Kiinnittymisvuodosta???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja +++
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

+++

Vieras
Me olemme yrittäneet lähes 2vuotta tuloksetta, ja nyt kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa niin pari päivää myöhemmin tulikin hyvin niukkaa "tuhrua" / vuotoa. Ei jatkuvaa vaan aina välillä. Sitä kesti ainoastaan 2 pvää ja yleensä minulla on runsaat kuukautiset jotka kestävät 6-7 päivää. Kierron pituus 21 -28, yleensä tuo 21. Menetin jo toivoni tämän kierron suhteen mutta sitten tulin muistaneeksi kuulleni kiinnittymisvuodosta, voisiko tämä olla sitä? vielä en tohdi testiäkään tehdä, jos viikon päästä vasta :)

Saattaa hyvinkin olla tai sittenhän on niitä niin sanottuja valekuukautisia tai muuten vain pientä tuhrua alkuraskaudesta. Tosin jos vain maltat, niin odottele vielä muutama päivä, jotta hormoonitaso ehtii kunnolla nousta, jos on noustakseen. Ei sun sitten tarvitsen vähän väliä testailla ja hermoilla, jos ei ensimmäisessä testissä vielä plussaa näykään. Pidän täällä peukaloita pystyssä, että tosiaan tällä kertaa olisi tärpännyt!!! :)

Suosittelen testaamaan vielä noin viikon päästä. Mulla ei ainakaan raskaustestissä näkynyt plussa vielä silloin, kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa, vaan siitä suunnilleen viikon päästä. (En kyllä testannutkaan kuin ne 2 kertaa)
Mulla oli myös silloin ainakin viikon mittaiset niukat "valemenkat".

Hei,

Meillä kolme lasta ja ikuinen vauvakuume vaan vaivaa,nuorimmainen on nyt reilun vuoden ikäinen. Minulla on aina ollut epäsäännölliset menkat ja ovulaation kanssa ongelmia, joten clomeja on tullut popsittua, kuten nytkin tähän viimeisimpään kiertoon. Su oli kp 24 ja alkoi hieman verinen tuhruvuoto..ajattelin et sepä taas tästä kierrosta...no tuhruttelu jatkui, normaalisti vuodan kuin koski, ja tänä aamuna,kp 26, tein testin ja tulos oli Raskaana. Esikoisen kanssa mulla oli myös valemenkat, silloin runsaammat ku nyt ja merkkasin ne täysin menkoiks....sit ulrassa alkoivat epäillä olisko olleet valemenkat sikiön koon mukaan.

Pietään peukut ja varpit pystyssä, et saan susta kaverin oottamaan joulupukkia!

voi kun ihana juttu, onnea sinulle Ellinoora74. Toivottavasti tämäkin nyt olisi tärpännyt, edelleenkään ei ole täti saapunut, mutta vielä en tohdi testata jos ensi viikosta sitten ;)

Testi tehty, ja niin puhdas nega kun vaan voi olla. Ei kyllä tosin ole tätikään kurvannut kylään joten mistä lie mahtaa johtua. Ehkä vaan olen niin kuitenkin stressannut asiaa tai jotain...

Yhteistyössä