Kierrot sekaisin

  • Viestiketjun aloittaja Maikki
  • Ensimmäinen viesti
Maikki
Hei kaikille!

Olen aika pihalla näistä asioista, joten päätin kysyä teiltä. Kierrot on aikalailla sekaisin nyt kuopuksen syntymän jälkeen. Täysin uusi tilanne minulle. Pisin kierto on ollut 39 päivää ja lyhyin 19 päivää. Siihen on ilmeisesti saatavilla joku lääkitys? Mutta entä kun imetän vielä? Täytyykö vain kärsiä tästä tilanteesta kunnes lopetan imetyksen. Ja toivoa, että kierto sitten normalisoituu. Kuopus on jo 9 kk vanha ja uusi vauva vähän haaveissa. Entä tosin usko, että raskautuminen on mahdollista ennenkuin lopetan imetyksen. Tuntuu olevan hormonitoiminta vähän sekaisin. Noinkohan ovuloinkaan ollenkaan. Lähinnä siis rasittaa, kun kierto saattaa vaihdella paljonkin.
 
:)
En osaa, kun esikoinen on vasta toiveissa. Tuolla on mielestäni ketjuja joissa on toista yrittäviä tai enempi.

Noin maalaisjärjellä ajateltuna, imetys vaikuttaa hormoonitoimintaasi mielestäni, ja siksi ehkäpä heittelevät. Ajattelitko lopetella imettämisen missä vaiheessa? josko sen jälkeen tasaantuisivat?
 
Maikki
Kiitos sinulle :) vastauksesta, vaikka et nyt kauheasti osannutkaan auttaa. Täytyypä varmaan soitella asiasta vaikka neuvolaan.
Imetystä en ole vielä ajatellut lopettaa. Tosin voihan olla, että vauva päättää siitä itse luopua aikaisemmin. Olen ajatellut, että imetän tuonne 10 kk - vuoden ikään. Ehkäpä ne kierrot sitten itsestään tasaantuu.

Oikein paljon plussa onnea sinulle :)!
 

Yhteistyössä