T
tytsykkä
Vieras
Missä yksityisellä kannattaisi käyttää lapsi kielijänteen leikkauksessa? kunnalliseen soitettu ja menee pitkälle lokakuuhun 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja jennik:Itse asun vantaalla, mutta vastaampa kuitenkin. Meillä ei neuvolalääkir moista toimenpidettä tee, eli olisi mennyt kunnallisella puolella jonottamiseen pari kk..
Käytiin yksityisellä korva-nielu lääkärillä joka sen sitten pari viikkoiseslta pojalta leikkasi... Toimenpide oli pieni ja helppo, koska poika oli niin pieni. Maksoi joku 100? koko käynti. Olen ymmärtänyt että isommat lapset nukutetaan, vaikka toimenpide ei sinänsä sitä vaadi.. Minkä-ikäinen lapsi???
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja jennik:Itse asun vantaalla, mutta vastaampa kuitenkin. Meillä ei neuvolalääkir moista toimenpidettä tee, eli olisi mennyt kunnallisella puolella jonottamiseen pari kk..
Käytiin yksityisellä korva-nielu lääkärillä joka sen sitten pari viikkoiseslta pojalta leikkasi... Toimenpide oli pieni ja helppo, koska poika oli niin pieni. Maksoi joku 100? koko käynti. Olen ymmärtänyt että isommat lapset nukutetaan, vaikka toimenpide ei sinänsä sitä vaadi.. Minkä-ikäinen lapsi???
Ei tod. nukuteta. Meillä pojalta nipsastiin aika paksu jänne 7 vuotiaana, ihan oli hereillä! puudutus sattuu enemmän kuin leikkaus!
Alkuperäinen kirjoittaja pömppis:Eikö ne muka ole keksineet mitään suihkepuudutetta joka kävisi avuksi vaikka ennen paikallispuudutetta?
Alkuperäinen kirjoittaja jennik:Itse asun vantaalla, mutta vastaampa kuitenkin. Meillä ei neuvolalääkir moista toimenpidettä tee, eli olisi mennyt kunnallisella puolella jonottamiseen pari kk..
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja jennik:Itse asun vantaalla, mutta vastaampa kuitenkin. Meillä ei neuvolalääkir moista toimenpidettä tee, eli olisi mennyt kunnallisella puolella jonottamiseen pari kk..
poika on nyt 7.v mut sit lokakuussa ois jo 8.v