Kiinnittymisvuoto - kokemuksia? Itselläni outoa vuotoa 10dpo.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "lilly"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"lilly"

Vieras
Onko kenelläkään kokemusta ns. kiinnittymisvuodosta? Minulla tuli äsken vessareissulla outoa rusehtavaa välivuotoa - ovulaatio oli noin 10 päivää sitten. Tällaisia välivuotoja ei ole koskaan aiemmin ollut vaan kuukautiskierto aina lähes kellolleen 27vrk. Vuotoa tuli ihan pyttyyn asti, eikä vain pyyhkäistessä paperiin. Ihmetytti sen verran, että googlettelin asiaa ja sain "vastaukseksi" mahdollisen kiinnittymisvuodon - en tosin mistään informatiiviselta sivustolta vaan joistakin foorumikeskusteluista vauva -lehden palstalta.

Eli jos jollakulla on omakohtaista kokemusta niin kuulisin mielelläni.

Mulla on joskus tuollaista rusehtavaa vuotoa ennen menkkoja. En tiedä mistä johtuu. Raskaanaollessa mulla ei kyllä ollut minkäänlaista kiinnittymisvuotoa, vaan aina ihan kirkasta. Mutta ajan kanssahan tuo selvinnee.

Minulla oli kiinnittymisvuotoa, kiertopäiviä en muista. Mutta tuli aikaisemmin kuin seuraavien kuukautisten olisi pitänyt alkaa. En edes älynnyt epäillä kiinnittymisvuodoksi, ihmettelin vain kun menkat tuli ainakin viikkoa aikaisemmin kuin tavallisesti, ja normaalia niukempana.

Yhteistyössä