Kieliikö synnytyksestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja youngmama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

youngmama

Uusi jäsen
14.09.2011
6
0
1
Olen ensisynnyttäjä ja rv 34+2 meneillään. Nyt viidettä päivää särkee julmetusti selkää, välillä menee vähäksi aikaa ohi mutta kipu tulee aina takasin. Muutamana päivänä ollut kirvelyä alapäässä. Olenko nyt vain googlettanut itseni "luulosairaaksi"? Minkälaisia "oireita" muilla on ollut ennen synnytystä? :)

Miksi hymynaama viestissäsi, vaikka viikkoja vasta noin vähän? Vauvasi on parempi kasvaa masussa vielä viikkoja..
En mä noilla oireilla ajattelisi synnytyksen olevan lähellä. Kaikenlaiset kolotukset, juilimiset, vihlaisut ja tökkimiset kuuluvat asiaan loppuraskaudessa.

Voihan se toki olla, mutta todennäköisempää on että ei ole :)
Noita vaivoja menee ja tulee ja kun innokaasti odottaa h- hetkeä niin kaikki tuntuu eneteilevän synnytystä :D
Sinuna kävisin neuvolassa, ettei olemikään tulehdus, tuo kirvely viittaisi enempi siihen.

siis onko ne supistuksia? selkäsäryt on normaaleja mut jos ne on kivuliaita supistuksia ni ei se vielä oo hyvä noilla viikoilla.
kivuttomat supistukset taas kuuluu asiaan.
mun synnytystä ei enteilly yhtään mikään muu kun laskettuaika.

toi kirvely kuulostaa oudolle, pissatessa vai ihan muutenvaan. siittä ottaisin ainakin selkoa, ettei oo mikään tulehdus.

Cis: en osaa sanoa, kovaa kipua tuntuu selässä ja helpottaa välillä, siksi huolestuinkin.. aiemmin ei minkäänlaista selkäkipua ole ollut.. kirvelyä ollut ihan muuten vaan, ei usein mutta muutaman kerran tuntunut, mietin voisiko johtua siitä kun lapsi kovasti möykkää mahassa, vai onko sitten joku tulehdus :/

Yhteistyössä