L
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kertakaikkiaan lapsellista
Mikä? Se, että kyllästyy odottamaan mieheltä uutta sormusta, jonka on luvannut varmaan viidesti mutta mitään ei kuulu? Vai mikä?
jos hän antaa sen joululahjaksi ?
Mikä? Se, että kyllästyy odottamaan mieheltä uutta sormusta, jonka on luvannut varmaan viidesti mutta mitään ei kuulu? Vai mikä?
Alkuperäinen kirjoittaja pööppö;22708028:Sun miestä ei taida hirveesti kiinnostaa...
Ehkä ei - tai sitten se ei vaan uskalla ostaa sitä omin nokkineen, kun mä ennen ekaa yhteistä joulua kielsin sitä ostamasta mulle koruja, kun en kuitenkaan niistä tykkää.
Vielä nolompaa on se, ettei ymmärrä huumoria ollenkaan.
siellähän se on varsinainen humoristi toisille sanomaan!! Missähän kohti piti nauraa?
Jos se mies on vaikka pähkäillyt asiaa ja tajunnut, miten hölmöltä tuntuu olla kihloissa ilman aikomusta mennä naimisiin? Ja on tajunnut, että tekisi itsestään vielä suuremman hölmön jos rupeaisi lisää sormuksia sulle kantamaan, kun niillä ei ole kerta mitään suurempaa merkitystä?
Mä haluisin tollasen syntymähäjy paidan, mut en o niin fani kuitenkaan et toi hihan lisämerkki ei oikein nappaa.
Höh