloklubia kun viikon ilmasella saa testata.eihän siinä ainakaan mitään menetä.

Kiitos vastauksista. En ole vielä kumpaankaan kallistunut ja aattelin nyt josko sit toi kiloklubi olis parempi, kun kehuja täällä sai. Tän viikon vähentelen ittekseen lomasyömisiä ja aattelin, josko ensi viikolla tai sit viim syyskuun alussa liittys tonne.

Jos jollain lisää kokemuksia niin mielelläni luen.

Pudotettavaa olis tommoset 15-20 kiloo ja nyt olen sen päättänyt tehdä ja toivottavasti siihen pystyn, kun aina mulla motivaatio loppuu kesken...

Yhteistyössä