Kierukasta ja menkoista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Suklaahippu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Suklaahippu

Jäsen
16.08.2005
869
0
16
mitähän pitäisi tuumata tästä. mulla on viikon menkat myöhässä... normaalit rintojen aristukset ja päänsäryt olleet, mutta vuotoa ei ole ollut.
Lääkäri kyllä sanoi, että mulla saattaa jäädä menkat pois pienen kohdun takia, mutta tää ois vasta eka kerta. muuten normaalivuoto tullut vaikkakin niukat.
Lokakuussa laitettiin kierukka...
Mikähän on todennäköisyys tulla kierukalla raskaaksi....
PItäis varmaan testi tehdä, mutten oikeen jaksa siihen uskoa että plussaa näyttäis...

Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahippu:
mitähän pitäisi tuumata tästä. mulla on viikon menkat myöhässä... normaalit rintojen aristukset ja päänsäryt olleet, mutta vuotoa ei ole ollut.
Lääkäri kyllä sanoi, että mulla saattaa jäädä menkat pois pienen kohdun takia, mutta tää ois vasta eka kerta. muuten normaalivuoto tullut vaikkakin niukat.
PItäis varmaan testi tehdä, mutten oikeen jaksa siihen uskoa että plussaa näyttäis...

Mulla on kaksi kertaa olleet myöhässä reilun viikon kierukan laiton jälkeen. Kumpi kierukka sulla on? kuparisella kai on suurempi mahd tulla raskaaksi.

Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Alkuperäinen kirjoittaja Suklaahippu:

Mulla on kaksi kertaa olleet myöhässä reilun viikon kierukan laiton jälkeen. Kumpi kierukka sulla on? kuparisella kai on suurempi mahd tulla raskaaksi.

Hormonikierukka, eivät ole ennen olleet myöhässä...paitsi jos ne nyt on olleet vuodottomat... puuh...

Hormonikierukalla voi jäädä menkat kokonaan poiskin, usealla tutullani on käynyt näin. Kuparikierukalla (joka itsellänikin on) vuoto saattaa sen sijaan lisääntyä ja pidentyä.

Yhteistyössä