Kiinnittymisvuoto, minkälaista?

  • Viestiketjun aloittaja Ulalla
  • Ensimmäinen viesti
Ulalla
Hei!

Täällä olis yksi pitkäkiertolainen (kp50/?) ja viime viikolla oli kunnon ovislimat ja kohdunsuu korkealla, pehmeä ja todella auki. Eilen oli tullut aivan peukalonpään verran sellaista ruskeanpunertavaa vuotoa ja ajattelinkin, että pian alkaa. No ei ole tullut mitään sen jälkeen ja mietinkin, että voiskohan olla kysessä kiinnittymisvuoto. Ekassa raskaudessa sitä ei ollut joten en tiedä yhtään voisko se olla noin vähäistä. Eilen oli myös notkahdus lämmöissä (0,3 astetta) ja tänään oli noussut (0,7 astetta eilisestä) Kohdun suu on ollut jo montapäivää kiinni ja napukka kova. Eli ei ainakaan ihan justiin menkatkann ole tulossa eikä tosiaan ovikseltakaan. Yleensä tietää jo siitä että kohdun suu on todella pehmeä, että mnkathan ne sieltä pian.

Jos jollain on kokemusta kiinnittymisvuodosta raskautuessaan niin kiitti tiedosta jo etukäteen!

Jään jännäilemään.

 
toivottavasti
Mun mielestä kiinnittymisvuoto on hyvin hyvin vähäistä, jota tulee ihan hiukan paperiin pyyhkäisyllä. Oletko googlettanut enemmän tietoa?

Pidämme sinulle peukkuja!
 
ulalla
Googlettanut olen ja monella vuoto on ollut juuri tuollaista vähäistä. Sitä oli tosiaan ihan sellainen peukalonpäänkokoinen läntti ja sen jälkeen ei ole näkynyt. Ajattelin odotella nyt tuonne keskiviikolle testailuja kun sitten olis viikko tuosta omituisesta vuodosta. No voihan tuo olle jotain muutakin tietenkin, mutta vähän nostaa kyllä toiveita.

esikoisesta ei ollut mitään vuotoa tai en ainakaan huomannut.
 
minullakin
Miten kävi ketjun aloittelijalle? Minulla tilanne se että toissa päivänä vessassa käydessä tuli tosi tosi vähän verta, ja heti tuli mieleen ett voiko olla kiinnittymisvuotoa?? Mulla oli sillo ovulaatiosta 6päivää, ja luin jostaki ett se ois just jotaki 5-6päivää... Jännittävää, koska koskaan ennen ei ole ollut tällaista. Eniten minua tässä vielä epäilyttää, ett voiko se kiinnittymisvuoto olla niin kamalan vähäistä. Iha pari tippaa?!?
Kertokaa muut kokemuksia.
 
Jane75
Moi,

Itsellä oli kiinnitymisvuoto kyllä runsampaa kuin yllä kuvattu, ajattelin jo että menkat alkaa noin viikon etuajassa. Ensiksi oli vähän punertavaa vuotoa, mutta todella nopeasti muuttui ruskehtavaksi. Sellaista vähäistä tihkua ehkä kolmen, neljän päivän ajan niin että siteessä näkyi ja myös pyyhkiessä - aika usein menkat on alkanut tällä tavalla hiipien, joten odottelin koko ajan että millon ne oikeasti alkavat. Mutta eivät vaan alkaneet - nyt rv 8+2 menossa ja kerran yksityisellä ultrattu ja sydämenlyönnit näkyivät, eli siellä on ihan oikeasti jotakin.

Peukut pystyssä aloittajalle, nyt jo varmasti tiedossa kuinka kävi?
 
Aaja76
Mulla kiinnittymisvuoto oli enemmänkin verensekaista limaa. Eikä se kestänyt kuin muutaman tunnin, illalla huomasin vessassa käydessä et paperiin jäi veristä limaa. Mietin et "prkle menkat alko". Aamulla oli enää aavistus sitä limaa paperissa mut siteeseen asti sitä ei tullut yhtään. Tuolloin oli kp 24 ja ovis oli kp 12. Ja sitten kp 28 aamuna testasin selkeen plussan Clearbluella.
 
vauvakuumeinen
hei!! me haluttais miehen kans vauva ja ollaan täs jonki aikaa yritetty, mut epäsäännölliset menkat nii ei meinaa onnistua muutama viikko sitten otin ekan keltarauhashormoni kuurin ja sen jälkeen toiveet ollu korkeella. sit kävin vessassa ja tuli sitä sellasta rusehtavaa vuotoa kans ja ajattelin jo et "voi ei taas menkat" mut ehkä ei ookkaan.. :) toivottavasti ei.. mä niin kovasti haluisin sen vauvan jo.. :)

onnee kaikille vauva yrityksiin ja jo raskaana oleville!! :)
 
nojaa
Alkuperäinen kirjoittaja -93:
siis että kun tulee kiinnittysmisvuotoa ni on raskaana? Itellä on tullu jo n.5 päivää... Menkkoja todellakin odottelemassa!
no siis riippuu mimmosta vuotoa... ei kaikki vuodot viittaa raskauteen. Ehkä sulla kyseessä siis vaan niukemmat menkat? Kiinnittymisvuoto on vähäistä ja mulla kesti vaan yhden päivän ajan. Ei tullut ollenkaan suojaan asti, vaan pyyhittäessä vähäsen.
 
Muumi
Hei!

Täällä olis yksi pitkäkiertolainen (kp50/?) ja viime viikolla oli kunnon ovislimat ja kohdunsuu korkealla, pehmeä ja todella auki. Eilen oli tullut aivan peukalonpään verran sellaista ruskeanpunertavaa vuotoa ja ajattelinkin, että pian alkaa. No ei ole tullut mitään sen jälkeen ja mietinkin, että voiskohan olla kysessä kiinnittymisvuoto. Ekassa raskaudessa sitä ei ollut joten en tiedä yhtään voisko se olla noin vähäistä. Eilen oli myös notkahdus lämmöissä (0,3 astetta) ja tänään oli noussut (0,7 astetta eilisestä) Kohdun suu on ollut jo montapäivää kiinni ja napukka kova. Eli ei ainakaan ihan justiin menkatkann ole tulossa eikä tosiaan ovikseltakaan. Yleensä tietää jo siitä että kohdun suu on todella pehmeä, että mnkathan ne sieltä pian.

Jos jollain on kokemusta kiinnittymisvuodosta raskautuessaan niin kiitti tiedosta jo etukäteen!

Jään jännäilemään.
Heips kaikille!

Mulla on vähän samanlainen tilanne päällä, kun on ollut tässä raskausoireita - saa juosta vessassa ja hajut tuntuvat niin voimakkailta että ei tiedä pitäisikö juosta vessaan... yms. Mutta sitten menkat oli n 4-5 päivää myöhässä ja sitten alkoi menkkamaiset kivut - siis sellaiset kun mulla yleensäkin on ja ajattelin että nyt ne alkaa :/ Sitten tuli jonkin verran ihan kunnon vuotoa joka kesti n. tunnin. Sitten yhtäkkiä muuttui rusehtavaksi ja sitten ei tullutkaan enää mitään :O Sitten tuli taas vähän seuraavana päivänä ja mahaan sattui jonkin verran ja sitten taas ei tullut :O Nyt taas sama homma et tulee välillä vähän ja välillä ihan pikkuisen ja sitten taas ei ollenkaan o_O En sitten tiiä... ei menkat mulla oo tällaset ollu vaan ne on tullu kunnolla niin kauan ku ne kestää o_O
 
Viimeksi muokattu:
uskoako vai ei?
Itselläni tullut vajaan viikon verran tuollaista rusehtavaa vuotoa, ei aina alkkareihin asti, mutta pyyhkiessä. Tänään ei ole tullut, mutta tekaisin sitten raskaustestin ja saman tien tuli plussa. vaakaviiva oli kyllä haaleampi kuin pystyviiva, joka oli tosi tumma. Onko mahdollista, että clearblue antaa saman tien tuon vastauksen, hyvä kun ehdin pissata testiin :D? En ole koskaan ollut raskaana enkä tehnyt raskaustestiä (ja olen jo 32-vuotias) ja täysin pihalla näistä jutuista. tuollaista tiputtelua mulla ei ole ollut sen jälkeen kun yli vuosi sitten lopetin pillerit.
Pitäisikö nyt uskoa tuota raskaustestiä?
 

Yhteistyössä