kierukkavauvoja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaana nyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaana nyt

Vieras
onko täällä kellään käyny niin et kierukasta huolimatta raskaus alkanu? mulla hormonikierukka ja nyt menkkoja ei oo tullu ollenkaan, yleensä säännöllisesti tullu. palellu on useena iltana aivan helvetisti ja väsyttäny normaalia enempi :/ tiiän kyllä et hormonikierukka voi lopettaa menkat kokonaan ja sitä tässä nyt tosiaan toivon koko sydämestäni. ukolle ku sanoin asiasta ni sano heti et sit kyl tehtäis abortti. siis mitä helvettiä?? miten niin TEHTÄIS?? sekö siellä makais kärsimässä sekä fyysisiä että henkisiä helvetin tuskia?? ukot on kyllä välillä niin persiistä!

Meille tuli kierukkavauva kesällä-08. Mulla oli kylläkin kuparikierukka ja se oli väärin laitettu..
Olen kuullut kuparikierukoiden pettävän mut en hormonikierukoiden.
Alkushokin jälkeen olen ollut tosi onnellinen uudesta tulokkaastamme=)

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
No käväsepä ostamassa testi niin saat vähän selvyyttä. :)
Hormonikierukka voi aiheuttaa ihan normaalistikin raskausoireita juuri sen hormonin takia.

toi on hyvä tietää, kiits. ja testailen varmaan huomenissa varmuuden vuoksi.

Alkuperäinen kirjoittaja tinni:
mulle ainakin lääkärisanoi jo ennen kuin resertin kirjoitti että kaksi tuhannesta naisesta raskautuu hormonikierukasta huolimatta. eli mahdollisuus aina on

joo mäki ton luin tosta esitteestä. tosi huonoa tuuria kyl olis jos raskaana olisin...

Alkuperäinen kirjoittaja Nellah:
kohtutulehdus aiheutti mulla hormonikierukan kanssa raskausoireet ja sai jopa rinnat valumaan maitoa.

no mulla tulee maitoa vieläki ku imetyksestä niin vähän aikaa mut hyvä tietää toiki. eiks kohtutulehduksessa tuu sit kuiteski kovat kivutki?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Nellah:
kohtutulehdus aiheutti mulla hormonikierukan kanssa raskausoireet ja sai jopa rinnat valumaan maitoa.

no mulla tulee maitoa vieläki ku imetyksestä niin vähän aikaa mut hyvä tietää toiki. eiks kohtutulehduksessa tuu sit kuiteski kovat kivutki?

ei mulla ollu muuta kun selkä kipee ja pientä nipistelyä alavatsalla ja tulehdusarvot yli 100

Yhteistyössä