Kiihottaako kulli?

  • Viestiketjun aloittaja Sonni
  • Ensimmäinen viesti
Sonni
Naiset keskustelevat miehen sukupuolielimestä yleensä sen kautta, että miltä se tuntuu ja mikä on hyvä koko. Mutta entä kulli objektina?
Kiihottaako pelkkä kalu sellaisenaan ilman miestä tai mitään muuta funktiota? Ajatteletteko seisovia kyrpiä samalla kun masturboitte?
 
Minna
Mua ainakin kiihottaa. En ajattele kulleja runkatessa, mutta kun mies vetää housunsa alas ja esiin tulee todella hyvän näköinen ja kokoinen kyrpä, niin mähän olen valmista kamaa hetkessä.
 
jupe65
Mua ainakin kiihottaa. En ajattele kulleja runkatessa, mutta kun mies vetää housunsa alas ja esiin tulee todella hyvän näköinen ja kokoinen kyrpä, niin mähän olen valmista kamaa hetkessä.
Olen huomannut vaimossani samaa. Jos haluan seksiä niin paras tapa saada vaimo innostumaan on näytellä sille kullia. Vaikkei sitä heti haluttaisikaan niin hetken kun heiluttelee ja varsinkin jos on seisokkia niin kyllä äkkiä innostuu ja mielellään ottaa suihin niin saa siitäkin lisää innostusta itselleen. Usein on tämän jälkeen niin kiihottunut, märkä ja valmis että ei tartte kuin hetken naida niin saa orgasmin. Olenkin monasti sanonut että miten voit olla noin nopea kun heti laukeat.
Jotenkin hienoa nähdä naisen nauttivan....:)
 
Viimeksi muokattu:
magnolia70
Yleensä miehelle visuaalinen puoli seksissä on tärkeämpi kuin naiselle. Usein korostetaan miten nainen kaipaa tunnetta ja kosketusta. Mutta kyllä minäkin usein saatan nähdä upeita falloksia milloin missäkin. Ihan vaikka kaupan vihannestiskillä tulee mieleen miten hyvän muotoinen jokin vihannes voi olla ja se kiihottaa ajattelemaan sitä "kyrpänä". Tietyssä kuukautiskierron vaiheessa näen kulleja miltei joka paikassa! Eikä asiaa kyllä auta yhtään että olen ollut jo pitkään vailla parisuhdetta!
 
jjep jep
Yleensä miehelle visuaalinen puoli seksissä on tärkeämpi kuin naiselle. Usein korostetaan miten nainen kaipaa tunnetta ja kosketusta. Mutta kyllä minäkin usein saatan nähdä upeita falloksia milloin missäkin. Ihan vaikka kaupan vihannestiskillä tulee mieleen miten hyvän muotoinen jokin vihannes voi olla ja se kiihottaa ajattelemaan sitä "kyrpänä". Tietyssä kuukautiskierron vaiheessa näen kulleja miltei joka paikassa! Eikä asiaa kyllä auta yhtään että olen ollut jo pitkään vailla parisuhdetta!

Miten on,kiihoittaako naista nähdä kun mies hyväilee kovaa kluaan? Tuli tässä vaan mieleen kun just suihkusta tulleena on ihan pakko vähän hivellä.
 
Viimeksi muokattu:
hillomunkit
Kun mies laittaa kätensä housuihinsa tiedän mitä kohta tapahtuu. Parin eestaas liikkeensä jälkeen näkymättömissä olen jo valmis ja sitten kun sen vihdoin näyttää. Aika tuntuu aina pitkältä vaikka ei olisi tehnyt kuin pari hidasta vetoa.
Annan takuu varmasti.
 
Pusshy
Kiihottaa!

Seisova upea kalu hyvannakoisella miehella on kasittamattoman kiihottavaa, oikeassa tilanteessa tietysti.

Joskus masturboidessa katselen videoklippeja missa nakyy kun mies runkkaa kaluaan, ja saa kylla maraksi! Ihan se kalu, ja sen kasittely, ja se miten sen kooosta yms voi paatella miten kiimainen mies on (voi kuvitella etta mies on kiimainen koska haluaa juuri sinua:)
 
Tuhmako
Kaksikymppisen hoikka treenattu vartalo, kapeat lanteet, pieni tiukka peppu. Hoikkaan kroppaan nähden suhteettoman pitkä ja paksu, kaunismuotoisena ja kovana seisova kalu jossa iso terska. Kiihottaa! Vaikka vuosia on jo yli 50, eli tuollaisen namun äidin ikäinen!
 
Niin se vaan on
Siis pelkästään iso kulliko vain kiihottaa?
Ja vielä komeasti seisova ?

Eikö napakasti tojiva, posliiniksi ajelu pikkukalu kiihota ?

Tärkein on mies joka sitä munaa kantaa. Jos mies on ällöttävä, ei iso, komea muna sitä ällötystä korvaa. Mutta... ei se pieni muna sellaisia kiksejä aiheuta kuin iso.

Jos pitäis kahdesta valita: pienimunainen ihana mies tai isomunainen ei niin ihana, niin sen pienempimunaisen ottaisin. Jos ei mitään eroa muuten olisi, niis ISO, NAM!
 
Wittie
Siis pelkästään iso kulliko vain kiihottaa?
Ja vielä komeasti seisova ?

Eikö napakasti tojiva, posliiniksi ajelu pikkukalu kiihota ?

Ei se ikava kylla kiihota, lainkaan, jopa painvastoin. Vaikka olisi kuinka komea mies, niin pieni pili ei sita pelasta.

Mutta tama siis vain jos puhutaan kullista objektina.

Jos taas mies on muutoin aivan mahtava luonne, komea ja sytyttaa, niin kylla _hanen kanssaan_ tietysti silti voi kiihottua sankyhommissa vaikkei se muna itsessaan iso
tai kiihottava olisikaan (kunhan alkupettymyksesta paasee).

Mutta jos puhutaan siita etta muna ja mies on objektina, esim videoklipeissa ja masturboidessa niin kylla vain hyvankokoinen ja muutoinkin kivannakoinen muna kiihottaa.
 
Rekku,
Niin mä tuon alkuperäisen ajatuksen ymmärsin, että mies on ikäänkuin leikattu pois kuvasta.
Eli vaikka sellainen äänieristetty ja läpinäkymätönseinä, jossa on reikä ja siitä reijästä munat retkottaisivat arvostelevien daamien puolella.
Silloinko se mahdollisimman suuri kalu on paras kalu ?
Napakasti seisova pikkakalu ei siis yhtään kiihota ?
 
ghosts
Niin mä tuon alkuperäisen ajatuksen ymmärsin, että mies on ikäänkuin leikattu pois kuvasta.
Eli vaikka sellainen äänieristetty ja läpinäkymätönseinä, jossa on reikä ja siitä reijästä munat retkottaisivat arvostelevien daamien puolella.
Silloinko se mahdollisimman suuri kalu on paras kalu ?
Napakasti seisova pikkakalu ei siis yhtään kiihota ?
Näin se taitaa valitettavasti olla. Varmaan suurinta osaa miehistä kiihottaisivat isot rinnat pieniä enemmän, siis jos rajataan nainen muuten kuvasta pois. Se on sitten eri asia kun harrastaa seksiä oikean ihmisen kanssa eikä vain kuvista kiihottuen.

Mutta jostain syystä se vain näin on, että suuri kiihottaa ja varmaan moni vaihtaisi pienen suureen jos voisi... Julma on tämä maailma, molemman sukupuolen kannalta.
 
Wittie
Näin se taitaa valitettavasti olla. Varmaan suurinta osaa miehistä kiihottaisivat isot rinnat pieniä enemmän, siis jos rajataan nainen muuten kuvasta pois. Se on sitten eri asia kun harrastaa seksiä oikean ihmisen kanssa eikä vain kuvista kiihottuen.

Mutta jostain syystä se vain näin on, että suuri kiihottaa ja varmaan moni vaihtaisi pienen suureen jos voisi... Julma on tämä maailma, molemman sukupuolen kannalta.


Itsekin meinasin tehda vertauskuvan naisten rintoihin, etta jos kuvassa on pelkat tissit kun mies esim masturboi, niin isommat on paremmat, mutta se ei taida olla niin. Monet miehet kiihottuvat pienista rinnoista enemman kuin isoista, mutta en usko etta maailmassa on yksikaan nainen joka kiihotuisi pienesta kalusta enemman kuin isommasta. Tissien kohdalla kauneus taitaa olla tarkeampaa kuin koko.

Pieni elin varmaan naisen mielessa liittyy pikkupoikaan, mika ei luonnollisesti kiihota lainkaan. Pienet rinnat taas jos mies assosioi esim teiniin, saattavat jopa kiihottaa enemman... naita sukupuolten valisia eroja.
 
Viimeksi muokattu:
hillomunkit
Olen käynyt viime päivinä lukemassa sexy novelleja ym
Kun kirjoitus on miehen he kertovat suurestä suonikkaasta seisovasta kyrvästä.
Naiset kuvailee paljon kauniimmin ja vivahderikkaimmin.
Rintani on leikattu
Nännit kadonneet haavojen paraneminen kesti yli 7kk olen katkerasti katunut mutta elämä voittaa. Niitä ei voi miehille näyttää vaikka viimeksi minulla on ollut tälläiset 17 kesäisenä. Leikkauksen syy sairaus. Vaikka ovat vieläkin kipeät.
 
vierailija123
kyrpä/kulli on kiva. niin pehmeä päästään ja joskus hyvin oikukas liikkeissään tai liikkumattomuudessaan. eli joo, jollain tavalla ajatus kiihottaa kun ensin pääsi omista jännityksistään eroon...
 
Rouva 53v
Kaksikymppisen hoikka treenattu vartalo, kapeat lanteet, pieni tiukka peppu. Hoikkaan kroppaan nähden suhteettoman pitkä ja paksu, kaunismuotoisena ja kovana seisova kalu jossa iso terska. Kiihottaa! Vaikka vuosia on jo yli 50, eli tuollaisen namun äidin ikäinen!
Kalun alla vielä tiukanpyöreät nuoltavat pallit. Runkkaisin tuollaista nuortamiestä ja tuntisin kädessäni viimeisen paisumisen ja katsoisin sykkiviä voimakkaita spermaruiskahduksia. Kyllä kiihottaa!!
 
Viimeksi muokattu:
vanhempi mies
Hei te hoitoalalla olevat naiset jotka näette erillaisia kulleja erillaisten hoito toimenpiteiden aikana niin kysyisyisin teiltä.Kiihoittaako teitä nähdä ehkä puoliksi jäykistyneitä kulleja.Miten suhtaudutte jos huomaatte kullin jäykistyvän.Olen menossa tutkimukseen jossa joudun olemaan alastomana ja pelkään että minulla alkaa seisomaan,minkäs teet,miten toimitte kyseisessä tilanteessa.Nyt asiallisia vastauksia hoito tädit.
 

Yhteistyössä