kierukka pilasi vauvahaaveet?

  • Viestiketjun aloittaja haaveissa
  • Ensimmäinen viesti
haaveissa
Mulla oli hormonikierukka, kun lapsiluku ei ehkä vielä ollut täysi muttei kondomit houkuttanu...

Poistosta on kohta vuosi eikä raskaus ole vaan alkanut...Raskautuminen on ollut mulla melko nopeata aina

kierrot oli poiston jälkeen tosi lyhyitä, nyt alkaneet olla lähempänä mun normaalia muttei vielä kuitenkaan... ikääkin tosin alkaa olla reilu 30v

Mutta kyllä mua suoraan sanottuna V***TTAA että menin ikinä sen kierukan laitattamaan.. :(

tää nyt oli lähinnä tämmönen purkaus... jos jollain on kokemuksia kierukan poiston jälkeen raskautumisesta niin kokemukset on tervetulleita!


-Haaveissa-
 
Ei niin hyvä kokemus
Mulla oli hormonikierukka, kun lapsiluku ei ehkä vielä ollut täysi muttei kondomit houkuttanu...

Poistosta on kohta vuosi eikä raskaus ole vaan alkanut...Raskautuminen on ollut mulla melko nopeata aina

kierrot oli poiston jälkeen tosi lyhyitä, nyt alkaneet olla lähempänä mun normaalia muttei vielä kuitenkaan... ikääkin tosin alkaa olla reilu 30v

Mutta kyllä mua suoraan sanottuna V***TTAA että menin ikinä sen kierukan laitattamaan.. :(

tää nyt oli lähinnä tämmönen purkaus... jos jollain on kokemuksia kierukan poiston jälkeen raskautumisesta niin kokemukset on tervetulleita!


-Haaveissa-
En tiedä liittyykö millään tavala hormonikierukkaan mut se raskaus mikä sen jälkeen alkoi melko nopeesti eli noin 3 kk meni kesken ja sitten taas ootettiinkii 11 kk et tulin uudestaan raskaaksi ja se taas oli kohdunulkoinen ja sitten ootettiin 5 kk josta syntyi meidän tällä hetkellä 2,5 v kuopus.Minulle sanottiin että jos vuosi menee niin voi hakea jo apua jostakin....mut onhan niitä useita vuosiakin yrittäneitä jotka ovat viimein tulleet raskaaksi.En tosin tiedä ovatko saaneet sitten apua vai ei.Ja minulla kans ikää yli 30v.
 
Viimeksi muokattu:
ei-ikinä-enää-kierukkaa
Meillä on kolmas lapsi toiveissa ja kohta on kulunut vuosi kierukan poistosta. Kaksi aiempaa saivat alkunsa tähän verrattuna helposti. En tiedä johtuuko kierukasta sitten :( Kierrot mulla olleet noin 32 päivää ja kierrot tasaantuivat parissa kuukaudessa kierukan poiston jälkeen, mutta raskaaksi en tule. Ja ikää vasta 24v. Surettaahan tämä :(
 
-haaveissa-
Alkuperäinen kirjoittaja ei-ikinä-enää-kierukkaa;11264445:
Meillä on kolmas lapsi toiveissa ja kohta on kulunut vuosi kierukan poistosta. Kaksi aiempaa saivat alkunsa tähän verrattuna helposti. En tiedä johtuuko kierukasta sitten :( Kierrot mulla olleet noin 32 päivää ja kierrot tasaantuivat parissa kuukaudessa kierukan poiston jälkeen, mutta raskaaksi en tule. Ja ikää vasta 24v. Surettaahan tämä :(

Meilläkin lapsia ennestään, ja helposti olen raskautunut... Ompa kurjaa lukea että on muitakin... En voi todellakaan suositella kenellekkään joiden lapsiluku ei ehkä vielä ole täysi että laittaisi kierukkaa!

Oletko ei-ikinä-enää-kierukkaa: Koittanut mitään apukeinoja? Mä en ole muuta kuin ovistikkuja... olen alkanut tutkailla mitä olis tehtävissä kotikonstein.

toivottavasti voisimme kirjoitella pian iloisempia asioita! Plussatuulia kaikille!


-haaveissa- kp8/25-30
 

Yhteistyössä