Kiihottaako kulli?

  • Viestiketjun aloittaja Sonni
  • Ensimmäinen viesti
Tyhmä kysyy??
Hassua, kylla jos mina naen alastoman miehen kuvan, niin katse menee ennenkaikkea ensin sinne penikseen. Ei se hienokaan penis kylla pelasta, jos mies on kuin seinasta revaisty.

Mutta todellakin, kaunis, symmerinen, iso ja terveen varinen penis on todella kiihottava, mutta ruma, veltto, isoesinahkainen, tms on aika yokottava.

Minkä värinen on terveen värinen penis?
 
Viimeksi muokattu:
alekfa
mua kiihottaa nimenomaan kanssa juuri sen miehen vehje, jota kohtaan tunnen muutakin vetoa. Vieraiden miehien kalut on ihan jees, mut sen tietyn tyypin kalun ajatteleminen lähinnä on se, mikä kiihottaa.
Ajattelen, mitä tekisin sillä ja miten saisin juuri sen miehen uikuttamaan ja voihkimaan nautinnosta.
 
lizzie
Alkuperäinen kirjoittaja Tyhmä kysyy??;10490983:
Minkä värinen on terveen värinen penis?
Tasainen varitykseltaan, ei mitaan sameutta tai laikkia tms, eika mikaan ruskea tai harmaa tms.

Peniksen iho saisi olla hyva, ei ropeloinen, tai kuiva tms. Jos peniksessa on sellainen samenttinen pinta niin siihenhan vallan rakastuu! ;)

Sellainen pinkki tai punertava penis on nami :) Etta nakee etta terve veri kiertaa kalussa, naaaam!
 
Sopivva
Kaksikymppisen hoikka treenattu vartalo, kapeat lanteet, pieni tiukka peppu. Hoikkaan kroppaan nähden suhteettoman pitkä ja paksu, kaunismuotoisena ja kovana seisova kalu jossa iso terska. Kiihottaa! Vaikka vuosia on jo yli 50, eli tuollaisen namun äidin ikäinen!

Iästä viis, voisin näyttää ja antaa kokeilla ja lopuksi antaa tehdä mitä haluaa. Tykkään kun 50v katselee ja tekee halujensa mukaan.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Hah, kyllä tää on just aivan hölynpölyä oleva ketju. Siellä nyt jokainen runkkari luulee että kaikki naiset on aivan ihastuneet jos näytät kalun. Tai lähetät siitä kuvan.. hah hah

Ettekö tyhmät ymmärrä että ei se näyttely tai kuvien lähettely on vaan tyhmää idioottien puuhaa!
 
vierailija
Olen kyllä huomannut, että vaimo innostuu, kun esittelen kullia. Illalla nukkumaan mennessä esim. vaatehuoneessa esittelen ja runkkaan kullini kovaksi ja hän katsoo tiiviisti. Aika usein saan pillua tämän jälkeen. Jos vain menisin sänkyyn, halisin, pusuttelisin ja juttelisin, niin olis hyvää yötä aika nopeasti.
 
vierailija
Olen kyllä huomannut, että vaimo innostuu, kun esittelen kullia. Illalla nukkumaan mennessä esim. vaatehuoneessa esittelen ja runkkaan kullini kovaksi ja hän katsoo tiiviisti. Aika usein saan pillua tämän jälkeen. Jos vain menisin sänkyyn, halisin, pusuttelisin ja juttelisin, niin olis hyvää yötä aika nopeasti.
Tällä tavalla kommunikointi on vaimollesi varmasti painajaista. Hän ajattelee enemmänkin että hyi että, pakko varmaan hoitaa velvollisisuus tuon iljettävän narsistin kanssa.
 
vierailija
Olen kyllä huomannut, että vaimo innostuu, kun esittelen kullia. Illalla nukkumaan mennessä esim. vaatehuoneessa esittelen ja runkkaan kullini kovaksi ja hän katsoo tiiviisti. Aika usein saan pillua tämän jälkeen. Jos vain menisin sänkyyn, halisin, pusuttelisin ja juttelisin, niin olis hyvää yötä aika nopeasti.
Aivan varmasti tuo halittelu ja pusuttelu toimisi paremmin jos naista ajattelisit. Hyi hitto miten kuvottaa tuo runkkailusi.
 
vierailija
Itselleni kävi eräässä lääketieteellisessä tutkimuksessa niin, että sain erektion. Olin hoitohuoneessa kahdestaan noin alle kolmekymppisen hoitajattaren kanssa, ja minusta hän näytti niin seksikkäältä piukkoine pyllyineen. Olin tilanteessa ilman housuja, enkä voinut itse mitään erektion tulolle. Olen itse jo ikämies, mutta ihme kyllä nuoresta iästään huolimatta hoitaja hallitsi tilanteen erinomaisesti. Hän sanoi, että hänen olisi haettava varastosta lisää hoitovälineitä ja voisimmeko pitää välillä vaikkapa varttitunnin tauon. Niin tehtiin, ja hoitajan poissa ollessa minulla oli tilaisuus ottaa omalta osaltani tilanne hallintaan. Se tapahtui wc:ssä, eikä vienyt paljonkaan aikaa, kun näin mielikuvissani tuon samaisen hoitajan ja hänen ihanan pyllynsä. Luulen, että kun hoitaja palasi takaisin, hän arvasi, mitä sillä aikaa olin joutunut tekemään. Hän oli kuitenkin edelleen yhtä miellyttävä ja asiallinen. Sellaista elämä on, ja sen ilmeisesti ymmärsi tuo nuori hoitajakin.
 

Yhteistyössä