Kiinnittymisvuoto/kuukautiset/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja neurootikko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

neurootikko

Vieras
Alan olla tosi epätoivoinen raskaaksi tulemisen suhteen. Aina kun kuukautiset alkaa, epäilen, että kyseessä olisikin kiinnittymisvuotoa:(
Moinen tarkkailu alkaa väsyttää.

Nytkin alkoi ruskea tuhruvuoto kp 20, kun kierto normaalisti on 23-24 päivää.
Ovulaatiosta on 7-10 päivää. Tietenki aloin epäillä, että kyseessä nyt olisi kiinnittymisvuoto. Alavatsaan on sattunut pari päivään, alaselkä on kipeenä, oikeanpuolen munasarjoihin sattuu, pyörryttää, itkettää jne.

Sanokaa nyt minulle, että lopetan tämän arvuuttelun. Eiköhän noi kiinnittymisvuodot ole aika harvinaisia? Tätä on tullut koko päivän juoksevana paperivuotona.

Mulla on vain kerran 5 raskaudessa (joista 2 päättynyt km) tullut ns. kiinnitymisvuoto, tässä viimeisessä. Tullut kyllä varmaan viikon ennen kuin kuukautisten olisi pitänyt alkaa.

[QUOTE="vieras";26312676]Mulla on vain kerran 5 raskaudessa (joista 2 päättynyt km) tullut ns. kiinnitymisvuoto, tässä viimeisessä. Tullut kyllä varmaan viikon ennen kuin kuukautisten olisi pitänyt alkaa.[/QUOTE]

Alan olla tosi väsynyt tähän arvuutteluun. Täytyy iskostaa itselle, että en ole raskaana kunne sen selkeästi näkee. Ei mitään vuotojen, rintojen ja testien tuhrustamisia.

Olisiko sinulla liian lyhyt kierto ja siksi et ole raskautunut?

Sitä olen tässä surrut ja itkenyt. Edellisessä kierrossa osui seksi ja ovulaatio kohdilleen, lutealivaihe jäi vain kuuteen päivään:( Nyt sitten oli tämä 20 päivän kierto. Yleensä se on kyllä ollut 25 päivää.

Mulla on vielä yksi testi jäljellä. Pitäisikö mun tehdä se ja todeta oman mielenrauhani vuoksi, että nyt riitti. Alan kohta kuvitella itselleni kaikenmaailman valemenkkoja ja breakthroug vuotoja.

Mulla tuli kiinnittymisvuoto melkein viikko sen jälkeen kun menkat olis pitäneet alkaa :whistle: ja oli siis sellanen parin tipan ruskea läntti pöksyissä..

Esikoisen kohdalla vuosin menkkojen aikaan vaaleanpunaista :D

Sitä olen tässä surrut ja itkenyt. Edellisessä kierrossa osui seksi ja ovulaatio kohdilleen, lutealivaihe jäi vain kuuteen päivään:( Nyt sitten oli tämä 20 päivän kierto. Yleensä se on kyllä ollut 25 päivää.

Mulla on vielä yksi testi jäljellä. Pitäisikö mun tehdä se ja todeta oman mielenrauhani vuoksi, että nyt riitti. Alan kohta kuvitella itselleni kaikenmaailman valemenkkoja ja breakthroug vuotoja.

mulla nuo ennen aikaset tuhruttelut on olleet kemiallisia raskauksia, menneet kesken ennen kuin ovat kunnolla alkaneet : / Sun kannattaisi kokeilla saada lääkkeitä tuon luteaalivaiheen pidentämiseen. Muistaakseni terolutit ovat sitä varten :)

Hei onko teillä tullu pieni vatsakramppi kiinnittymisvuodon yhteydessä? Mulla tänään yhtäkkiä kramppas alavatsaa nopeasti ja sen jälkeen tuli vähän rusehtavaa vuotoa. Nyt on kp 25 menossa....kierto on vaihdellut 28-32 päivän välillä. Tätä ruskeaa tiputtelua on kyllä ollut monesti ennenkin, eikä raskautta. Toivois vaan niin kovasti, että vihdoin tärppäis.

mulla on kaikissa raskauksissa(7) ollu ns. kiinnittymis vuotoa. Kiinnittyminen tapahtuu noin 6 vuorokauden jälkeen siitä ovulaatiosta. Ja mulla on ollu sellasta todella vaalean ruskeeta ei sitä voi sanoo vuodoks ku oon käyny vessassa ja pyyhkiny niin on tullu sellasta ja pari kertaa tullu ihan vähän verta. Ja on ollu menkkamaisia kipuja,selässä ja mahassa..

hei
olen käynyt läpi kaksi keskenmenoa , kummatkin kaavittiin .. mulla 5kk kierto ollut teroluteilla normaali .. säännöllinen. Tänään kierron päivä 23 alamahaa vihloillu , jomottanut menkkojen ei edes pitäis alkaa vielä yleensä vasta 25 päivä.. tänään olllu todella vähästä haalen punasta tuhnu vuotoa .. voisiko olla kiinnittymisvuotoa ?? kun ei oo siis mitää suurta vuotoa, kuten yleensä mulla menkoissa on .. tällä kuulla on väsyttänyt ja tuntuu että alamahas kuin täynnä ilmaa.. omituinen tunne en osaa sitä selittää vuoto niin vähästä vain , että vähän paperiin tullut wc käydessä , alamahaa nipistää välillä ... itsestä tuntuu sopisi kiinnittymis vuodon oieisiin mulla kierto yleensä 28-30 vrk/ päivää... osaisiko joku kertoa voisko tää olla sitä mitä luulen ???

Mulla molemmissa raskauksissa tullut kiinnittymisvuotoa, sellaista veristä, noin viikon kuluttua ovulaatiosta. Sitten on alkanut juilinta mahassa, väsymys ja palelu. Sulla on melko lyhyt kierto, itse kävisin gynellä puhumassa tuosta.

Nostan tätä vanhaa ketjua
Mulla vahva ovisplussa kp12
Siitä 8pv päästä alkoi limaista v.pun vähäistä vuotoa, seur pv tuli hailakan punaista vuotoa ja sitten loppui
Nyt 29/28 eikä menkkoja kuulu. Ei missäön vaiheessa ole ollut pms-oireita rinnat oli tosi arat tuossa viime viikolla, olo seesteinen, ei ärtyisä kuten menkkoja edeltävinä hetkinä
Lömpö pysytellyt 37.1 nyt siitä asti kun se pieni vuoto oli, ja Ovulaatiosta siihen pieneen vuotoon saakka oli myös lämpö koholla, päiväksi laski 36.8 silloin vuodon aikaan.
Mitähän tää on, kun normaalisti vuodan 5pv, mrnkkakivut kovat ja nyt niitä ei ole. Vielä ei ole rtestiin tullut kuin ns viivanpaikka

Yhteistyössä