Kierrätän

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "esmeralda"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"esmeralda"

Vieras
Maxi Cosi Mibi 2009 turvaistuin, aniliini/harmaa väriltään. Ollut käytössä noiin vuoden. Siisti,ehjä ja kolaroimaton.

Brio Kombi- yhdistelmät punaiset. Kanga 2006 ja harmaa runko 2008. Käyttööotettu 2011 tammikuussa. yhdellä lapsella vajaan vuoden
Ehjät ja siistit

Sooter S emmaljungan-rattaat. Tumma violetti(luumu) 2011 keväällä hankittu. siistit ja ehjät

Hintatietoiset ketokaa mitä nää maksaisa

En mä niitä täällä yritä kelleen myydä vaan kysyn hintaa mitä voisin pyytää. On täällä ennenkin ollut tuolaisia kysymyksiä, eikä ole ollut noin veemäisiä vastauksia. Mitä pahaa tuossa otsikossa on. Myös se myyminenon kierrätystä

[QUOTE="vieras";27250262]Tämä ole mikään myyntipalsta, mene sinne torille myymään!![/QUOTE]

Ei olekkaan ja siksi en täällä mitään myykkään jos et tajua jo edellisestä viestistäni. Väännänkö ratakiskosta :D

Miksi en saisi kysyä tällaista kun täällä ennenkin on ollut samanlaisia kysymyksiä? Kerroppa se

myynti-ilmoitus on muutenkin aivan erilainen ja minulle i ole edes yhteystietoja saatika ,että voisi edes yksityisviestiä laittaa. Miten mä nämä muka täällä myisin. Oletteko nillittäjät ihan typeria

Yhteistyössä