Kiihottavat kynnet

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Onkohan muilla vastaavaa fetissiä. Olen aivan kuumana pitkiin hyvin lakattuihin kynsiin. Mikään ei ole kiihottavampaa kuin pitkät hyvin lakatut punaiset kynnet. Aina kun näen sellaiset esim kaupan kassalla veitikkani jämähtää samantien seisokkiin. Naisia katsellessani kiinnitän aina ensin huomiota käsiin. Yleensä hyvin hoidetut kädet ovat naisilla joka muutenkin huolehtii ulkonäöstään. Mitä mieltä naiset ovat itse pitkistä kynsistä? On se vaan aika kiihottavaa kun niillä rapsuttaa oikeasta paikasta...
 
vierailija
Onkohan muilla vastaavaa fetissiä. Olen aivan kuumana pitkiin hyvin lakattuihin kynsiin. Mikään ei ole kiihottavampaa kuin pitkät hyvin lakatut punaiset kynnet. Aina kun näen sellaiset esim kaupan kassalla veitikkani jämähtää samantien seisokkiin. Naisia katsellessani kiinnitän aina ensin huomiota käsiin. Yleensä hyvin hoidetut kädet ovat naisilla joka muutenkin huolehtii ulkonäöstään. Mitä mieltä naiset ovat itse pitkistä kynsistä? On se vaan aika kiihottavaa kun niillä rapsuttaa oikeasta paikasta...
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Täällä sama. Punainen väri ja hyvin hoidetut kynnet saa polvet notkumaan. Ei tiedä mistä tosiaankaan johtuu, mutta kai sitä haluaa nähdä käsien vaeltelevan pitkin ihoa. Näölläkään ei juuri ole väliä, kun kädet on kauniit.
 
vierailija
Onkohan muilla vastaavaa fetissiä. Olen aivan kuumana pitkiin hyvin lakattuihin kynsiin. Mikään ei ole kiihottavampaa kuin pitkät hyvin lakatut punaiset kynnet. Aina kun näen sellaiset esim kaupan kassalla veitikkani jämähtää samantien seisokkiin. Naisia katsellessani kiinnitän aina ensin huomiota käsiin. Yleensä hyvin hoidetut kädet ovat naisilla joka muutenkin huolehtii ulkonäöstään. Mitä mieltä naiset ovat itse pitkistä kynsistä? On se vaan aika kiihottavaa kun niillä rapsuttaa oikeasta paikasta...
kyllä huolitellut kynnet ovat kiihottavat esim tarttuvat elimistäni ote.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Oma ehdoton suosikkini on ranskalainen manikyyri. Pitkä kynsipeti, virheettömät kynsinauhat ja siihen vielä sirot sormet niin on paketti kasassa. Liian pitkät kynnet eivät saa olla kuitenkaan. On vielä monta seikkaa mitkä merkkaavat, kuten kynnen kaartuvaisuus, kärjen muoto ym. Kädet kynsineen on minulle ehdottomasti kuumin juttu naisessa. Toki ei pakollinen. Ns. Tavallisetkin kädet riittävät jos muuten on nätti ja mukava
 

Yhteistyössä