Kiinnikekivut

  • Viestiketjun aloittaja Meikku
  • Ensimmäinen viesti
Meikku
Moikka!

Sairastan endometrioosia ja kuin ihmeen kautta odotan pienokaista :). Menossa on rv18 ja muutama viikko sitten alkoivat kovat alavatsakivut. Lääkäri tutkimuksissa päätyi niiden johtuvan lukuisista kiinnikkeistä, joita endon johdosta on kasvanut. Sitten hän vain sanoi että kivut saattavat EHKÄ helpottaa raskauden puolenvälin jälkeen tai sitten EHKÄ jatkua loppuun saakka. Onko muita kohtalotovereita? Onko teillä kivut helpottaneet ja jos, niin milloin?
 
Mimitsu
Moikka!

Itse olen vasta rv 8+2, mutta mulla on ollut koko alkuraskauden samanlaisia alaselkä/-vatsa kipuja kuin endon kanssa. Sairastan eritt. vaikeaa endometrioosia ja meille kanssa tulossa yllätysvauva :) Tänä aamuna taas vihloo alaselästä ja -vatsasta, aivan kuin endokivut...viime viikolla soitin jo neuvolaan, että mistä nämä johtuu; sanoi olevan tavall. voimakkaampia istukan kasvukipuja, joihin varmasti vaikuttaa myös endon kiinnikkeet, jatkossakin.

Tsemppiä meille endolaisille loppuun asti!

Mimitsu 8+2
 
Meikku
Moi!

Onnea yllätysvauvan johdosta! Mukava että joukossa on muitakin endolaisia, jotka ovat saaneet kokea tämän uskomattoman onnenpotkun :)

Tätä onnea vaan varjostaa nämä pirulliset kivut... Täytyy ilmeisesti vaan purra hampaat yhteen ja kestää. Meidän neuvolasta en saanut mitään kivunlievityskeinojakaan, ei niitä kuulemman ole (?) Panadolista ei tunnu apua olevan. (Enkä sitä haluaisikaan lähes joka päivä popsia.) No, omalla kohdalla välillä liikkuminen tuntuu helpottavan oloa. Mutta sitten taas välillä auttaa kun saa mahdollisimman rennon lepoasennon.

Tsemppiä!

Meikku
 

Yhteistyössä