kiimainen narttu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maikku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
M

maikku

Vieras
olen todella kiimainen, ilman miestä.Hyväillen itseäni melkein joka ilta. Pilluni ei saa tarpeeksi. Fantasiani on vanhempi ukkomies joka nuolee pilluani ja hyväillee minua joka puolelta.Olisi myös ihanaa kokeilla perseenreikää.

Hei vaan, TEINIPOJU, nyt se pleikkarinohjain pois hanurista ja takas pelaamaan pois aikuisten jutuista.Jos olisit oikeasti puutteessa oleva nainen niin luulen että apua löytyisi.

Haluaisin nuolla pilluasi laittaa sormen sisääsi ja hieroa g-pistettäsi maistaa aina vaan märemmäksi tulevaa pilluasi. Haluaisin työntää ison kaluni huuliesi väliin hieroa sillä klitoristasi ja työntää välillä kaluni ihanien rintojesi väliin..............

hei kaikki on totta. Minulla on käynyt niin huonosti että mun mies halvaantui jokunen vuosi sittten ja olen ollut puutteessa sen jälkeen. Ei ole helppoa saalistaa miestä siihen tarkoitukseen kun kotona on sairas mies ja liuta lapsia. Voin vaan uneksia kaikesta hyvästå mitä minä jään paitsi.Ei ole muuta kuin omat sormet ja se ei ole sama asia kuin teidän ihanat kalut.

tässä sitä sit ollaan, sormi lämpimässä paikassa että on ihanaa. Voin vain ajatella kaikkea hyvää mitä sinä kanssani tekisit. Olen joskus kanssa miettinyt miltä tuntuisi rakastella miehen sekä naisen kanssa yhtä aikaa.Kolmeyhtä aikaa voisi olla tosi ihanaa.

Status
Viestiketju on suljettu.