Kiinnostava mies naapurista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Naapurissani asuu söpö mies, samassa rapussa. Tapasimme kun olimme muutamassa sisään, kaveri kommentoi että hän näytti siltä kuin olisi tulossa esittäytymään. Sen jälkeen nähdään usein aamulla julkisessa kulkuvälineessä. Hän mielestäni hakeutuu lähelle istumaan.
Kerran hän istui minua vastapäätä ja häpeilemättä tuijotti, tuijotti, niin pitkään että katsekontaktimme pakotti minut kääntämään katseen pois.
En oikein osaa päättää mitä ajattelen hänestä, mutta jostain syystä olen hirveän utelias.
Näin hänet tänäänkin ja katseemme kohtasivat, en ymmärrä kuinka hän kehtaa toistuvasti tuijottaa niin pitkään.
Pitäisikö minun reagoida jotenkin? Sanoa jotain?
Ehkä olen vain imarreltu.

Veikkaan että mies on it-alalla, siisti olemus.
Niin se just, uskaltaa tuijottaa mutta ei sano mitään. Ja tuijotus ei ole vaan pistävä tyhjä tuijotus, vaan siinä on jotain muutakin. ie. Ihminen tuijottaa esim kysyvästi.
Mutta en osaa tulkita.

- ap

Niin siis miehen tuijotus ei ole mitenkään pistävä. Vaan ennemminkin hmm syvä lähde johon sukeltaa.

Tätä on jatkunut nyt pari kuukautta, vaihdellen. Ja asia vaivaa minua jonkin verran.
Mitä te tekisitte?

Toivoisin etä hän jättäisi minut rauhaan tai sanoisi jotain.

Sanon sulle vieläkin, että juokse karkuun sitä miestä
Jos hänellä olis jotain hyvää ja positiivista mielessä, han olis sen jo jotenkin ilmaissut sinulle.
Älä jää koskaan tuijottelemaan tuommosia olioita!
Sillä hauskalla naamalla on helppo juksata.

Sanon sulle vieläkin, että juokse karkuun sitä miestä
Jos hänellä olis jotain hyvää ja positiivista mielessä, han olis sen jo jotenkin ilmaissut sinulle.
Älä jää koskaan tuijottelemaan tuommosia olioita!
Sillä hauskalla naamalla on helppo juksata.
Uskon. Nyt.
Mutta en juokse karkuun, minun olemista ja mielialaa ei hyypiöt pilaa.
Täytyy alkaa antamaan sellaisia sivaltavia katseita, niiden neutraalien sijaan. Ja ehkä vaihtaa istumapaikkaa.

Yhteistyössä