Kiinnitysvuoto - Sääntö vai poikkeus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pandeer
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pandeer

Vieras
Kuinka monella teistä on tullut n. viikolla kolme, eli viikko hedelmöittymisen jälkeen kiinnittymisvuotoa? Tämä vuoto (pari tippaa ilmeisesti?) mainitaan monessa lähteessä, mutta mielestäni tällä palstalla aika harva mainitsee sitä itsellään olleen? Onko kiinnittymisvuoto siis enemmän sääntö kuin poikkeus, vai toisinpäin?

joo nyt muistan kun otit puheeksi ;) olin nimittäin ottanut sen jälkiehkäisypillerinkin ja kun vuotoa tuli ihan pieni tippa, semmosta ruskeahkoa niin kelasin olevani nyt raskaana. ja niimpäs olinkin:)

asettelen vähä erilailla kysymyksen...
jos sitten on se muutama tippa tuohon aikaan tullut, niin onko se "sääntö vaiko pikkeus" että tuolloin on raskaana...?

siis jos tämä "kiinnittymisvuoto" on tullut, niin moniko ei kuitenkaan ole ollut raskaana.. ?
Jos niitä "vuodollisia" täältä löytyy.. =)

Hei,

Olen ollut kahdesti raskaana -toisella kertaa oli rypäleraskaus ja toisella kertaa normaali raskaus. Nyt normaaliraskaudessa ei tullut kiinnittymisvuotoa, mutta rypäleraskaudessa oli n. viikko ovulaation jälkeen kolme päivää kiinnittymisvuotoa. Myöhemmin ei muuta vuotoa tullut.

Valitettavasti ei kai ole olemassa sääntöä kumpaankaan suuntaan. Normaaliraskauteen voi kuulua kiinnittymisvuoto, mutta niin voi huonosti päättyvään raskauteenkin. Ja se, ettei ole kiinnittymisvuotoa, voi edeltää sekä normaalia että huono-onnista raskautumista.

Luulen, että vasta aika näyttää miten asia on omalla kohdalla. Plussatuulia ap:lle!

Oli kiinnittymisvuotoa kp 26, ihan muutaman wc-käynnin yhteydessä punertavaa vuotoa. Voihan olla että sitä on useillakin mutta harvoin kai sitä tulee paljon kurkittua että mitä sieltä pyyhkiessä irtoaa.. *nauraa*

Plussatestin tein sitten kp34.

Mulla on ollut kummassakin raskaudessa kiinnittymisvuotoa. Ensimmäisessä en edes aluksi hoksannut olevani raskaana, kun luulin kuukautisten vain tulleen tavallista lyhyempinä. Nyt toisella kertaa jo arvasin asian, kun kuukautiset synnytyksen jälkeen ovat olleet todella runsaat eikä niiden aika ihan vielä ollut.

raskaudesta kahdessa viimeisessä on tullut päivää/kahta ennen kk oletettua alkupäivää tuhrua. Muuten ei tuhruja. Mielenkiintoiseksi tekee tämän se, että ensimmäiset ovat poikia ja kaksi viimeisintä tyttöjä. Ystävälläni sama juttu mutta ensimmäiset 3 tyttöä ja kaksi poikaa, pojista tullut tuhruja.

Yhteistyössä