kg-lehti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja treenipupu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

treenipupu

Vieras
Oli pakko tulla tänne hämmästelemään kg-lehteä. Oon luullut sen olevan täynnä jotain ihan huuhaa-laihdutusjuttuja, mutta ostin sen silti tarjouksesta ja hämmästyin. Se onkin tosi hyvä lehti! Löytyy paljon luettavaa ja herkullisia ruokaohjeita myös tällaiselle treenaamisesta innostuneelle, ei ylipainoiselle ihmiselle. Ostan kyllä jatkossakin.

Oletteko muut lukeneet kg-lehteä ja tykkäsittekö?

Itse luen satunnaisesta ja olen kyllä tykännyt. En kuitenkaan tilaisi lehteä, sillä ei laihdutuksesta niin paljoa asiaa ole, että joka kuukausi riittäisi uutta juttua.

Hmm, totta. Täytyy katsella pysyvätkö jutut jatkossa yhtä mielenkiintoisina ja harkita tilausta ehkä myöhemmin. :)
Tuolla kg-lehden nettisivuillakin on onneksi kivasti lukemista, kun on blogeja ja kaikkea.

Mä oon lukenut fit/fitness-lehteä jo vuosia, mutta nyt se on jotenkin huonontunut. siitä on tullut pinnallisempi, laihdutuskeskeisempi ja treenijutut on jotain ihan outoja. Huvittavaa kyllä mutta mun mielestä kg-lehti on vähemmän laihdutuskeskeinen. Tai se ei yritä viestittää, että sun rasvaprosentin pitää olla alle kymmenen ja sun pitää olla pelkkää lihadta ollaksesi "fit". Tykkään. :)

Nyt vähän hyötyliikuntaa eli siivousta. ;)

Minäkin olen lukenut kyseistä lehteä, ja pidän kovasti sen leppoisasta tyylistä. Reseptit on kivoja ja kokeilemisen arvoisia. Lehteen voi palata aina uudelleen ja uudellleen.