Kiihottavia tekstiviestejä

  • Viestiketjun aloittaja Mandy
  • Ensimmäinen viesti
Mandy
Millaisilla tekstareilla olet saanut mies/naisystäväsi, puolisosi tms. sopivasti virittymään? Tai millaisia viestejä olet itse saanut, jotka ovat kiihottaneet sinua?

Vinkkejä sopivista viesteistä tahtoisin, sillä haluaisin virittää rakkaani jo valmiiksi tulevaa varten, ehkä hieman vihjailevasti, mutta kuitenkin niin ettei mikään jää epäselväksi. Oma pää tällähetkellä tyhjä, sillä tuntuu, että kaikki mahdolliset viestit on jo kokeiltu.
 
Jake
Riippuu paljon siitä millainen suhde teillä on, siis kuinka vapaasti puhutte ja millaisesta seksistä pidätte...? Villistä naimisesta vai hellästä rakastelusta... Ja millaisia viestejä olet lähettänyt.... Esim..?
 
Blondille sopivia
Mulla on tapana lähettää entiselle työkaverilleni sellasia pikkutuhmia tekstareita, jotka saa sen pään aina sekasin.
Sitten se tulee vaan käymään silmät loistaen niinkuin kaikilla kunnon pikkublondeilla on tapana ja kysyy, että haluaisinko mä antaa sille vähän banskua.
Ei siinä kauan tarvi brassailla, kun on pikkarit märkänä ja tyyny pyllyn alla. Koko käsittely kestää vartin ja viis viimeistä minuuttia se vinkuu täysiä. Eikä taatusti teeskentele.
Posket punaisina kiihkosta se tyttö potkii koko ajan jaloillaan ja puristaa pakaroistani munaa syvemmälle ja vauhti kiihtyy koko ajan kunnes on aivan sekaisin.
 
JS-kolkytjarisat
""Nirvanaan päästäksemme imen sinusta mehut vaikka viimeiseen pisaraan...toivottavasti ajattelet minusta samalla tavalla tänä iltana"" - jotenkin tuo jäi ns tulikirjaimin mieleeni eräältä kesäheilaltani.
 
Mandy
Jussi: kiitos, mutta hieman liian rivoa minun makuuni.

Jake: Puhumme keskenämme melko vapaasti, keskustelemme paljon esim. siitä mistä kumpikin pitää yms.
Hellä rakastelu on enemmän meidän juttu, mutta välillä on kiva heittäytyä myös todella villiksi...
Esimerkki viestejä: ""Arvaa mitä tekisi juuri nyt mieli?"" tai ""Kuvittelen itseni ottamassa kalusi suuhuni, ensi hieman suukotellen, kielellä kutitellen ja...""

Blondille sopivia: Kerro esimerkkejä lähettämistäsi viesteistä!!

JS-kolkytjarisat: aikas hyvä, tätä ehkä tulen käyttämään.

Raili: No eipä ole niin heikoilla, mutta olemme huomanneet, että pikkutuhmat ja vihjailevat viestit silloin tällöin antavat toisen päivään piristystä ja mielikuvitukselle töitä ;)
 
Matsonni
Odottaisin valmiina kiihottamalla tekokullin kanssa, hieroisin itseeni öljyä paidan sisään, pitsiset tangat jalassa sopivasti tyrkyllä kiimaisille soneille, jotka olisivat kullit tanassa odottamassa vuoroaan, että pääsisivät sun märän, öljyllä haluttavaan jumalaiseen vittuun... mmm...
 
Matsonni
Tulen auttamaan, sun märkä, haluttava, miehen unelma saa mun henkeni haukkomaan. Jos saisin kullilla koskettaa, tuota himokasta hunajaa. Se saisi minut laukeamaan, sun pehmeään uumeniisi, se minut villitsisi....
 
Aura
Etäsuhteessa ollessani lähetin kuvan itsestäni kauniissa korsetissa sanoilla "tulisitko irrottamaan mut, olisin jo kostea" kesken jätkän työpäivän. Siitä jatkui ihan kohtuullinen viestittely, joka päättyi lopulta molempien ollessa kotona varsin kosteaan puheluun. Siitä sai potkua seuraavaan tapaamisen odotteluun.
 
vahingossa
Joskus niitä saa ihan vahingossa.

Laitoin naisasiakkaalle vastauksena hänen tekstiviestiinsä, että laitatko liitteen sähköpostilla.

Pian tuli viesti:
" Joo pannaan illalla ;-) "
 
tuhinaa
Näin laitoin tänään naiselle töihin:

Voi helvetti mitä unta taas näin...nostappa ne ihanat pakaras siitä tuolista ja kanna jumalainen vartalos kotiin, täälä olis sille töitä
 
18v tyttö heii
Mulla on tapana lähettää entiselle työkaverilleni sellasia pikkutuhmia tekstareita, jotka saa sen pään aina sekasin.
Sitten se tulee vaan käymään silmät loistaen niinkuin kaikilla kunnon pikkublondeilla on tapana ja kysyy, että haluaisinko mä antaa sille vähän banskua.
Ei siinä kauan tarvi brassailla, kun on pikkarit märkänä ja tyyny pyllyn alla. Koko käsittely kestää vartin ja viis viimeistä minuuttia se vinkuu täysiä. Eikä taatusti teeskentele.
Posket punaisina kiihkosta se tyttö potkii koko ajan jaloillaan ja puristaa pakaroistani munaa syvemmälle ja vauhti kiihtyy koko ajan kunnes on aivan sekaisin.


rupes kiihottaa toi loppu;)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä