Kevyet tupla(matka)rattaat??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apuva!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apuva!

Vieras
Etsinnässä siis kevyet ja suht pieneen kokoon menevät tuplarattaat 2,5-vuotiaalle ja kohta vuoden täyttävälle. Molemmat nukkuvat vielä päikkärit, joten olisi hyvä jos selkänojan saisi makuuasentoon.

Ollaan lähdössä reissuun ulkomaille, joten sinne on tarve rattaille.. sekä kun nyt ei enää tarvitse niin hirveää varustemäärää mukana niin riittäisi mainiosti omaan käyttöön. Tähän saakka ollut tuplina Carenan double swingit, jotka ovat kyllä näppärät liikuttaa, mutta myös isot ja painavat.

Esprit.

Tai jos meette kahden aikuisen voimin niin molemmille omat matkarattaat?

Tuo omat matkarattaat lapsille olisi muuten huippu vaihtoehto, mutta kun mennään lentämällä niin mitenkäs muiden matkatavaroiden kuljetus? Matkaan kuitenkin tällä porukalla lähtee matkalaukkuja kaksi kappaletta. Nippusiteellä matkarattaat toisiinsa kiinni määränpäässä? :D

Pitää vilkaista tuo esprit. Kiitos vinkistä.. minä olen brion ponyista googlettanut lisätietoa.

Mä en tiedä noista kuljetuksista... joku joskus kertoi ostaneensa matkikset vasta siellä määränpäässä, kyllähän niitä ulkomaillakin myydään :) en sitten muista hylkäsivätkö sinne lähtiessään vai toivatko kotiin.

googlettelin noita espritejä ja törmäsin Cosatto ditton tuplamatkarattaisiin hyvällä alennuksella.. paino ei ollut kuin kilon suurempi noihin espriteihin ja brioponyyn verrattuna ja varusteita enemmän ja jotenkin laadukkaammat. :)

Ja mitä nettikirppikset pikaisesti vilkaisin läpi, niin niitä rattaita myydään samalla hintaa käytettynä kuin mitä ostin nyt uutena. Nyt vaan pitäisi laittaa nykyiset tuplarattaat myyntiin... :D

Yhteistyössä