Kiihottava ajatus... lesboilla! Apua!

  • Viestiketjun aloittaja Mimosah
  • Ensimmäinen viesti
Mimosah
Olen usein tyydyttänyt itseäni kuvitellessani, että nainen nuolee märkää jalkoväliäni ja parin metrin päässä tätä tapahtumaa katsoo mies uteliaana ja kiihottuneena. Makaan sängyllä ja mukava nainen on kyyristyneenä jalkoväliini suoden nautintoa minulle. Ehkä haaveilen tästä, koska ajattelen, että nainen voi tietää, millaisesta suuseksistä naisena pitää ja jännittävänä kokemuksena. Pidän naisten katselemisesta ja en ole koskaan kokeillut naisen kanssa. Silti on erittäin kiihottava ajatus, että näin voisi tapahtua ihan oikeasti, mutta en tiedä missä voisin tällaista kokeilla ja omat tuntemukseni hämmentävät ja pelottavatkin minua. Onko tämä fantasiaa vai olenko bi? Kertokaa, te ihanaiset, kokemuksianne! Oletteko olleet naisen kanssa tai ryhmäseksissä, jossa on ollut sekä miehiä että naisia ja missä nämä tilanteet on saanut alkunsa?
 
..Nenne..
Melkolailla kaikki naiset varmaan jossain vaiheessa elämäänsä fantasioi toisesta naisesta. Kieltämättä naiset osaa antaa melkoisen hyvää suuseksiä toisilleen :) Toki siinäkin löytyy poikkeuksia, ihan niinkuin kaikessa muussakin. Kuvailemasi tilanne, jossa toinen nainen leikkii kanssasi ja mies katselee.. sehän on hyyyyyvin herkullinen..

Kimppakivassa pitää tietenkin muistaa aina, että kaikki mitä tapahtuu, tulee olla kaikille osapuolille ok. Eli jos on puoliso? mukana, niin rajat täytyy olla etukäteen sovittuna. Siinä seksin tiimellyksessä, hurmoksessa, ei sitten enää tuo järkipuoli pelaa kauhean hyvin, joten on hyvä että jos jotain rajoja on, ne on etukäteen selvillä.

Tuohon naisten väliseen... naisen suuteleminenhan on käsittämättömän kiihottavaa ;) ts. nyt voin puhua vain omista kokemuksistani. Pääsääntöisesti naiset suutelee huomattavasti pehmeämmin kuin miehet. Hellästi, pehmeästi, näykkien, hitaasti kiihkoa nostaen. Samoin etenee, yleensä, seksi. Hyväilyt, kosketukset on hyvin erilaisia verrattaen miehiin. Alastoman naisvartalon kietoutuminen omaasi... huuuuh... aivan uskomattoman ihanaa! Hmmm... sen herkän kosteuden tunteminen kun lasket kätesi pehmeyteen:) Wau! Ja se maku!!! Ja miltä tuntuu kun kahdet kosteudet hieroutuu yhteen;) ... Huuh... kaikkia ihania muistoja putkahtaa mieleen.. nyt on ehkä pakko hetken "huilata" ja puuhailla vaikka töitä ;) niin saa itsensä tässä rauhoittumaan..

 
Mimmaliini
Minullakin on kaynyt joskus mielessa juuri samanlainen skenario, etta viehattava, ihana nainen hellisi minua suullaan... Muusta en tosin naisen suhteen haaveile, enka itse tekevani samoin, eli vain (!) tallaisena skenariona... Eika miesta mukana, silla mustasukkaisuus voisi yllattaa ;) vain kahden kesken..
 
nippan
Mimosah: Et taida olla ainoa... Tuo on yksi minunkin vakiofantasioistani: haluaisin joskus kokeilla naisen kanssa. Olen usein kuvitellut pehmeitä rintoja ja huulia mun huulilla ja kaikkia ihania asioita naisen vartalossa... Upeintainta olisi kokeilla tietenkin niin, että oma mies olisi katselemassa. Joskus on puhuttukin siitä, ja miehestä se olisi - sanomattakin selvää - äärettömän kiihottavaa! Olisin kyllä ihan oikeassakin elämässä valmis kokeilemaan, ei vain ole sattunut sopivaa tilaisuutta vielä. Mutta ehkäpä vielä jonain päivänä....! Eikä se yksi kokeilu tee kenestäkään lesboa tai homoa tai bi:tä.
 
Katseleva mies
No mitä ne tytöt enää odottelee!! vaihtakaa nyt ihmeessä yhteystietoja ja toteuttakaa haaveenne, voin vaikka toimia välittäjänä, annanko meilini tänne niin voitte mun kautta ottaa yhteyttä?
 
Mimmaliini
Tanaan istuessani kurssitoverini vieressa, huomasin salaa katselevani hanta, pehmea iho, vaaleanpunaiset, taytelaiset huulet, kurveja, suloinen tytto... Itse olen hoikka ja tumma, han on vaalea ja kurvikas, jotenkin suloinen kontrasti..

Joskus, harvoin, sita tapaa naisia, joiden kanssa saattaisi kuvitella vahan kokeilevansa erotiikan alueella... Han vaikuttaa jotenkin niin suloisen "pehmealta ja puhtoiselta", etta olisi ihanaa tuntea se hellyys, pehmeys, lampo, ja hellia toista, katsoa miten hanen kehonsa reagoisi taitavien sormien, pehemiden huulien kosketuksesta... Saatikka jos han suutelisi, tyydyttaisi minua...Mmmm... (hanella ei varmasti ollut hajuakaan etta tallainen ajatus kavaisi mielessani! vaikka mista sita tietaa, jos hankin pitaa minua kovin viehattavana.. ;-)
 
kaarina the pm
Minä myös useasti, tai itseasiassa melkein aina, kun tyydytän itseäni, mietin naisia. Minua kiihottaa ajatus/kuva toisesta naisesta alastomana pyllistämässä minulle, voisin koskettaa häntä kevyesti... Välillä tulee fiilis, että apua, olenko bi, epänormaali.. Todellisessa elämässä en tiedä, olisinko valmis tähän kokeiluun, ehkä nautintoaineen alaisena.
 
Ullahdus
Minusta naisen vartalo on kaunis ja ne ihanat tissit! Haaveilen myos usein masturboidessa naisista, vaikka en toki voisi ajatella kenen kanssa tahansa. Olen joskus kuvitellut ja katsellut ystaviani miettien kenen kanssa voisin rakastella, niin en todellakaan kovinkaan monen. Ehka yhden ystavani kanssa voisin ajatella rakastelevani ja hanen kanssaan olemmekin melkein kerran paasseet asiaan. Hanella on ihana, kaunis pillu, pienet ja erittain kauniit rinnat ja upea vartalo ja kaunis iho. Usein haaveilen itse saavani hyvailla ja kosketella naista ja tietysti myoskin, etta joku ihana nainen antaisi minulle suuseksia ja kiimaisena hyvailisi ja imisi ihanan isoja muhkeita tissejani. Ja olisi ihana saada hieroa kahta kosteaa pillua yhteen. Minusta olisi ihana tavata jossain naisellinen ja kaunis nainen joka tulisi ja ottaisi minut. Naista haaveistani huolimatta en koe edes olevani bi, mutta en kuitenkaan usko, etta ikina voisin rakastua naiseen siten kuin mieheen ja miehen kanssa rakastelusta nautin taysilla myos. Olen vaan erittain seksuaalinen nainen ja siina kaikki.
 
..Nenne..
Naiset, naiset, kerran täällä vaan eletään: kokeilkaa :)

Ai että mun korvaan särähtää erittäin pahasti kun rinnoista käytetään nimitystä "tissit". Ja vielä toisen naisen sanomana :(
 
niinuskah
minustakin tuntuu että tuo ullahduksen teksti on miehen kirjoittama mutta minä olen lesbo ja haaveilen aina että minun kuviksen maikkani nuolisi minun märkää pimppiäni
 
m-61
Eräs tapaus kerran, kun vaimoni ystävätär oli meillä vierailulla ja nukkui viereisessä huoneessa: Olimme vaimoni kanssa yhdynnässä, vaimo päällä, minä alla, kun tämä vieras tuli hissukseen sänkymme viereen ja rupesi sivelemään vaimoni takamusta. Vaimoni kiihottui tuosta niin, että sai oman kertomansa mukaan sellaisen orkun, ettei koskaan ennen eikä sen jälkeen.
 
zinttu
iih, oon aatellu samaa ja sit mun kaverille sitä ehotin ;D oli siis oikeesti ihan sairaan ihanaa, kun sai hivellä naisen rintoja :p ja kun toinen nuolee pilluu :pP hei, jos vähänki mieli tekee, ettikää itellene nainen kokeiluu :DD en oo lesbo prkl. on oikeesti ihanaa ku kaks kiihottunutta naista hieroo pillujaan yhteen <3
 
margae
iih, oon aatellu samaa ja sit mun kaverille sitä ehotin ;D oli siis oikeesti ihan sairaan ihanaa, kun sai hivellä naisen rintoja :p ja kun toinen nuolee pilluu :pP hei, jos vähänki mieli tekee, ettikää itellene nainen kokeiluu :DD en oo lesbo prkl. on oikeesti ihanaa ku kaks kiihottunutta naista hieroo pillujaan yhteen <3

Mä ehdotin kaverille ku oltiin suihkussa ;pp se nuoli mun pilluu ja hinkattii vastakkain niitä <333 siis se tuntu niin hyvältä... oikeesti se on tosi ihanaa! mut en oo lesbo! nykyää tehää kaverin kaa aika usei ;)) se o nii ihanaa ol 69 <3 ja ku se tunkee dildoo ja nuolee samaa aikaaaahh..
 
Viimeksi muokattu:
namm
Ystäväni oli luonani yötä pari vuotta taakse päin. Pidettiin hauskaa, kuunneltiin musiikkia, juteltiin vaan, sellaisia tyttöjen juttuja vain. Melkein silmänräpäyksessä molemmat vain tuijotimme toisiamme ja olimme hiljaa. Heitin jonkun vitsin ilmaan, mutta silti oli hieman jäätävää. Sitten olin juuri avaamassa suuni sanoakseni jotain tähdellistä niin ystäväni suuteli minua. Olimme molemmat hämmästyneitä. Ja ystäväni oli sanomassa jotain, niin minä hiljensin hänet suudelmallani. Siitä alkoi kiihkeä yömme; märkiä suudelmia, kosteutta, kiihkoa ja mielihyvää. Pari päivää siitä yöstä eteenpäin aloimme seurustella, ja olemme olleet yhdessä jo reilut 2 vuotta. <3
 

Yhteistyössä