Kiinnijäämisen vaara

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pikku Jussi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pikku Jussi

Uusi jäsen
04.06.2011
1
0
1
Makoilimme yhdessä poikaystäväni Jessen kanssa hänen sängyssään. Hypistelin punaista samettilakanaa sormissani ja nojasin häneen. Katselimme jotain romanttista elokuvaa, johon en itse asiassa keskittynyt, koska mielessäni pyöri vähän muita juttuja... Saisimme nimittäin olla lähes koko illan kahdestaan, koska hänen vanhempansa olivat matkoilla ja hänen isoveljensä tulisi vasta puolenyön jälkeen, baarikierroksellaan kun oli.

”Haluatko vielä poppareita?” kysyin Jesseltä. Vastaukseksi sain suudelman kaulalle ja jonkun epämääräisen murahduksen. Hän taisi keskittyä elokuvaan paremmin kuin minä. Hivuttauduin pois peiton alta ja sain päähäni järjestää vähän jotain muuta katseltavaa rakkaalleni.

Konttasin kissamaisen seksikkäästi sängyn yli ja hitaasti nostin popcorn-kulhon lattialta tarjoten rakkaalle kunnon näkymän takamukseeni. Tiesin, että näytin hyvältä, koska päälläni olivat vain punaiset stringit ja pienet pitsiliivit. Käännyin katsomaan olkani yli Jesseä ja nuolaisin huuliani pieni pilke silmäkulmassa. Jessen katse oli todella siirtynyt minuun.

Laskin kulhon hänen syliinsä, kömmin taas peiton alle ja pussasin häntä kepeästi huulille. Hän vastasi suudelmaan varsin kiihkeästi ja huomasin siinä olevan jo hieman kiimaa.

”Vai tuollasia sinulla oli mielessäsi?” hän totesi hitusen karhealla äänellä ja nosti popcorn-kulhon pois välistämme. Vastausta odottamatta hän työnsi peiton jalkopäähän ja kaatoi minut päälleen. Suutelimme tällä kertaa kiihkeästi ja ahnaasti.

Koitin sopertaa jotain samalla, kun hivuttauduin kunnolla hänen alleen, mutta ääneni ei kuulunut huuliemme välistä. Hänen pehmeät ja lämpimät huulensa vaelsivat kaulalleni ja sieltä alemmas kohti rintojani. Samalla tunsin jo hieman kovettuneen kalun reittäni vasten. Jesse painoi minut toisella kädellään itseään vasten tiukasti, mutta se olikin vain juoni, sillä tunsin samalla käden irroittavan liivieni hakaset selkäni takana vapauttaen rintani niiden puristuksesta. Samalla vauhdilla hän tarttui olkaimiin ja veti liivini kokonaan pois heittäen ne lopuksi lattialle.

Pian hänen suudelmansa ja kielensä etenivät kaulaltani rinnoilleni. Tunsin kuinka kuinka ihanat kädet ottivat rintani kuppeihinsa ja kuinka Jesse imaisi varovasti nänniäni. Koko kehoni värähti kuin sähköiskun saaneena nautinnosta ja aloin tuntemaan tuttua kihelmöintiä alavatsassani. Tiesin kostuvani kovaa vauhtia. Hänen näykkiessään pehmeästi rintojani alkoivat käteni vaeltaa samalla hänen selkäänsä koko ajan alemmas.

Kierähdin Jessen alta pois painaen hänet määrätietoisesti selälleen. Vedin hänen bokserinsa hitaasti alemmas, kunnes niiden sisältä paljastui vieterin lailla pompaten suonikas kulli. En malttanut enää odottaa, vaan kiskaisin housut häneltä kokonaan pois.

Nousin kontalleni hänen päälleen ja suutelin kultaani kuuman kosteasti huulille. Aloin laskeutumaan alaspäin kunnes pysähdyin peniksen kohdalle. Huuleni koskivat täysin turvonneen ja nousseen kalun juureen. Suutelin hieman kiveksiä ja jatkoin taas kalun hoitelemista. Kieleni lipoi juurta vähän ylemmäs, mutten kuitenkaan halunnut koskea vielä pyhimpään paikkaan. Suutelin ja imin vartta, sekä kuuntelin tyytyväisiä murahduksia.

Sitten siirryin ylemmäs. Kosketin varovasti kielelläni terskaa maistaen sen suolaisen maun. Enää en malttanut odottaa vaan otin koko kovan komeuden suuhuni imien sitä vähitellen yhä voimakkaammin. Hetken kuluttua koko kalu oli syvällä suussani ja runkkasin samalla sen vartta. Jesse oli selvästi tyytyväinen tilanteeseen, koska hän murahteli jo lujempaa ja hengityskin vaikutti vähän raskaammalta.

Hän tarttui työnsi sormensa hiuksiini ja rutisti niitä samalla työntäen päätäni lähemmäs häntä. Kalu oli aivan kurkussani kiinni ja en enää jaksanut yhtään kiusoitella, vaan aloin runkkaamaan todella lujaa.

”Mä tuun ihan just!” kuului sanat hänen suustaan. Muutaman sekunnin kuluttua tunsin kuinka penis suussani alkoi nytkähtelemään pumpaten spermaa suuhuni ja sylkien osan rinnoille ja naamalleni. Nielin kaiken ja nuolin huulenikin vielä. Sekä tuon iloisen veijarin, joka alkoi veltostumaan kädessäni.

”Nyt on sun vuoros rakas”. hän sanoi hiljaa ja matalalla äänellä. Jesse käänsi minut sängylle alleen ja aloitti suutelemaan vatsaani. Kieli siirtyi aina vain alemmas ja alemmas, kunnes hän pääsi häpykummulleni. Täysin posliini pilluni sykki yhä stringeissäni, kunnes Jesse veti ne hellästi jalastani. Samalla hän painoi jalkojani hieman enemmän erilleen. Ilkikurisesti hymyillen vastustin tätä, kunnes hän painoi polveni levällään paljastaen koko pilluni, joka oli nyt hänen edessään kuin tarjottimella.

Ilmeestä päätellen tarjonta miellytti miestä ja pian hän jo lipoikin sisäreisiäni siirtyen lopulta häpyhuulilleni. Vinkaisin nautinnosta, kun etsiskelevä kieli osui suoraan keskelle huulteni väliä ja sieltä löytyvää herkkunappulaa.

Aluksi tunsin kielen etenevän pitkin ja hitain vedoin. Pian kaikki tuntui jo niin hyvältä ja kiihottavalta, että tunsin olevani tulossa. En kuitenkaan halunnut tulla näin.

”Kulta, tuu mun sisään!” ynisin nautintoni pyörteissä.

Tästä hän vaan innostui kiusoittelemaan ja menoa jatkui vielä varmaan kymmenisen minuuttia.

"Vittu mua panettaa!" kiljuin muutamaan otteeseen, mutta ilmoitus ei näyttänyt vaikuttavan häneen.

Olin täysin avuton tuon kiusoittelevan kielen edessä, joka välillä pyöri pillunhuulilla ja välillä upposi sisälleni. Jesse levitti välillä minut käsillään niin auki, että pelkäsin ratkeavani, mutta kivun sijasta tunsin vain kiimaista nautintoa. En voinut muuta kuin pumpata limastani ja kuolasta valuvaa sykkivää pilluani vasten poikaystäväni kasvoja. En nähnyt enkä kuullut mitään, tunsin vain ihanaa nautintoa kielen ja sormien tutkiskellessani minua herkimmistä paikoistani. Välillä tunsin, että Jessen kieli tai sormi taisi livahtaa yhteisesti sovitulle kielletylle alueelle pepullani, mutta en pystynyt piittamaan siitä. Lopulta, kun sisälläni oli jo kolme sormea vatkaamassa litimärkää valuvaa pilluani ja kultani kiemurteleva kieli piiskasi klitoristani, sain todella jättimäisen orgasmin.

Pilluni sykki vimmatusti hänen sormiensa ympärillä, mutta hän ei kuitenkaan ottanut sormiaan pois sisältäni. Orgasmini viimeisten vavahtelujen loppuessa suutelimme kiihkeästi ja minua panetti taas valtavasti, sillä Jessen sormet kiemurtelivat vieläkin sisälläni. Samalla huomasin, että hänen kalunsa oli taas juhlakunnossa ja silmäni eivät enää totelleet minua, kun koitin kääntää katseeni pois siitä.

”Joo, tota sun rivot puheet kiihotti mua iha sikana taas...” hän kuiskasi hiljaa kenties samalla myöntäen, että pieni pervoni oli vieraillut kielletyllä alueellani sormineen.

”Tuu mun sisää, jooko?!” sanoin taas ja tällä kertaa kultani oli selvästi samaa mieltä kanssani. Hän repi nopeasti kondomipaketin auki ja rullasi yhden itseensä minun suudellessani hänen niskaansa. Hän työntyi liukkaaseen pilluuni muutamalla työnnöllä ja työnsin lantiotani samassa tahdissa. Huohotin aika lujaa ja inisin. Kiersin jalkani Jessen ympäri ja painoin kantapäilläni hänen takamustaan itseäni vasten yhtä tiukemmin ja tiukemmin.

"Tuu mun päälle." Jesse pyysi, eikä minulla ollut mitään sitä vastaan.

Käännyimme toisinpäin hänen ollessa minun sisälläni ja jatkoin ratsastamalla hänen yllään. Tunsin Jessen tiukan otteen lanteistani ja nautintoni oli todella nopeasti huipussaan hieroessani itseäni hänen lantiotaan vasten.

”Purista mua!” vaadin ja Jesse teki työtä käskettyä tarraamalla pakaroihini niin kuin mies voi vaan perseeseen tarrata. Samalla hän kohotti lantiotaan upoten entistäkin syvemmälle mettä valuvaan vittuuni, joka halusi vain saada lisää tuota suonikasta kyrpää sisäänsä.

Rakkaani kädet siirtyivät painelemaan ja hypistelemään rintojani, mikä vaan nopeutti tuloani. Lopulta sain orgasmini ja selkäni kaartui tiukalle kaarelle. Jesse nosti päätään tyynyltä ja tukahdutti ei niin vaimeat huutoni suudelmaan, jonka halusin vain jatkuvan ja jatkuvan lantioidemme vielä pumpatessa orgasmini jälkimaininneissa.

Aloin olla jo aika väsynyt, mutta Jessen eritteistä kiiltelevä kalu ei ollut saanut riittävästi, sen verran kivisenä se sisälläni tuntui. Jesse vetäytyi ulos minusta ja minä kellahdin mahalleni vuoteelle maaten raukeana ja saaneena. Mutta samalla tunsin kuinka hän kävi taakseni ja pian tunsin ison terskan painautuvan takamustani vasten.

”Ei sinne.” vinkaisin vaistomaisesti, vaikka tiesin, että ei hän oikeasti ollut menossa pieneen peppureikääni. Työnsin takamustani häntä vasten ja tunsin kuinka Jessen naimisesta liukas kyrpä upposi suoraan syvälle sisälle melkein vihlaisten kipeästi pohjasta. Eikä aikaakaan, kun määrätietoiset ja rytmikkäät työntelyt herättivät haluni jälleen ja painoin kämmeneni tiukasti jalkoväliini rakastelemisesta turvonneita huuliani vasten.

En malttanut enää maata, vaan vedin jalkani koukkuun mahani alle ja notkistin selkääni pyllistäen, jotta takamukseni oli oikein pystyssä.

”Katselkoon nyt sitten herkkujani.” ajattelin ja ja laitoin käteni pakaroilleni. Levittin pakaroitani ja takareisiäni niin kovaa kuin pystyin paljastaen niiden välistä löytyvät herkut Jesselle. Kiihtyvästä huohotuksesta ja lantiollani tiukkenevasta otteesta päätellen poika tykkäsi näkemästään.

Olin todella märkä ja limainen, kun laitoin käteni takaisin jalkojeni väliin. Tunsin sormiani vasten sekä tykyttävän pilluni että kultani kovan kyrvän, joka ihanan säälimättömästi pumppasi minua. Olin taas lähellä orgasmia ja murahtelusta päätelleen niin oli Jessekin. Juuri, kun olin alkanut hieroa kiivaasti turvonneiden huulien välissä olevaa klitoristani tullakseni uudestaan, tunsin kuinka Jessen peukalo vaelsi piukan pyllynreikäni päälle.

”Ei, Jesse ei!” ehdin parkaisemaan, kun tunsin kuinka peukalo luiskahti sisään aiemmasta nuolemisesta liukkaaksi jääneeseen peppuuni. Toisin kuin olin luullut, pyllyssäni oleva peukalo ei tuntunutkaan alkujärkytyksen jälkeen ollenkaan pahalta, vaan aivan ihanan irstaalta. Notkistin selkääni entistä enemmän, koska halusin saada koloissani olevat tunkeilijat entistäkin syvemmälle itseeni. Pian tunsin kuinka Jesse alkoi tulla sisälläni enkä kestänyt enää vaan laukesin itsekin nautinnosta uikuttaen ja pyllyäni pyörittäen. Nautinnon kouristelu ei tuntunut loppuvan ollenkaan, vaikka Jesse otti peukalonsa pois minusta ja sen jälkeen kalunsa.

"Se taisi tuntua hyvälle?" Jesse kysyi varovasti, kun hengityksemme oli tasaantunut.

"Joo, olihan se ihan kivaa..." sanoin hämilläni, vaikka äsken saamani orgasmi oli yksi parhaimmista ikinä.

"Mutta sovittaisiinko, että pidetään se edelleenkin kiellettynä alueena?" pyysin ja suljin silmäni samalla miettien miltä olin mahtanut näyttää Jessen silmissä, kun hän oli painanut peukalonsa aukinaisten pakaroiteni väliin upottaen sen pieneen pyllynreikääni ja olinkin suuttumisen sijasta painanut itseäni häntä vasten.

Suutelimme sängyllä hetken ja tajusimme vihdoin pysäyttää elokuvan, joka oli juuri loppumassa. Puimme raukeina kylpytakit yllemme ja lähdimme keittiöön hakemaan juotavaa. Olohuoneessa meitä kuitenkin odotti pieni yllätys. Hänen isoveljensä muutamine kavereineen katsoi meitä kysyvästi. Katsahdin nolona kultaani, joka oli myös selvästi hämmästynyt.

”Tuota, paljonkos se kello on?” änkytimme lähes yhteen ääneen.

”Sen verran, että me ollaan kuultu kaikki.” hänen isoveljensä sanoi ja kaikki jätkät purskahtivat nauruun.

”Ai öööö joo totaa, siis ihan oikeasti meillä oli vain se leffa päällä...”, Jesse sönkötti jätkille.

”Justjust, iha muute vaa sun naamas on vähä Jessen nesteis”, joku heistä vastasi selvästi minulle.

”Se niistä valheista, ettemme ole koskaan harrastaneet seksiä. Hienoa.”, ajattelin.

Kävelimme ripeästi keittiöön ja suutelimme taas hieman kiihottuneina kiinni jäämisestä. Huuhtelin nopeasti kasvojani vedellä ja otimme juotavaa jääkaapista. Käytävällä huomasimme kuinka Jessen isoveli seisoi veljensä huoneen ovella ja hänen selkänsä takaa näimme kaikki alusvaatteet lattialla, sekä kaikki popcornit ympäri huonetta.

"No, eivätpähän tiedä kaikkia salaisuuksia." mietin ja samalla ajattelin, että ehkäpä Jesse saa leikkiä peukalollaan joskus toisenkin kerran...

Yhteistyössä