kiihottavin..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kokemus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kokemus

Vieras
Kertokaa kiihottavin/peras seksikokemus, minkä olette kokeneet. Ihmiset kertovat olevansa rakkauden lähettiläitä, varsinaisia seksipetoja ja himonussijoita, niin nyt niitä hekumanisia kertomuksia tänne.

T.annu

Moi Annu! Mun kiihottavin kokemus on se kun eka kertaa rakastelin... Siis poikuus tallella siihen asti. Hän oli 36v... Aika paljon mua vanhempi. Se oli ihanaa kun menimme 'nukkumaan', makoilimme aikamme jutellen... Sitten hän suuteli minua ja alkoi hyväillä kaluani joka tietty oli seissyt jo kauan aikaa:) olin hetken paikoillani, en voinut muuta... Niin ihanaa se oli. Sit rohkaistuin ja laitoin käden hänen jalkoväliin ja tunsin märän ja ihanan pehmeän Pimpin... Sitten aloin hyväillä hänen tissejä... Sekin tuntui tosi kiihottavalta. Ne oli aika suuret ja todella ihanan pehmeät... Hän oli XL-kokoa jos näin voi sanoa. Hän levitti jalkoja ja käännyin päälle... Hellästi hän ohjasi kaluni Pimpille... Hitaasti työnsin sisään... Se tuntui IHANALTA:) tämä kokemus kiihottaa mua vieläkin vaikka siitä on jo aikaa...

Olimme tyttökaverini kanssa illanistujaisissa tuttavapariskunnan luona. Muutamien juomien ja tanssittujen kappaleiden jälkeen lähdin käymään veskissä. En ehtinyt sulkea ovea
kun illan emäntä pujahti sisään ja kävi käsiksi jo tanssiessa nostattamaansa kaluun.
Yhden kappaleen aikana tyttö imi munaani ja sai
takaapäin hymystä päätellen hyvän pikapanon. Sydämet
pamppaillen palasimme parketille ja parinmuodostus jatkui säädyllisemmissä merkeissä..

Annoin vaimolle orkun sormilla junassa. Siis siinä paikallamme istuessamme. Takki vaimon syliin ja käsi helman alta paljaalle pillulle. Hän oli kiusannut minua pitkin päivää ja jossain vaiheessa kävi myös ottamassa pikkuhousut pois hameen alta. Tilanne oli niin kiihottava, ettei mitään järkeä, vaikka itse en saanut minkäänlaista ""hoitoa"" sillä kohtaa. Toki sen jälkeen meninne junan vessaan tekemään asian sääntöjen mukaisesti loppuun saakka, mutta tuo tuolissa vaimolleni antama orkku oli kyllä ikimuistoisen kiihottava! Oli ihanaa katsella, kuinka toinen ei pystynyt olemaan hiljaa naama peruslukemilla millään...

Oli iltapäivä, matkana hki - tre, sanomattakin selvää, että vaunu oli siis täynnä ; )

oltiin tutun ystävä porukan kanssa yhdellä ystävistämme juhlimassa ihan muuten vain. Meitä oli noin kymmenkunta tuttua. Ollaan aina oltu tavallaan räväkkiä tekemisissään, mutta silti aika siveellisiä. kello oli varmaan jotain vähän yli yhdeksän ja oltiin hyvässä nousu humalassa. Jutut ajautuivat normaalisti eroottisiin keskusteluihin ja siitä pieneen riitaan, jossa miehet kerskuivat kokemuksistaan ja kenellä on isoin. Itsekin sotkeuduin kehumaan itseäni seksin saralla ja sanoin että teillä miehillä tuskin kellään on niin isoa kuin itse olen saanut. Yksi mies tempaisi housut kinttuihin ja sanoi että on ollut sitten varmaan iso. Muut miehet rupesivat nauramaan ja sanoivat että niina ei noin isolla munalla voi tehdä mitään. Tilanne oli minulle niin nolo että sanoin ""tuskin ees toimii"" mies sanoi että kyllä toimii, kokeillaanko. Ajattelin nostaa panoksia että jätkä menisi noloksi ja sanoin itse että ""tässä ja nyt"" olin varma että tilanne olisi ollut siinä mutta mies otti housut kokonaan pois ja rupesi riisumaan minua. Rupesimme sitten kaikkien silmien alla naimaan. Se mies otti täysin ohjat käsiin ja sen kyllä tunsi. Tunsin tilanteen todella kiihottavaksi, kaikki katsoivat. Vaikka miehellä oli todella paljon liian iso, olin kiihotuksesta niin kostea että se mahtui minuun.
Kuvitelkaapa itsenne naimassa ystävienne edessä, vielä tuossa tilanteesa.