Saat.Odotan täällä aika kiihoittuneena ja kosteana...Minkä ikäinen olet? Entä kuin pitkä kalu? Mä 175,70 ja terhakat pystyt rinnat ja nännit nyt kovana...
...oon 35/177/92 ja Kyrpä joka minulla on nyt kädessäni on n18cm ja suonikas isolla terskalla.....joka on nyt kiiltävänä ja spermaa valuvana odottaen vain sinua.. Ja kuumaa suutasi. Oletko kokeillut jo pillua kuinka märkä olet minä olen pillun puutteessa.... Voitko auttaa
Saat tehdä minulle ihan mitä haluat...Hyväilen täällä juuri itseäni,pilluni on aivan märkä ja odottaa suonikasta kulliasi mut ensiksi haluan nuolla sua. Panisitko myös peppuun,kartsa?
Sun lempinimi,niin. Nyt olet siinä ja otan sun suuren kalun käsittelyyn..Lirputtelen ensin kielenkärjelläni sun terskanpäätä ja vakoa samalla hieron isoja pallejasi,mmmh...Pikkuhiljaa otan kyrpäsi syvemmälle suuhuni ja imen pitkään ja kiusoittelen herkkiä kohtiasi.,hivelen anusreikääsi sormellani,meinaat jo laueta. Poikaystäväni haluaisi liittyä mukaan ja harrastaa myös seksiä kanssasi.,?
Etköhän itse ole kiiman vallassa, et kait muuten huutaisi kiimaasi täällä. Tuolla meidän naaprien navetassa olisi pari kiimassa olevaa lehmää, oiskos niistä apua pahimpaan tuskaasi?
Et sitten kunnioita naisia ollenkaan kun vertaat naapuris lehmiin. Häpeä paska....... On taas yks tiukkapipo joka ottaa nämä jutut tässä foorumissa kirjaimellisesti.. Kato itteäs peiliin ennenkuin tulet tänne.
Kiiralle
ei minulla ole sinua ja poikaystävääs vastaan mitään mutta ei oikein sytyttänyt....... ;o)
Juu,vaikutat oikein kivalta mieheltä,me ollaan tällasia vapaamielisiä ihmisiä ja tolla miehel on joku villitys menos ku sitä alkanu kiinnostaan toiset miehet.. Kaikkeahan pitää kokeilla,vai mitä?