Kierto e-pillereitten jälkeen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Heips.
Lopetin parin vuoden käytön jälkeen tasminetta pillerit 9.9. Kp 14 siis tällä hetkellä. Olen tikuttanut ovista alkaen kp10. Haluan saada selville omaa kiertoa ihan mielenkiinnosta. Väriä en ole testeihin saanut haamua enempää eli en ilmeisesti ole ovuloinut. Silti parina päivänä, erityisesti tänään alamahan nippailua ja aamulla punertavaa ovislimaa (?). Seksiä tehnyt mieli ihan älyttömästi kun lopetin pillerit. Nyt ehkä vähän tasaantunut tuokin. Meillä on käytössä keskeytetty yhdyntä koska kumeja ei haluta käyttää ja vauva ei olisi maailmanloppu. Jos tulee niin sitten on niin tarkoitettu. Yritys olisi tarkoitus aloittaa ensi vuoden puolella joka tapauksessa. Halutaan kuitenkin nyt katsoa ensin näin ja tosiaan nähdä miten kroppa toimii. Seksiä ollut kp 9 ja 13.

Miten pian teillä kierto tasoittunut pillereitten jälkeen? Entä tunnistatko oviksen? Kierukan poiston jälkeen (reilu 2v sitten) kierto palasi heti normaaliksi, 28pvää ja oviksen tunsin aina tosi selvästi. Onko mahdollista että ovis olisi vaikka tikut ei sitä näytä? Tietäis millon menkat on odotettavissa. Olen käyttänyt rfsun testejä.

Paljon kysymyksiä, toivottavasti joku jaksaa vastailla. :)

Ikinä mitään tikkuja käyttänyt, vaikea sanoa.

Jos olet liian laiha, loppuu ovikset. Se on luonnon laki, suojaa tulevaa lasta, kun hänenkin täytyy saada ravintoa. Tai sit sun elimistössä on tuota hormonia tallella rasvakudoksessa tai sit saat sitä hanavedestä riittävästi?

Olen muutaman kilon ylipainoinen joten laihuudesta ei voi johtua. Tuo kävi mielessä että jos se ovis vaan ei ensimmäisessä kierrossa tapahdu. Ei ilmeisesti aina tapahdu muutenkaan. Jännittävää tämä oman kropan tarkkailu. :D

On. Aiemmin ollut epäilyä pcosta mutta ultrattu viime vuonna ja kaikki kunnossa. Ainoa vaan et limakalvo oli tosi ohut. Johtui pillereistä? Vuodot olleet pillereitten kanssa 1 päivän ja parin pisaran verran. Kaksi ensimmäistä lasta tulleet helposti, kolmannen kohdalla gyne sanoi että en raskaudu helposti (tuon pcon takia, sanoi että munasarja on kuin haulikolla ammuttu) ja antoi terolutit jo valmiiksi. Kolmosta oltiin yritetty kaksi kiertoa ennen sitä. En ehtinyt edes aloittaa niitä kun plussasin kaksi viikkoa lääkärissä käynnin jälkeen. Kävin lääkärissä silloin papassa ja yhdyntäkipujen takia.
Nyt kysyin että olisko aiheellista käydä papassa niin kuulemma ei tarvi, ensi vuonna sitten kun on joukkoseulonta. Ikää mulla on pian 35.

Yhteistyössä