KIINNITTYMISVUOTO vko sit, eikä vieläkää PLUSSA TESTISSÄ??!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyselijäää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kyselijäää

Vieras
Mulla tuli viime vkon ti, eli 15.5. todennäkösesti kiinnittymisvuoto. nyt 3-4 päivänä on ollut oksettavaa oloa, paleltaa, alavatsaa nippailee ja kirpistelee jne..
Menkkojen ois pitäny alkaa eilen ( joskus epäsäännöllinen kierto), mutta ei vielä ole ainakaa tulleet, ja tänään tein raskaustestin nyt tossa päivällä, ja testi näytti negaa.
Nyt tänään on alkanu tulla valkovuotoa reilusti, mistäköhän se sit on merkki...
onko muilla ollu kiinnittymisvuotoa, ja kuinka pian testi on sen jälkeen näyttäny plussaa?
Mua huolestuttaa tää tilanne, ku pahat olot vaan päivä päivältä voimistuu, enkä siis ilmeisesti ole raskaana.
Voikohan enää olla toiveita olla raskaana, kun testikin näytti negaa?
testasin Clearbluen testillä.

Mulle tuli tuosta esikoisesta kiinnitymisvuotoa tasan viikkoa ovulaatiosta. Tästä viikon päästä piti alkaa menkat, mutteivät alkaneet ikinä. Tein muistaakseni 3 negaa 5 ylimenneenä päivänä ja vasta 5. sain selkeän plussan. Yksi haamu taisi jossain testissä tulla, mutten uskonut siihen.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 21:05 EevaRouva kirjoitti:
Mulle tuli tuosta esikoisesta kiinnitymisvuotoa tasan viikkoa ovulaatiosta. Tästä viikon päästä piti alkaa menkat, mutteivät alkaneet ikinä. Tein muistaakseni 3 negaa 5 ylimenneenä päivänä ja vasta 5. sain selkeän plussan. Yksi haamu taisi jossain testissä tulla, mutten uskonut siihen.

eli meillä on ap kanssa vielä toivoa :wave:

Mua kiinnostas kans, että millasta se on ollut.. Siis verta, tuhrua, limaa..tjmv (ällöä tiedetää)??? Mä luulin ovuloineeni viikko sit, oireet oli: kosteet kelit, munis jomotukset jne, mut nyt on kahtena päivänä tullu limaa, kirkasta/valkeeta, eile pari kertaa pyyhkies ja tänää useemmin, ja määrältää aika paljon. Jos ovis onki vasta nyt, ni en varmaa oo aikasemmissa kierroissa sit ovuloinu olleskaan, jos se tällasta on :o . Alamahaan vihloo välillä kovastikin alas keskelle ja sit välillä jomottelee tonne sivulle..et vähä ovismaista toi toine kipuilu.

mä ainaki oon ymmärtäny, et se iinnittymisvuoto on todella henk.kohtasta. ainaki mä oon kuullu monilta, että se voi kestää jopa useita päiviä, ja voi olla joillakin runsasta.. kun taa joillai tulee muutama tippa....
että kaikki varmasti on mahdollista :))

Vaikka olisi raskautunutkin, saattaa niinä päivinä kun norm.kuukautisten pitäisi alkaa, tulla veristä vuotoa. Se taas johtuu siitä, että elimistö yrittää sopeutua alkaneeseen raskauteen ja toisaalta taas norm.kuukautiset yrittää vielä sinnitellä ja puskea läpi hormoonimyrskyn.
Mutta kun elimistö tottuu raskaustilaan, kuukautiset jää pois kokonaan.
Tämä on siis yksilöllistä, mutta joillakin näin tapahtuu.
Joillakin kuukautisvuodon tapaista on tullut pitkin raskautta ja yleensä juuri silloin kun vuodon kuuluisi alkaa.

Kiinnittymisvuotoa kyllä voi tulla vaaleanpunaisena limamaisena, tai sitten ihan kirkasta verta liman seassa. Tämä ei kyllä yleensä kestä kuin enint. pari päivää ja tulee vain pyyhkiessä.
Älkää siis turhaan huolestuko. :)

Valkovuoto lisääntyy toisilla jo ennen kuukautisia ja joillakin vasta useamman viikon kuluttua raskautumisen jälkeen ja määräkin vaihtelee hyvin yksilöllisesti. Mitään yhtenäisiä johtopäätöksiä siis ei voi vetää vertailemalla toisen ihmisen oireisiin.
Paras mittari on sinä itse, millaisia oireet yleensä ovat missäkin kierron vaiheessa ja millä tavalla ne ovat muuttuneet.
Tosin näitä vaihteluja voi tulla erilaisissa hormoonihäiriöissäkin ja silloin kun sitä raskautta oikein kovasti toivoo, elimistö kehittää oireita ihan mielen mukaan. Sama on masennuksessa, tulee jos jonkinlaisia fyysisiä oireita vaikka olisi fyysisesti täysin terve. Kyllä ihmiskeho on kummallinen, vai mitä?! ;)

Mieli on malttamaton, mutta me kaikki raskautta toivovat raskaudumme parhaiten siten, että unohdamme koko asian emmekä kyttää kalenteria liian usein. Joo, tiedän, ei ole helppoa, mutta siten olen itsekin onnistunut aiemmin. =)

Toivotaan plussamyrskyjä kaikille! :wave:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2007 klo 10:30 Perhonen kirjoitti:
Vaikka olisi raskautunutkin, saattaa niinä päivinä kun norm.kuukautisten pitäisi alkaa, tulla veristä vuotoa. Se taas johtuu siitä, että elimistö yrittää sopeutua alkaneeseen raskauteen ja toisaalta taas norm.kuukautiset yrittää vielä sinnitellä ja puskea läpi hormoonimyrskyn.
Mutta kun elimistö tottuu raskaustilaan, kuukautiset jää pois kokonaan.
Tämä on siis yksilöllistä, mutta joillakin näin tapahtuu.
Joillakin kuukautisvuodon tapaista on tullut pitkin raskautta ja yleensä juuri silloin kun vuodon kuuluisi alkaa.

Kiinnittymisvuotoa kyllä voi tulla vaaleanpunaisena limamaisena, tai sitten ihan kirkasta verta liman seassa. Tämä ei kyllä yleensä kestä kuin enint. pari päivää ja tulee vain pyyhkiessä.
Älkää siis turhaan huolestuko. :)

Valkovuoto lisääntyy toisilla jo ennen kuukautisia ja joillakin vasta useamman viikon kuluttua raskautumisen jälkeen ja määräkin vaihtelee hyvin yksilöllisesti. Mitään yhtenäisiä johtopäätöksiä siis ei voi vetää vertailemalla toisen ihmisen oireisiin.
Paras mittari on sinä itse, millaisia oireet yleensä ovat missäkin kierron vaiheessa ja millä tavalla ne ovat muuttuneet.
Tosin näitä vaihteluja voi tulla erilaisissa hormoonihäiriöissäkin ja silloin kun sitä raskautta oikein kovasti toivoo, elimistö kehittää oireita ihan mielen mukaan. Sama on masennuksessa, tulee jos jonkinlaisia fyysisiä oireita vaikka olisi fyysisesti täysin terve. Kyllä ihmiskeho on kummallinen, vai mitä?! ;)

Mieli on malttamaton, mutta me kaikki raskautta toivovat raskaudumme parhaiten siten, että unohdamme koko asian emmekä kyttää kalenteria liian usein. Joo, tiedän, ei ole helppoa, mutta siten olen itsekin onnistunut aiemmin. =)

Toivotaan plussamyrskyjä kaikille! :wave:

tässä oli asiaa kerrassaan paljon ;)
kiitos tästä, jäitä hattuun vaan ja eteenpäin :wave:

ärsyttää vaan, ku tänne palstalle kirjoittaa, niin saa heti sellasii vastauksii mis kehotetaan olemaan kuvittelematta mahollista raskautta.
Mut oikeesti hei, ei mulla ainakaa oo mitää pakkomiellettä tulla raskaaksi. ja uskon sen kyllä, jos en ole raskaana!
Mutta kyse ainaki mulla on siitä, että kun on raskausoireiden tyyppisiä tuntemuksia, ja aika kovia sellasia.
niinku nyt tänää olen voinut todella pahoin, aamulla oksensin. ja tässä vaan ihmettele, että mistäköhän tämä kaikki johtuu...

Tympäsee, ku sit tyypit hermostuu siitä, jos edes vähän epäilee, että jos oireet liittyvät raskauteen. ei ehkä kannata heti ajatellä, että kaikki ajattelee, että pakko tulla pian raskaaksi...

lisään tohon edelliseen juttuuni, että mua ihan oikeesti huolettaa, että mikä mulla on, kun tuo pahoinvointi pahenee päivä päivältä... ja oireita tulee kokoajan lisää. ja menkat 3 pvää myöhäs.
Jospa se plussa tulis, ettei mun tarvi alkaa huolestuu et jos mulla onki joku sairaus vaik... :headwall:

tai tulis edes ne menkat ja loppus noi oireet, jos kerran en oo raskaana...

pääasia ku sais selkeyttä tähän hommaan :saint:

lauantaina pahat olot loppu, ei siis enää oo sitä. mut nyt sit ei vieläkää tätiä näy! mikähän mun on?!!
enkä oo testiä enää tehny, turhaa kait se olis, jos kerran ei oireitakaan enää kauheesti oo.
mitä nyt vatsaa välillä nippailee, rintoihin koskee jne.. mut enää ei siis okseta eikä huimaa...
voiko mun kiertoni olla näin sekaisin....missä täti.

Miten tiikerin päiväuni sulla menee??????????????ootko testaillu?

Yhteistyössä