Hae Anna.fi-sivustolta

kihomadoista edelleen

Viestiketju osiossa 'Lastentaudit' , käynnistäjänä äiti, 17.02.2006.

1. APUA!!!!!!!!!!! Vierailija

Olen tuo edellinen kirjoittaja... Pyrviniä kahdesti ja 5 tabua Vermoxia, viimeisimpänä kolmen päivän kuuri 1 tbl joka päivä. Oireet vähenivät melkein täysin, mutta neljäntenä päivänä palasivat ja ovat nyt yhtä kovia kuin ennen kuuria. Miehellä myös sama juttu, oireet palasivat neljän päivän jälkeen, tosin hän söi vain yhden tabletin. Kahdella yleislääkärillä on käyty, kumpikaan ei tuntenut edes vermox lääkkeen oikeaa annostusta ennestään. Mitä ihmettä mä teen! Kohta lähtee järki!

Auttakaa kiltit, mitä tässä kannattaisi seuraavaksi tehdä? Olen aivan paniikissa, onko elämäni nyt ohi? En voi elää tämän kanssa, tiedän sen.

2. dsffhjklkjh Vierailija

Eikö kukaan?? Miten teille kävi jotka olitte kärsineet pitkään, pääsittekö eroon? Kaikkein kamalinta on se ettei apua saa mistään, kukaan ei auta!

Haluan vanhan elämäni takaisin!

Jos en pääse eroon näistä, tapan itseni.

3. eded Vierailija

Painajainen jatkuu vaan... Mä en kohta enää jaksa. Meidän koko elämä on raunioina, emme kykene enää työhön.

Olen siis tuo edellinen taas ja meitä on tässä tosiaan 2 eli minä ja puoliso, joilla on jollain tavalla resistentti kihomatokanta.

4. eded Vierailija

Painajainen jatkuu vaan... Mä en kohta enää jaksa. Meidän koko elämä on raunioina, emme kykene enää työhön.

Olen siis tuo edellinen taas ja meitä on tässä tosiaan 2 eli minä ja puoliso, joilla on jollain tavalla resistentti kihomatokanta.

5. dsfhgjklöyrt Vierailija

Eikö kukaan osaa sanoa mitään??

Miten kävi ylläoleville kirjoittajille joista moni oli kärsinyt vuosia?? Pääsivätkö he eroon vai tappoiko joku itsensä kuten palstoilla uhkailivat? Nimittäin se alkaa olla validi vaihtoehto mullakin. EN KESTÄ TÄTÄ ENÄÄ

6. elsakk Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Last edited: 17.08.2017
  7. Miu Vierailija

Minä olin täysin samoissa tunnelmissa puoli vuotta yhtä soittoa. Tulin siihen tulokseen, että kyllä ne osa kuoriutuu peräaukossa/sen suulla ja ryömii takaisin. Parhaiten auttoi piimaa tabletit säännöllisesti. Sokeri pois ruokavaliosta, suolen tyhjennys mahdollisimman tehokkaasti, aina ulostamisen jälkeen rasvaus hädesalvalla. Myös istuminen miedossa"etikkakylvyssä". Lisäksi tulinen ruoka, chili auttaa. Kun sais vielä lapsilta vuosien kierteen lopullisesti pois.

8. yksitäältäkin Vierailija

Suomalaiset lääkärit eivät tiedä tätä: Jo sata vuotta sitten huomattiin, että ihmiseen voi tarttua myös rotan kihomato, joita on 2 lajia ja toista niistä ei voi erottaa ihmisen kihosta käytännössä lainkaan! Ongelma tulee siitä, että tämä rotan kihomato on paaaljon sitkeämpi tapaus kuin ihmisen peruskiho. Rotan madon sykli on lyhyempi, jopa alle viikon, jonka vuoksi 2 viikon varoaika on yhtä tyhjän kanssa! Lisäksi tämän rotan madon munat säilyvät yli vuoden... Hyvä puoli on, että se tuottaa vähemmän munia, vain satoja, kun ihmisen mato vääntää niitä kymmeniä tuhansia kerralla.

Jos on sitkeä tartunta, kumpi tahansa rotan tai ihmisen, niin ainoa tapa saada se pois on syödä lääkkeitä ensiksi 2 viikkoa putkeen, 1-2 tbl päivässä. Sen jälkeen viikko väliä ja sama uudestaan. Sen jälkeen vielä ylläpitoon parin kk:n ajan 1-2 tablettia kerran viikossa. Lääke on mebendatsoli joka on käsikaupassa kaikkialla paitsi Pohjoismaissa ja Saksassa (mikä on aivan hullua). Lääke on vaaraton ihmiselle.

Siivota ei kannata hulluna, koska et millään saa kaikkia munia haaviin kuitenkaan. Tärkeintä on olla levittämättä niitä lisää. Eli tartunnan lähde pois (usein rottaongelma tai oma lemmikkieläin, joka on siis myös hoidettava) ja sen jälkeen kertasiivous ja hyvä perushygienia noin vuoden ajan, joka kestää munien kuolla jos niitä on päässyt huoneilmaan.

Kuten moni on yllä todennut, tauti on suolessa, eikä erityisesti lähde siivoamalla hulluna yhtään mihinkään.

Huom. Jos ei lähde mebendatsolilla, varsinkaan lapsilta, niin kyseessä voi olla joku heisimato. Ei niitä aina erota kihoista ammattilaisetkaan, tiedeartikkeleista löytyy mainintoja, että esimerkiksi dipylidiaasia ja hymenolepiaasia on usein ensin hoidettu kihomatona!

Voimia kaikille taisteluun!

9. Vierailia 123 Vierailija

Samoin, luontaistuotekaupasta ostin 100gr pussukan piimaata viikko sitten maanantaina. Viime la "sen" seassa oli narumadon kappaleita.

Tiesin minulla olevan se ns. isonarumato mutta en tiennyt onko se vielä enään suolistossa. 1 1/2 vuotta sitten se löydettiin bioresonanssimittauksella. Sen jälkeen olin tehnyt kaksi kertaa Colon cleanisin kit kuuria, jotka maksaa n 100e kpl postikuluineen briteistä. Siihen nähden 7e pussukka piimaata on tosi edullinen ja näköjään toimivakin. Amazonista saa halvemmallakin.

10. Vierailia 123 Vierailija

Moi, kokeile Piimaata. Luontaistuotekaupoista saat sitä pikku pakkauksissa vajaaseen kymppiin. Millä pääset alkuun. Sitten kannattaa tilata netistä isommissa pakkauksissa moninkertaisesti halvemmalla.

Itsellä lähti isonarumato vajaaseen viikkoon. Kun piimaa pääsee kosketuksiin loisten kanssa se kuivattaa ne hengiltä. Kuivattaa myöskin vähän sinuakin mutta juo vähän tavallista enemmän vettä. Youtubesta löytyy käyttäjäkokemuksia aiheesta englanniksi. Piimaa=Diatomaceous earth (muistaakseni).

Tsemppiä paranemiseen.

11. Nyt menee yli Vierailija

Hei ihmiset jäitä hattuun!
    Kyllähän ne kihomadot on inhottavia mutta vaarattomia ja te tässä itse nyt pilaatte mielenyerveytenne panikoimalla. Kummasta lapsi ja perhe kärsii enemmän? Silloin tällöin ilmaantuvista ainoastaan KUTITTAVISTA tai OIREETTOMISTA madoista vai vuoden hermot riekaleina siivoavasta äidistä joka pesee käsiä vereslihalle.

Rauhoittukaa. Loisia on ja aina tulee olemaan Matoja tulee syksyllä aina uudet epidemiat. 10% kantaa kihomatoa väestöstä joten ei ne tule katoamaan minnekään. Nauttikaa ajasta kun lapset on pieniä, älkääkä tuhlatko sitä aikaa neuroottisuuteen. Kyllä isovanhemmatkin selvis elämästä vaikka loisten kanssa joutui olemaan ilman kunnon lääkkeitä.

12. Homeopatiaa Vierailija

Homeopatia arkeen

Kihomadot: CINA C6, otetaan aamuin ja illoin viiden päivän ajan.

Lisäksi tietysti lakanoiden ja pyyhkeiden vaihto.

Joka-iltainen alapään pesu ja housut jalassa nukkuen pitää munat poissa lakanoista. Käsien pesu myös erittäin tärkeää muistaa.

13. Minä Vierailija

Minkälaisella annostuksella ootte tuota piimaata ottaneet?

14. lkjhgf Vierailija

Meillä ei ole lapsia, silti kihomatoja jo 8 kk. Ne eivät tosiaan ole mitään vaarattomia vaan leviävät itselläni aina heti muihinkin rööreihin kuin suolistoon. Ruumiinavauksissa näitä on löydetty sisäelimistä, varsinkin naisilta, joilla ne leviävär munanjohtimien kautta ruumiinonteloon ja virtsateiden kautta munuaisiin. 2012 kuoli nainenn Latviassa sisäelimii levinneeseen kihomatoon, hän oli syönyt allergialääkkeitä, jotka alentavat vastustuskykyä.

Horoskooppimerkkien yhteensopivuus – testaa, ovatko tähdet rakkautenne puolella!

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri