Kiinnittymisvuoto?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Peppi30
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Peppi30

Jäsen
04.01.2008
197
0
16
Onko kokemuksia/tietoa kiinnittymisvuodosta?

Mahdollisesta ovulatiosta on muutama vrk. Niukan valkovuodon mukana on ollut veriviivoja, koskaan aiemmin ei ole moista ollut. Onko kiinnittymisvuoto täysin veristä vai millaista?

Tässä vain toiveita elätellen pohdiskelen, jospa olisikin raskaus saanut alkunsa. :)

Miulla oli muutamana päivänä hiukan tuhruista vuotoa, kummastelinkin, että mitäs ihmettä tää on... Tarkoituksena oli siis pitää yksi kuukausi välissä ennen seuraavaa rundia vauvomisessa, mutta kuinkas kävikään :heart: Rv 23+0

Mulla tuli luullusta oviksesta n.7päivän päästä kirkasta limaa, iha kauheesti ja parin päivän ajan.Luulinki, että ovis myöhästy viikolla, mutta oli kiinnittymisvuotoa sit. Voi olla juuri tuollaista veriviiruista. Mutta eikös se kiinnity vasta 6-7pv oviksesta, että oisko sulla ollu ovis kuiteski aikasemmin, jos nyt vasta muutama päivää aikaa :whistle:

:heart: nelli&pulla-poika 38+3

Hmm, nyt vuoto on jatkunut jo viidettä päivää...

Mahdollisesta ovulaatiosta on 8 vrk. Vuoto on ruskeaa, pikkuhousunsuojaan tulee pieni pläntti. Minulla on pitkä kierto, säännöllisesti vähintään 35 vrk. Nyt menossa siis vasta kp29 ja vuotoa ollut jo melkein viikon. Mitään raskausoireita ei ole, en ole vielä testannut, kun oviksestakin on vasta vko.

Ihmetyttää. Olisi kiva kuulla lisää kokemuksia... =)

Minulla ei ole tullut kiinnittymisvuotoa raskauksissa, mutta käsittääkseni se on enemmän kirkasta vuotoa. Pitkä kierto ja "tuhruvuoto" eli rusehtava valkovuoto voi viitata keltarauhasen vajaatoimintaan. Muutenkin pitkät yli 36 vrk olevat kierrot yleensä viittaavat johonkin häiriöön ja siihen ettei ovulaatiota tapahdu.

Toivotaan kuitenkin, että kyseessä olisi nyt paljon onnellisempi asia ja olisi kiinnittymisestä johtuvaa, mutta jos toivottua tulosta ei kuulu, kannattaa ottaa yhteyttä lääkäriin, koska keltarauhasen vajaa toiminta on tosi helppo tutkia verikokeella tietyssä vaiheessa kiertoa ja hoitaa lääkkeillä ovulaatiosta aina eteenpäin. Itsellä arvot oli ok, mutta silti käytettiin lugestronia helpottamaan raskauden lähtemistä käyntiin ja tukemaan alkanutta raskautta. Toivotaan kuitenkin plussaa :heart:

No mulla ei ole koskaan aiemmin ollut tällaista tuhrua heti oviksen jälkeen ennen menkkoja, vaan ne on aina alkaneet kunnon vuodolla. Tämä on eka kierto, jolloin pupuiltiin ilman kondomia...

Tein juuri raskaustestin ja siinä näyttäis olevan hienon hieno haamu...

Kuinka sun kävi? Saitko ihan kirkkaan plussan?

...ihmettelee hän, jolla nyt n. 10 päivää oviksesta (oletetusta, en testannut sitä :| ), mutta eilen oli jotain ihan pientä väriä pyyhittäessä paperissa. Valkovuotoa tosin on aika runsaasti, mutta silti en tarvinnut mitään sidettä tms. eli housuissa asti ei näkynyt mitään väriä (ainoastaan paperissa pikkaista..).

Meinasin jo, että menkat alkaa, mutta voisko tämä sittenkin olla jotain aivan muuta.. :D (juu juu turhaa arvuutella, mut kun...)

Yhteistyössä