Kierukka imetysaikana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Oon päätynyt kierukkaan. Imetän ja menkat ei ole vielä alkanut. Ainoa mitä tässä nyt vaan mietin on se, että alkaako kierukan laiton jälkeen heti vuodot ja tiputtelut vai voiko olla, ettei kierukka sekoita mitään, eikä menkkoja tai vuotoja tule edes alussa? Vai pitäisikö aina vaan varautua, että vuotaa? Ja kuinka kauan?

Mulle laitettiin hormonikierukka 3kk synnytyksen jälkeen ja imetys loppui kun poika oli 7kk. Nyt poika on 11kk eikä ole menkkoja ollu kertaakaan, eikä tiputtelua.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulle laitettiin hormonikierukka 3kk synnytyksen jälkeen ja imetys loppui kun poika oli 7kk. Nyt poika on 11kk eikä ole menkkoja ollu kertaakaan, eikä tiputtelua.

Oletko joskus aikaisemmin syönyt minipillereitä (cerazette), jos niin tiputteliko niiden kanssa?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Oletko joskus aikaisemmin syönyt minipillereitä (cerazette), jos niin tiputteliko niiden kanssa?

Joo söin niitä, mutta vaan kuukauden. Enkä nyt ainakaan muista että olis ollu mitään tiputtelua.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Joo söin niitä, mutta vaan kuukauden. Enkä nyt ainakaan muista että olis ollu mitään tiputtelua.

Mulla oli vaan paljon tiputtelua niiden kanssa, ni mietin, et onko kierukan kanssa sama homma.

Yhteistyössä