Hae Anna.fi-sivustolta

Kiinnostaako häntä vielä?

Viestiketju osiossa 'Ihmissuhteet' , käynnistäjänä Nainen83, 21.10.2020.

1. Nainen83 Vierailija

Olen tapaillut miestä parin kuukauden ajan. Nyt hän miettii että keskustelemmeko me tarpeeksi omista mielenkiinnonkohteistamme. En ymmärrä häntä. Alussa mies oli todella kiinnostunut, kehui ja muuta. Hän lähetteli viestejä useaan, mutta nyt reilu viikon aikana minä olen ollut aktiivisempi viestittelijä. Onko meillä vielä mahdollisuuksia parisuhteeseen vai oliko se sitten siinä? Tykkään todella miehestä, olisi harmi jos tämä loppuisi ihme syyhyn.

2. vierailija Vierailija

Suosittelen ettet ainakaa ryhdy painostamaan koska se olisi pahinta mitä voit tehdä. Mies on saattanut pelästyä suhdettanne ja tarvitsee nyt rauhaa käsitellä asiaa. Et voi muuta kun odotella. Jos mies haluaa läheisyyttäsi hän ottaa kyllä yhteyttä.

3. vierailija Vierailija

Kaksi kuukautta on niin lyhyt aika, ettei siinä ehdi kuin vähän pintaa raapaista. Toisekseen, lyhyessäkin ajassa voi huomata sen tosiasian, että tämä ei ollutkaan Se Oikea, silloin on parempi peruuttaa koko homma.

4. Nainen83 Vierailija

Kiitos vastauksista. Odottelen hieman hänen yhteydenottoaan. Sitten lähden etsimään uutta miestä. Toivottavasti kuitenkin mies järkiintyy.

T. ap

5. vierailija Vierailija

Älä hämmästy, jos se järkiintyminen tarkoittaakin kumppanin vaihtumista. Ei todellakaan kannata ripustautua kehenkään, eivätkä tunteen yleensäkään kulje aina samansuuntaisesti.

6. jospa kysyisit Vierailija

Mies olisi kyllä velkaa rehellisesti kertomaan, miksi suhde loppui!

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri