Kiinnittymisvuodosta..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Tuutti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"Tuutti"

Vieras
Kuinka pian kiinnittymisen jälkeen tuota kiinnittymisvuotoa voi tulla?

Mulla oli rinnat kipeät ja valkovuotoa 1,5 viikkoa sitten (ovis?). Maanantaina "nipisteli" mahaa ja eilen pyyhkiessä tuli vaaleanpunertavaa valkovuotoa. Eli onkohan mahdollista, että kyseessä oli kiinnittymisvuotoa vai onkohan mun kierto sekaisin? Tänään ei siis ole tullut mitään, eikä mulla ennen menkkoja aikaisemmin ole mitään tuhrutellut..

Itse pidin aiemmin tuota ns.kiinnittymisvuotoa hölynpölynä, mutta en ehkä enää kun omalle kohdalleni se sattui. Eli nyt jo loppuraskaus menossa, mutta raskauden alussa noin viikko ennen menkkojen alkua tuli rusehtavan verestävää vuotoa yhtenä päivänä vähän ja ennätin jo surra että taas ne menkat alkaa...Kun kys.vuotoa tuli vain tuona yhtenä päivänä eikä seuraavana päivänä mitään niin toiveet heräsivät. Olisinko tehnyt raskaustestin n. 4pvä kys. vuodon jälkeen ja ihan selvä positiivinen se oli!

Jos raskautta toivot niin pidetään peukkuja, voiko olla kumpaa vain ja aika sen kohta näyttää!

Mä kans ajattelin ennen, et kiinnittymisvuotoa ei oo olemassakaan. Mulla 4 raskautta takana eikä tippaakaan verta koskaan. Tässä raskaudessa tuli n.viikko oviksesta limaverta. Siitä muutaman pv päästä alkoi ruskeahko tuhru ja ajattelin et menkat tulee ennakkoon. Tuhru vaan jatku vähäisenä eikä yltyny vuodoksi ja het n.5pv eka tipoista teinkin selkeen plussatestin. Eli kerta oli ensimmäinen ja mulla vuosi siis useamman pv sitä ruskeaa vanhaa verta.

Kiitos vastauksista, lisää kokemuksia kaipailen.

Lapsi on siis erittäin toivottu, nyt 8kk yritystä takana. Koskaan aikaisemmin ei ole tullut mitään tuhruttelua, vaan menkat alkaneet ihan selkeästi kunnon vuodolla. Eilen ei tosiaan tuhrutellut, muttä tänään aamulla taas pyyhkiessä tuli veristä limaa.

Yhteistyössä